Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn jullie niet naar de wedstrijd?

Pagina's : [1] 2

cheba_zina001
30-03-2003, 15:54

:confused:

HalfBlood
30-03-2003, 15:59
ik betaal geen €5 ! :ego: sorry maar ik vertik het.

LELIJKERD
30-03-2003, 16:00
omdat die FC knudde toch behoorlijk slecht gaat spelen

HalfBlood
30-03-2003, 16:01
Origineel gepost door LELIJKERD omdat die FC knudde toch behoorlijk slecht gaat spelen dat ook :D.

cheba_zina001
30-03-2003, 16:03

Origineel gepost door Half Blood ik betaal geen €5 ! :ego: sorry maar ik vertik het. :lol: leleijkerd ik had wel verwacht dat jij er zou zijn.... je zou kadir weer zien, je schatje :D :rolleyes:

LELIJKERD
30-03-2003, 16:45
Origineel gepost door cheba_zina001 :lol: leleijkerd ik had wel verwacht dat jij er zou zijn.... je zou kadir weer zien, je schatje :D :rolleyes: kadir mijn schatje woont een paar straten van mij vandaan, dus waarom zou ik helemaal naar die wedstrijd gaan als ik hem toch vanavond weer zie

cheba_zina001
30-03-2003, 16:46
Origineel gepost door LELIJKERD kadir mijn schatje woont een paar straten van mij vandaan, dus waarom zou ik helemaal naar die wedstrijd gaan als ik hem toch vanavond weer zie ahhah oke je hebt gelijk doe hem maar de groetjes van moi oke :D

minous21
30-03-2003, 16:46
120 km afstand....ewa safi :rolleyes:

Liloesh
30-03-2003, 16:47
Lelijkerd en Kadir.. :lol:....je schatje???? :hihi: :stout: :D :p

LELIJKERD
30-03-2003, 16:51
Origineel gepost door Liloesh Lelijkerd en Kadir.. :lol:....je schatje???? :hihi: :stout: :D :p wat lach je ? safie je uitnodiging voor onze huwelijk mag je wel vergeten, kadir en ik willen je er niet meer bij hebben :ego:

cheba_zina001
30-03-2003, 16:52
Origineel gepost door LELIJKERD wat lach je ? safie je uitnodiging voor onze huwelijk mag je wel vergeten, kadir en ik willen je er niet meer bij hebben :ego: hahhahah kifish word het een turken bruiloft offe een echte tetouanbruiloft??? bij het laatste zal ik er zeker zijn uitnodiging of geen uitnodiging :D

LELIJKERD
30-03-2003, 17:04
HUWELIJKSVOLTREKKING VIND PLAATS IN STADSDEEL ALLEBE. EX-BURGEMEESTER PATIJN (MIJN MATTIE) ZAL MIJN GETUIGE ZIJN GROENTEBOER ALI VAN DE HOEK, ZAL GETUIGE ZIJN VAN KADIR NEGAFFA LECO ZADELHOF ZAL HET HAAR EN MAKE UP VAN KADIR DOEN, MIJN PAK ZAL ALLEEN EXCLUSIEF BIJ DE BEVERWIJKSE BAZAAR TE VERKRIJGEN ZIJN. DREAM ON... DREAM ON........ HET IS TE MOOI OM WAAR TE ZIJN :rolleyes: HIJ WILT IN TURKIJE TROUWEN :huil:

Lady_moi
30-03-2003, 17:07
Origineel gepost door LELIJKERD HUWELIJKSVOLTREKKING VIND PLAATS IN STADSDEEL ALLEBE. EX-BURGEMEESTER PATIJN (MIJN MATTIE) ZAL MIJN GETUIGE ZIJN GROENTEBOER ALI VAN DE HOEK, ZAL GETUIGE ZIJN VAN KADIR NEGAFFA LECO ZADELHOF ZAL HET HAAR EN MAKE UP VAN KADIR DOEN, MIJN PAK ZAL ALLEEN EXCLUSIEF BIJ DE BEVERWIJKSE BAZAAR TE VERKRIJGEN ZIJN. DREAM ON... DREAM ON........ HET IS TE MOOI OM WAAR TE ZIJN :rolleyes: HIJ WILT IN TURKIJE TROUWEN :huil: ik ben zo trots op je....je gaat trouwen :tranen:

Liloesh
30-03-2003, 17:12
Origineel gepost door LELIJKERD wat lach je ? safie je uitnodiging voor onze huwelijk mag je wel vergeten, kadir en ik willen je er niet meer bij hebben :ego: :ego:

Pagina's : [1] 2