Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
beste soumaya
ik vindt het heel erg voor je dat je daarin bent getrapt en nog erger dat hij het heeft uitgemaakt...ik weet hoe overtuigend ze kunnen zijn soms maar ik weet ook dat ze voor geen haar te vertrouwen zijn want moest een jongen nu echt respect tonen en van je houden dan had hij jou in jou waarde gelaten.nu gaan zij zeggen dat alle meisjes hoeren zijn maar wat ze vergeten is dat hun dit uitlokken.je bent nog 20 en je bent nog jong en naief ik weet niet hoe oud hij is maar hij heeft het recht niet om van jou goedgelovigheid misbruik te maken wat je nu kan doen is u leven verbeteren en dit als een levenservaring beschouwen hou je wat meer bezig met de islam en ga dichter bij god staan hij zal je inschallah hieruit steunen iedereen maakt fouten en iedereen verdient een tweede kans en de meeste jongens denken daar nu ook zo over..als je nu echt u leven gaat beteren en als je die fout niet meer zou gaan maken dan heb je nog een hele toekomst voor je inschallah,heel veel sterkte toegewenst
Sensation
22-05-2008, 12:57
het zoenen van je vriendin.. zal al voor problemen zorgen omdat het niet meer speciaal is, laat staan het het ****** nadat hij je heeft geneuktt.. ben je na een week niet meer speciaal!
Vatos_Zwienos
22-05-2008, 13:29
smetta, Meer woorden heb ik niet voor je. Je beoordeelt andere terwijl ik durf te zweren dat jij geen maagd meer bent.
da ga ik niet aan de grote klok hangen zoals die topicopstarter gedaan heeft, dat is tussen Allah (swt) en mij. Dat had ze beter ook gedaan ipv een topic te openen om schijnheilige meiden achter zich te krijgen.
Once a hooker, always a hooker
Trouw__angst
22-05-2008, 23:15
da ga ik niet aan de grote klok hangen zoals die topicopstarter gedaan heeft, dat is tussen Allah (swt) en mij. Dat had ze beter ook gedaan ipv een topic te openen om schijnheilige meiden achter zich te krijgen.
ik lees liever dit dan wat je eerst heb geplaats. Beschaafder..
mijn complimenten.
YaSmIn_082
23-05-2008, 09:06
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Het enige wat ik kan zeggen is: domme idioot!!!!
YaSmIn_082
23-05-2008, 09:08
ik heb gehoord dat je maagdenvlies na verloop van tijd weer dicht groeit of iets dergelijks. Want ik heb een vriendin (surinaams) die al geslachtsgemeenschap heeft gehad. En de toen heeft ze het een paar maanden niet meer gehad. En daarna heeft ze weer gebloed.Dus maak je niet al te druk
Crap! Meiden die hierin trappen hebben 't niet op een rijtje.
Vatos_Zwienos
23-05-2008, 11:42
ik lees liever dit dan wat je eerst heb geplaats. Beschaafder..
mijn complimenten.
shoukran, mijn excuses voor de eerste reactie dan
Trouw__angst
23-05-2008, 11:50
Crap! Meiden die hierin trappen hebben 't niet op een rijtje.
ja natuurlijk, en naar jou gaan we ook echt luisteren als je eerste reactie domme idioot is.
Trouw__angst
23-05-2008, 11:50
shoukran, mijn excuses voor de eerste reactie dan
haha, het maakt niet uit. :goedzo:
YaSmIn_082
23-05-2008, 11:52
ja natuurlijk, en naar jou gaan we ook echt luisteren als je eerste reactie domme idioot is.
Wat heb ik een hekel aan jouw soort.
Trouw__angst
23-05-2008, 11:57
Wat heb ik een hekel aan jouw soort.
En ik aan de jouwe. Sloerie
YaSmIn_082
23-05-2008, 12:06
En ik aan de jouwe. Sloerie
Sloerie? Vertel me niet wat jouw beroep is.
Trouw__angst
23-05-2008, 12:14
Sloerie? Vertel me niet wat jouw beroep is.
als je het zo graag wilt weten, ik pleeg inquisitie
Vatos_Zwienos
23-05-2008, 13:04
hey meiden, hou het deftig :hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.