Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Hoe weet ik of een man ontmaagd is? ik wil ook geen ontmaagde vent
Tenzij je ze scoort op 16-jarige leeftijd kan je het vergeten. Verder is het gewoon idioot om een maagd (man of vrouw) te willen. Zeker wanneer men met religieuze redenen komt is dat belachelijk. Het is niet de bedoeling dat je met een maagd trouwt maar dat je geen seks hebt buiten het huwelijk. Nu is het gewoon een stelletje mannelijke huichelaars die erop los ****** en dan een maagd willen en denken dat er zoiets bestaat als het "maagdenvlies". De vrouwen zijn net zo knettergek dat ze het pikken en soms zelfs met een operatie hun schuldgevoel willen verbergen. Ziekelijk.
tangawia456
06-07-2009, 17:37
Tenzij je ze scoort op 16-jarige leeftijd kan je het vergeten. Verder is het gewoon idioot om een maagd (man of vrouw) te willen. Zeker wanneer men met religieuze redenen komt is dat belachelijk. Het is niet de bedoeling dat je met een maagd trouwt maar dat je geen seks hebt buiten het huwelijk. Nu is het gewoon een stelletje mannelijke huichelaars die erop los ****** en dan een maagd willen en denken dat er zoiets bestaat als het "maagdenvlies". De vrouwen zijn net zo knettergek dat ze het pikken en soms zelfs met een operatie hun schuldgevoel willen verbergen. Ziekelijk.
idd:goedzo:
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
Hoe wou jij iemand 2x ontmaagden dan hahahahahahah :lol:
Ik hou mijn mond. :maf:
Hoeveel meiden zijn jouw voorgeweest hoe vaak hebben we deze verhalen gehoord en gelezen. Leer altijd van iemands anders zijn fouten.Daarom wordendeze dingen verboden in ons geloof.Ik wens je veel sterkte en hij krijgt zijn straf.Toon berouw en doe het nooit meer tot je papiertje hebt
veel sterkte
DahiaLaisa
08-07-2009, 00:28
Sukkel dat ie is..
Jij moet berouw tonen aan allah swt en inschallah komt het goed..
Hoop dat je van je lesje hebt geleerd!
Trap niet in die praatjes..
Freaky_sammieee
02-08-2009, 21:55
Schijnheilig hoor
Als ie je niet geprikt had maar de rest wel dan was er zeker niks aan de hand?
Bah!
Freaky_sammieee
02-08-2009, 22:27
Dit is een topic uit 2005...
Boeiuh
GeakkeSaraah
03-08-2009, 21:50
je kan hem ook terug pakken door naar zijn ouders te gaan en vertellen dat ie je heeft ontmaagd en dan moet hij wel met je trouwen
:eek:
hahahah dat zou vies zijn!
Maar nee, niet het slimste om te doen..
GeakkeSaraah
03-08-2009, 21:52
slim opgemerkt, maar je snapt wat ze bedoeld :hihi:
ChIcKiE89
04-08-2009, 22:01
Ze had het over een fout begaan, ze bedoelt ermee sex voor het huwelijk, dat je ontmaagd bent is de 1ste fout, maar maak de fout niet nog een keer om in bed te belanden met een man als je nog niet getrouwd bent......:moe:
Zo`n ouwe topic.. Ze is allang al gestenigd door haar familie..
Rachid_adam
06-08-2009, 04:49
Zou ze al zijn getrouwd?
Hoe zou het afgelopen zijn met haar?
Morro_Morro
06-08-2009, 04:50
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
nenem oke nenem
bescheiden123
06-08-2009, 21:08
dames en heren ik heb het laatste nieuwe wat heeft deze meid geluk gehad zeg
Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie steunbetuiging die jullie dmv priveberichten naar mij zonden.
Het gaat nu veel beter met mij, omdat mijn leven nu verbeterd is. Ik had in het begin aangegeven dat ik ontmaagd was door een jongen die mij daarna dumpte.
Nadat ik die topic had geplaatst en mijn verhaal heb verteld aan de buitenwereld, heeft is hij dit gekgenoeg ook gelezen en hij wist gewoon dat ik het was die de topic had geplaatst, ondanks dat ik een nickname had gebruikt.
Hij had het zijn zus verteld en uiteindelijk is hij kontakt met mij gaan opzoeken. Ook bleek ik zwanger van hem te zijn nadat ik de topic geplaatst had. Zelf wilde ik het kind laten weghalen maar hij beloofde me een bruiloft en wilde het kind houden.
Van het een kwam het ander en nu zijn we al een jaar gertrouwd en ik ben zwanger van mijn tweede kind.
Ik kan alle meiden als advies aangeven, vertel je verhaal, lucht je hart op, op deze site. En hopelijk zal je vriend dit ook lezen en zelf enige medelijden hebben.
Groetjes Soumaya
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.