Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
YaSmIn_082
23-05-2008, 13:34
Ik weet niet waar je heen wilt, maar misschien is het beter om voor de volgend keer gewoon niet meer op mij te reageren. Zoals we elkaar net hebben duidelijk gemaakt. We houden niet van elkaars soort. En over snugger zijn gesproken. :jammer:
We kunnen er ook niets aan doen dat je ontmaagd bent.
Trouw__angst
23-05-2008, 13:51
We kunnen er ook niets aan doen dat je ontmaagd bent.
elhamdoulilah ben ik niet ontmaagd. Maar el gair insch allah. Ik ga bidden.
Vatos_Zwienos
23-05-2008, 13:52
Allah Itakabbel
caftansamora
23-05-2008, 13:55
meid veel meiden is dit overkomen. je hebt een zonde begaan maar hij ook. leef je leven verder maar wees altijd eerlijk tegeover jezelf en degene die ooit in je leven zal komen. ikken genoeg meiden die uiteindelijk getrouwd zijn en mannen die het niet zo erg vinden. tenslotte mogen de mannen ook geen seks voor het huwelijk. hou je taai en je lot komt je toch tegemoet. bij elke tegenslag gaat er een deur voor je open.
YaSmIn_082
23-05-2008, 13:59
Bid ze.
Sanea_Girl
23-05-2008, 14:05
lieve schat waar was je hoofd , wat hebben je ouders je geleerd , altijd je trots houden .
De enigste die erin mag is je man met wie je gaat trouwen .
Allah oe akbar , toon berouw , en vertrouw geen mannen meer .
Niet alle mannen zijn hetzelfde.
gr. sanae
Trouw__angst
23-05-2008, 14:11
Ben ik weer.
Vatos_Zwienos
23-05-2008, 14:23
Ben ik weer.
WB
Allah Itakabbel
berbersemeid17
23-05-2008, 20:07
shor doen voor hem dan is hij ook genaaid ;) hehe
gwn_dame
23-05-2008, 23:53
shor doen voor hem dan is hij ook genaaid ;) hehe
Je zegt het alsof het de normaalste zaak is van de wereld.
Waneer jij dat doet dan treed je uit de Islaam,wist je dat?
Je hebt dus en Zinaa gepleegt (een van de grootste zonde's) en dan ga je het grootste onrecht plegen,Shirk?!?
Wauw dan heb je lef en dan vrees je Allaah niet.
En meid weet dat wat jij nu doet,haar adviseren om shor te doen,een zonde is en neem je woorden alsjeblieft terug want jij weet niet waar je over spreekt.
Kennis vergaren is soms ook handig.
gwn_dame
23-05-2008, 23:57
Assalamoe alekoem,
Beste meid jou verhaal komt me wel bekend voor en jammer genoeg gebeurd het nog steeds.
Je bent natuurlijk niet zo slim geweest ,maar daar is nu niets aan te doen.
De enige oplossing is je geheel te weiden aan Allaah en met een oprechte intentie berouw tonen.
Ik zou afstand nemen van de jongen die je dit heeft aangedaan en doe geen gekke dingen,want Allaah straft de misdadigers.
Hou je ver weg van s7or en al dat dergelijk,want dat is kufr wel hele grote kufr die Allaah (subhanawata3ala) niet vergeeft.
Moge Allaah (subhanawat3ala) je leiden en vergeven.
Amien.
Wa'alekoemoe salam.
maroccia_lady1
24-05-2008, 01:01
Hard. :giechel:
Hicham4679
24-05-2008, 11:46
nee, met dwang kom je nergens. zo is haar huwelijk helemaal verpest.
ze zou het met iemand moeten bespreken, ook een man, die dan met hem gaat praten erover en wie weet heeft die jongen een geweten...
Hahahah nog wie weet ook:goedzo:
ojone_jamila
24-05-2008, 19:46
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lishalles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
Maa3lish????? Dus ontmaagd zijn voor het huwelijk vindt je niet erg???? Maar ik snap wel wat je bedoelt. Iedereen maakt weleens fouten. Zo bedoel je tog?? En hopelijk leren we ook voor onze fouten.
ojone_jamila
24-05-2008, 19:52
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Eigenlijk het is je eigen schuld. Je had helemaal niet aan relaties moet beginnen. Als hij iets van je wilt dan moet je tegen hem zeggen dat hij naar jouw ouders moet gaan.
Ten eerste: Als je idd spijt hebt, moet je berouw tonen. Inscha Allah wordt vergeven. En je moet beloven dat je nooit meer eraan begint aan dat soort onzinpraktijken. Serieuze jongens die meisjes respecteren die blijven altijd van meisjes af. Meid ieder mens maakt weleens fouten. Het gaat erom als we van onze fouten van leren. De volgende keer weet je hoe de jongens van tegenwoordig zijn (90% zijn ze niet te vertrouwen). Hopelijk heb je iets van geleerd dat je de volgende keer niet meer aan begint. Moge Allah swt jou en ons allemaal vergeven voor onze fouten en leiden op de goede pad die naar Paradijs leidt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.