Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
YaSmIn_082
23-05-2008, 13:05
als je het zo graag wilt weten, ik pleeg inquisitie
Raamprostitue
Hicham4679
23-05-2008, 13:13
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Hij is slim maar ook dom tegelijk.
Hij kon je misleiden door je te beloven te trouwen.
Iedereen kan verbergen wat zijn doel is.
Zoals normaal jet je omgaan en in je nabijzijn.
Dan als je de beloftes geloofd en het doet zal hij je weigeren.
Hij is bang dat jouw vader het weet en hem wat aan zal doen.
Zina is 1 van de ergste zondes op aarde, als ik het al hoor wordt ik er bang van want de helle vuur is ongelovelijk hoog, is net als helal.
De geluid dat de vuur brand is net als gebrul, je word er bang van!
Allah hvad salama inshallah amin.
Trouw__angst
23-05-2008, 13:15
Raamprostitue
Sorry maar heb ik jou naar je beroep gevraagd? :confused:
Trouw__angst
23-05-2008, 13:15
hey meiden, hou het deftig :hadj:
ik weet me gelukkig nog als een dame te gedragen.
Vatos_Zwienos
23-05-2008, 13:17
ik weet me gelukkig nog als een dame te gedragen.
oh ja? :hihi:
jij noemde haar sloerie :p
Trouw__angst
23-05-2008, 13:21
oh ja? :hihi:
jij noemde haar sloerie :p
ik drukte me netjes uit :giechel:
Vatos_Zwienos
23-05-2008, 13:22
ik drukte me netjes uit :giechel:
ah das netjes dus :hihi:
YaSmIn_082
23-05-2008, 13:23
Sorry maar heb ik jou naar je beroep gevraagd? :confused:
Aan originaliteit ontbreekt het je zo te lezen.
Trouw__angst
23-05-2008, 13:25
ah das netjes dus :hihi:
inderdaad, hoevaak hoor je dat woordje nou..:hihi:
Trouw__angst
23-05-2008, 13:26
Aan originaliteit ontbreekt het je zo te lezen.
Dat maakt jou er echt niet beter op, met je opmerking over raamprostitiue.
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
het is idd een grote fout die je hebt begaan. zonder ring om je vinger had je die maagdvliesje moetn behouden.
wat je nu moet doen? gewoon verder leven. er zal vast een leuke marokaanse jongen zijn die niet naar maagdvliesje kijkt maar naar jou als geheel.
YaSmIn_082
23-05-2008, 13:29
Dat maakt jou er echt niet beter op, met je opmerking over raamprostitiue.
Ik zei het in begrijpelijke taal. Raamprostitue staan erom bekend niet zo snugger te zijn.
Once a hooker, always a hooker.
Trouw__angst
23-05-2008, 13:31
Ik zei het in begrijpelijke taal. Raamprostitue staan erom bekend niet zo snugger te zijn.
Ik weet niet waar je heen wilt, maar misschien is het beter om voor de volgend keer gewoon niet meer op mij te reageren. Zoals we elkaar net hebben duidelijk gemaakt. We houden niet van elkaars soort. En over snugger zijn gesproken. :jammer:
Vatos_Zwienos
23-05-2008, 13:31
inderdaad, hoevaak hoor je dat woordje nou..:hihi:
eeeeuh op mnl of in het dagelijkse leven :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.