Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Irrisistable__
03-06-2008, 15:50
KRIJGT ZE HAAR MAAGDELIJKHEID DAN TERUG!!?
maagenvliesoperatie doet wonderen...
Morocca0108
03-06-2008, 16:45
maagenvliesoperatie doet wonderen...
Oja? Ook tegen Allah swt???
Grappig hoe men vrees heeft voor de mens, en niet voor Allah swt, die hem geschapen heeft..
Trouw__angst
03-06-2008, 21:13
ja dat is wel grappig ja
Sweaty_NadOriaa
03-06-2008, 21:17
veel sterkte meissie..
zo zie je maar,, dat je nooit aan een relatie moet gaan beginnen..
allah straft.. voor alle slechte daden..
semhaji ik heb hier geen woorden voor..
je bent gwn hard genaaid.. door je lovebOy!
Irrisistable__
04-06-2008, 08:36
EWA DAAR HEB JE HET!! DE OPLOSSING...
VOLGENDE KEER VAN BIL GAAN ALS IE BIJ JE OUDERS IS LANGS GEWEEST!!
IK WEET MOP....ALS JE GEIL BENT DAN IS HET MOEILIJK OM HET TE WEERSTAAN!! Ja
Grappig hoe men vrees heeft voor de mens, en niet voor Allah swt, die hem geschapen heeft..
Cynisch zeg.. Maar goed
Ze komt bij de mens advies vragen, n.a.v. dr ''uitglijertje'' .. Wij kunnen niet zorgen dat het haar vergeven wordt bij God, alleen God zelf. Een andere reden dat ze bij ons komt is, omdat ze niet weet wat haar toekomstige man gaat zeggen, en tja om de schijn op te houden is zon maagdenvliesoperatie wel okay.. Ik zeg niet dat het niet hypocriet is, maar ja zo zijn mensen nou eenmaal..
Tawayaresh
04-06-2008, 11:22
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Deze reactie is niet van mij, is van klasgenoot (een jongen):
hahahahah kk nerd gewoon kk hard geflasht had je het maar niet moeten doen kk mongool in het geloof staat ****** mag je pas doen als je gtrouuwt ben hahahha en nu ben jij degene die hulp vraagt op een site maaar het enigste wat je moet doen is hulp aan je god waar in je gelooft hulp vragen kneus je iets gedaaan wat verboden is en dan ga ja je oook nog aan mensen op deze site die niks te doen hebben hulp vragen........ ik hooop vooor je dat je plat geneukt word
dat is niet grappig, dat is afschuwlijk!.. allah wordt boos op zulke mensen! die mensen moeten echt berouw tonen!
Lady_Mii
11-06-2008, 20:48
Allah y hdiena.
Dat meisjes er nog steeds in trappen. Als je je benen spreid gaat hij er vandoor. Denk je dat hij jou nog als z'n vrouw wil nadat je zo makkelijk op je rug ging? Ik heb gehoord dat liefde blind maakt, maar dat het je verstand uitschakelt is nieuw. GEWOON NIET DOEN.
superpro
12-06-2008, 00:25
liefde is aleen een woordt
je had pas sex moeten hebbent tot hij jou hand bij jou papa vroeg
maar het is gebeurt denk nu gewoon goed na wat je gaat doen en met wie
want een ezel stoot zich niet 2 keer tegen de zelfde paal
dus hopelijk jij ook niet
en het was jou schuld niet dus niet te boos op je zelf zijn
kan gebeuren iedereen maakt fouten
maar weinig maken fouten goed
probeer jou fout goed te maken door jou weg te vinden
Do_You_Love_Me
12-06-2008, 03:45
vandaar dat je nooit uit je kleren moet gaan. mocht hij echt voor je gaan dan had hij wel gewacht totdat jullie getrouwd waren ;)
spierbal
12-06-2008, 03:51
O o o waar blijven de moslims die met de sharia gaan regeren... vericht berouw en hou het geheim!
Ontmaagd meisje, je kunt mijn tweede vrouw worden.
Miss_bonita
22-08-2008, 18:39
jij bent letterlijk en figuurlijk genaaid,...
voor de rest kun je er niks aan doen en het leven gaat gewoon verder,..
:hihi: :hihi:
:hihi: :hihi:
Enjoing it?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.