Bekijk originele versie : Waarom Trouwen????????????,
Tell me why....wat als je niet trouwt? ben je dan ongelukkig voor de rest van je leven?
Ik zie het nut ervan niet in om te trouwen...meestal is het toch maar misserie
HalfBlood
30-03-2003, 15:42
misschien is leven niet zo mooi.. dus zelfdmoord .. dat kwam slim over ;).
tis je plicht als moslim om te trouwen :D en die plicht kom ik graag na..
SweetRose
30-03-2003, 15:43
INcha allah trouwen....
maar belange nu nog ni :rolleyes:
HalfBlood
30-03-2003, 15:44
Origineel gepost door Liloesh
Moet dat?
:confused:
je hebt de helft van je geloof al gedaan als je getrouwd bent :D.
Zintje, ik zeg ook niet over nu...maar ooit
sinaya20
30-03-2003, 15:46
Ongelukkig zal je niet zijn, ik ben ook een alleenstaande moeder, dus echt ongelukkig ben ik niet.
Maar volgens de islam moet het wel ;)
Origineel gepost door Half Blood
je hebt de helft van je geloof al gedaan als je getrouwd bent :D.
Waarom zet je dan een big smile op als het zo moet...het komt over alsof het niet zo is
SweetRose
30-03-2003, 15:46
Ja duh...tuurlijk ooit..kwil ni heel mijn leven maagd blijven hoor ;) :D:D
En ik wil zeker een goede moslimman ..;en ik wil ook voortplanten..zodat er veeeel zin 'n mdars zijn :melig:
en liloesh..is er iets dan dat je tegenhoudt om te trouwen?
HalfBlood
30-03-2003, 15:48
Origineel gepost door helleau
hij wil het graag eh koe :D
jij snapt mij :D...
:p.
Wie noem jij hier koe, a koe :D
Origineel gepost door zin 'n midar
Ja duh...tuurlijk ooit..kwil ni heel mijn leven maagd blijven hoor ;) :D:D
En ik wil zeker een goede moslimman ..;en ik wil ook voortplanten..zodat er veeeel zin 'n mdars zijn :melig:
en liloesh..is er iets dan dat je tegenhoudt om te trouwen?
maybe.....maybe not
Origineel gepost door Liloesh
Tell me why....wat als je niet trouwt? ben je dan ongelukkig voor de rest van je leven?
Ik zie het nut ervan niet in om te trouwen...meestal is het toch maar misserie
omdat allah ons heeft gezegd..if you wanna a women then you must get married, zo niet ga je lekker vasten je ehele leven lang. :D
Het moet niet, het is slechts aanbevolen om te trouwen. Ga maar na waarom het beter is om te trouwen: ieder mens heeft behoeftes. Volgens de islam moet je dat binnen het huwelijk doen. Als je niet trouwt, kun je wel eens de neiging krijgen om te zondigen.
De profeet (vzmh) zei: "Wie naar de mooie dingen van een vrouw kijkt, dient zijn lusten op zijn vrouw uit te oefenen; wat zijn vrouw heeft, heeft de andere vrouw ook." (Moeslim)
De Profeet (vzmh) zei: "O jongeren, diegenen van jullie die in staat is om te trouwen, laat hem trouwen, want dit zal zijn blik doen afwenden (van harame zaken) en zijn kuisheid beschermen..." (Sahih)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.