Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
lsamira_liefje
20-10-2008, 13:57
Hoi Meid
Ik Vind Het Heel Erg Voor Je...
Als Ik Jou Was Niks Tegen Je Vriendinnen Zeggen Want Die Naaien Je Uiteindelijkst Het Hardst. Komt Goed Er Zal Iemand Komen Van Wie Je Heel Veel Gaat Houden En Hij Van Jouw Hij Zal Dan Accepteren Dat Je Geen Maag Meer Bent Wel Eerlijk Tegen Hem Zeggen.
Ghair Inshallah
Groetjes Samira
Inaya2140
20-10-2008, 18:05
je kan hem ook terug pakken door naar zijn ouders te gaan en vertellen dat ie je heeft ontmaagd en dan moet hij wel met je trouwen
jah da gaat helpen hoor..
meisje één ding doe alsof hij je heeft verkracht
Inaya2140
20-10-2008, 18:08
Er zijn heel veel marokkaanse hoeren in verschillende landen:
In Nederland: 8.764 hoeren,
In Frankrijk: 20.984 hoeren,
In Spanje: 21.764 hoeren,
In DUBAI : 8.598 hoeren,
In Bahrain : 7.7363 hoeren,
In Saudie arabie: 5.853 hoeren,
In LIBIE : 9.876 hoeren
En in MAROKKO : 1.763.673 hoeren:hihi:
en in belgie geen tnx
NadorinoCrysis
20-10-2008, 18:12
Zo te horen heeft die piece of snitch je te pakken gekregen :(
Hij moet en zal ervoor boeten, hij komt op de schoot van shitan en zal
zelf voelen hoe hij gepakt wordt.
Pak hem terug met rotte streken waarvan hij berouw zal voelen.
Die motafoka moet niet zomaar tussenuit glippen!
krankzinnig
02-11-2008, 02:08
25-08-2005! :haha:
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
L'enfer ou tu ira:
http://www.the-word-is-not-enough.com/blog/rob/images/SatanPit.jpg
http://wimhoogendijk.web-log.nl/wimhoogendijk/images/clipboard01_2.jpg
http://i53.photobucket.com/albums/g80/mar_icons/allerlei/7714935b.gif
Insha'Allah Ameene komt alles goed!
Reduantje
23-01-2009, 14:46
Assalaamalaikoem beste broeders/zusters,
Wat maakt het nou uit maagd of geen maagd tenslotte gaat het erom dat je gelukkig bent met de vrouw van wie je houdt.
De meerderheid van de jongens valt al niet onder de categorie "maagd" en om het grof te uiten hebben er "grof erop lost geleefd" en hebben echter als de dag van gisteren geen spijt van hun daad hoewel daar ook een categorie vrouwen in thuis horen.
Maar er zijn vele mensen die ook een fout hebben ingezien in de huidige situatie en 2 keer na denken voordat ze nogmaals de fout begaan. Ieder van ons weet zodra een jongen en een meisje samen zijn is Sjitan de 3e persoon en die verleidt je om het goede te laten en het slechte te volgen.
Voordelen/nadelen
Het voordeel van een maagd is bijvoorbeeld dat zij geen herinneringen heeft aan een andere man, maar
het voordeel van een vrouw die al eerder getrouwd is geweest, is dat zij waarschijnlijk beter voor kinderen kan zorgen (indien haar nieuwe echtgenote die al heeft).
Vergeving van Allah
Dit kan indien aan de volgende voorwaarden voldaan wordt:
1. Zij moeten beiden berouw tonen door zich te distantiëren van deze zonde.
2. Zij moeten spijt betuigen voor hun zedelijke verdorvenheid.
3. Zij moeten de belofte maken niet meer in deze zonde te vervallen.4. Zij moeten het verrichten van goede daden vermeerden.
Zoals Surat-Arum vers 21 zegt:
"En tot zijn tekenen behoort dat Hij van uw eigen soort partners heeft geschapen opdat u rust bij hen zult vinden en Hij bracht liefde en barmhartigheid tussen u. Voorwaar, daarin zijn zeker tekenen voor een volk dat nadenkt." (Ar-Rum 21)
Moge Allah iedereen vergeven die bewust/onbewust een fout heeft gemaakt in het verleden, en de desbetreffende persoon op het rechte pad leiden en zijn hart vervullen met de liefde voor de islam.
