Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Vatos_Zwienos
19-05-2008, 16:32
dat toont nogmaals aan dat mannen niet te vertrouwen zijn hoe lang je ook met hun een relatie hebt:moe:
ik zou ooko gek worden in jou plaats:(
dus het is de fout van de man alleen?
roe7 atetsem roe7, is het dan zo moeilijk om haar benen dicht te houden?
Als een meisje nee zegt dan is het nee, wagha die jongen wilt da, ze moet maar ni zo dom zijn als een thagjoetch!
berber4lifelife
19-05-2008, 18:56
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
als je echt sterk in je schoenen stond was je wel slimmer
en als je een echte moslima in bloed en nieren was was het niet gebeurd
je bent een slet lekker voor je
heb te doen met je ouders
niet met jou de teef de slet die zogenaamd spijt heeft flikker op hel w8 op je:banana:
tarifecht
19-05-2008, 20:38
dus het is de fout van de man alleen?
roe7 atetsem roe7, is het dan zo moeilijk om haar benen dicht te houden?
Als een meisje nee zegt dan is het nee, wagha die jongen wilt da, ze moet maar ni zo dom zijn als een thagjoetch!
tuurlijk hebben ze beide fout gemaakt, en natuurlijk mocht ze haar bennen hebben dicht gehouden dat het niet gebeurd was ondanks zijn lust, maar waar ik het over had was het vertrouwen zij ging er vanuit dat het haar man zou worden en hij heeft haar bedrogen:moe:
tarifecht
19-05-2008, 20:39
niet met jou de teef de slet die zogenaamd spijt heeft flikker op hel w8 op je:banana:
wat ben jij lief:maf:
Luna_Ria
19-05-2008, 20:50
meisje mijn advies is hou je mond tegen niemand zegen .als valt te repareren maar nooit dezelfde fout ooit begaan. ga naar jou huis arts hij gaat jou ergens verwijzen......
tarifecht
19-05-2008, 21:11
meisje mijn advies is hou je mond tegen niemand zegen .als valt te repareren maar nooit dezelfde fout ooit begaan. ga naar jou huis arts hij gaat jou ergens verwijzen......
onze ervaren madam zal het zeggen:nerd: :hihi:
Jij bent wel een echte moslim:rolleyes:
Hafsa1999
21-05-2008, 22:04
A mensen, deze topic is van 25-08-2005
Dit meisje zal nu zeker al 5 kinderen hebben..:maf2:
Trouw__angst
21-05-2008, 23:30
ik heb gehoord dat je maagdenvlies na verloop van tijd weer dicht groeit of iets dergelijks. Want ik heb een vriendin (surinaams) die al geslachtsgemeenschap heeft gehad. En de toen heeft ze het een paar maanden niet meer gehad. En daarna heeft ze weer gebloed.Dus maak je niet al te druk
berber4lifelife
21-05-2008, 23:46
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.
tazzzzzz tazzzzzzzz tazzzzz
1254 mensen die komen om wat te zeggen en ben je nu weer maagd of ik bedoel voel je eigen weer maagd door de troost verhaaltjessssssssss
nee dat word toch een enkeltje brandje iemun miutje:banana:
berber4lifelife
21-05-2008, 23:48
ik heb gehoord dat je maagdenvlies na verloop van tijd weer dicht groeit of iets dergelijks. Want ik heb een vriendin (surinaams) die al geslachtsgemeenschap heeft gehad. En de toen heeft ze het een paar maanden niet meer gehad. En daarna heeft ze weer gebloed.Dus maak je niet al te druk
geef ze tip ssssssss meeeeee
vieze vuile ho
met je surinaamse vrindin al was het een paard hou je tip s voor je joh ho s lu t s l e t h o e r:banana:
Vatos_Zwienos
22-05-2008, 10:19
en zo heb je het ook gedaan zeker :moe:
iegh tfoee :jammer:
[QUOTE=soumaya_222;12349994]Hoi,
dikke zever ****
en nu zama verdrietig
je straf zal uiteindelijk wel komen hier of na de dood
ELMA3RABIA
22-05-2008, 10:53
Beste Soumaya,
Je kan eigenlijk kiezen uit twee dingen:
Zwijgen en berouw tonen naar Allah (swt) en er voor zorgen dat je verder met niemand anders geslachtgemeenschap zal hebben dan je wettige echtgenoot.
En dichtgroeien van een maagdenvlies bestaat niet, het kan natuurlijk wel zo zijn dat de vagina wand weer wat smaller wordt waardoor het lijkt dat je nog maagd bent, of je dan gaat bloeden is de vraag.
Of je kan er niet mee leven en je verteld het aan je lieve moeder en gaat naar zijn ouders. Dit is een erg moeilijke stap maar het zal wel zijn verdiende loon zijn. Jij hebt hem vertrouwd (wat erg dom van je was) en je ging er niet vanuit dat het zo zou eindigen.
Het zal moeilijk zijn om het met je moeder te bespreken en het zal erg zijn als hij alsnog weigerd want in NL bestaat er geen rechtsgeldig systeem over Zina. Dan weet je moeder het en zijn ouders zonder resultaat.
Heel veel sterkte meid maar waar je mee kunt beginnen is om vergeving vragen.
Trouw__angst
22-05-2008, 12:54
en zo heb je het ook gedaan zeker :moe:
iegh tfoee :jammer:
smetta, Meer woorden heb ik niet voor je. Je beoordeelt andere terwijl ik durf te zweren dat jij geen maagd meer bent.
geef ze tip ssssssss meeeeee
vieze vuile ho
met je surinaamse vrindin al was het een paard hou je tip s voor je joh ho s lu t s l e t h o e r:banana:
En jij, verdrink jezelf in je eigen stront, want je praat alleen maar bullshit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.