Alaikoemsalaam,
Een broeder van de islam.
jamall27
23-01-2009, 15:32
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
je mag hopen dat rabbie jou vergeeft je moet niet zomaar dingen zeggen als je de hadith niet goed hebt bestudeerd mevrouw hilwa
eertse fout:je mag geen vriend nemen
tweede fout:hij mag jou en jij hem niet raken zoenen en betasten en geile praatjes
derde fout:zina is HARAM word je zwaar voor gestraft.
jullie straf staat jullie te wachten en je moest eens weten hoe zwaar die straf is
jamall27
23-01-2009, 15:35
eerst lekker geil doen en dan beentjes wijd kut gespreid en lekker genieten en nu janken hier op marokko.nl wah mlih
zo makkelijk gaat dat niet
eerst lekker geil doen en dan beentjes wijd kut gespreid en lekker genieten en nu janken hier op marokko.nl wah mlih
zo makkelijk gaat dat niet
Ziek gedrag.
Assalaamalaikoem beste broeders/zusters,
Wat maakt het nou uit maagd of geen maagd tenslotte gaat het erom dat je gelukkig bent met de vrouw van wie je houdt.
De meerderheid van de jongens valt al niet onder de categorie "maagd" en om het grof te uiten hebben er "grof erop lost geleefd" en hebben echter als de dag van gisteren geen spijt van hun daad hoewel daar ook een categorie vrouwen in thuis horen.
Maar er zijn vele mensen die ook een fout hebben ingezien in de huidige situatie en 2 keer na denken voordat ze nogmaals de fout begaan. Ieder van ons weet zodra een jongen en een meisje samen zijn is Sjitan de 3e persoon en die verleidt je om het goede te laten en het slechte te volgen.
Voordelen/nadelen
Het voordeel van een maagd is bijvoorbeeld dat zij geen herinneringen heeft aan een andere man, maar
het voordeel van een vrouw die al eerder getrouwd is geweest, is dat zij waarschijnlijk beter voor kinderen kan zorgen (indien haar nieuwe echtgenote die al heeft).
Vergeving van Allah
Dit kan indien aan de volgende voorwaarden voldaan wordt:
1. Zij moeten beiden berouw tonen door zich te distantiëren van deze zonde.
2. Zij moeten spijt betuigen voor hun zedelijke verdorvenheid.
3. Zij moeten de belofte maken niet meer in deze zonde te vervallen.4. Zij moeten het verrichten van goede daden vermeerden.
Zoals Surat-Arum vers 21 zegt:
"En tot zijn tekenen behoort dat Hij van uw eigen soort partners heeft geschapen opdat u rust bij hen zult vinden en Hij bracht liefde en barmhartigheid tussen u. Voorwaar, daarin zijn zeker tekenen voor een volk dat nadenkt." (Ar-Rum 21)
Moge Allah iedereen vergeven die bewust/onbewust een fout heeft gemaakt in het verleden, en de desbetreffende persoon op het rechte pad leiden en zijn hart vervullen met de liefde voor de islam.
Alaikoemsalaam,
Een broeder van de islam.
:goedzo: Mooi gezegd.
jamall27
23-01-2009, 15:40
Ziek gedrag.
ZIEK GEDRAG WANNEER DIE KUTWIJVEN HUN BENEN WIJD DOEN EN VERVOLGENS KOMEN JANKEN OP M.NL :maf:
je mag hopen dat rabbie jou vergeeft je moet niet zomaar dingen zeggen als je de hadith niet goed hebt bestudeerd mevrouw hilwa
eertse fout:je mag geen vriend nemen
tweede fout:hij mag jou en jij hem niet raken zoenen en betasten en geile praatjes
derde fout:zina is HARAM word je zwaar voor gestraft.
jullie straf staat jullie te wachten en je moest eens weten hoe zwaar die straf is
Hoeveel fouten maak jij wel niet door zulk taalgebruik te maken. Kijk eerst naar jezelf.:moe:
1e fout; je roddeld
2e fout; je kent het hele verhaal niet, je was er niet bij
3e fout; je taalgebruik is niet bepaald respectvol
4e fout; meng je niet in dingen die je niet aangaan
ZIEK GEDRAG WANNEER DIE KUTWIJVEN HUN BENEN WIJD DOEN EN VERVOLGENS KOMEN JANKEN OP M.NL :maf:
Dus dat geeft jou het recht om dit te zeggen?
Omdat er zondige mensen zijn mag jij gaan schelden?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.