Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
zitoenatje
06-02-2008, 16:21
Sla je kop tegen de muur!!
Succes
Meiden van tegenwoordig zijn zo dom, vroeger gingen de marokkaanse jongen alleen om met belgische of nederlandse meisjes voor te ****** en nu hoefen ze het al niet meer te doen ontmaagde sletten genoeg jahoekkk....
Je had nooit mt hem nr bed moeten gaan,
ook al zei hy dat hy mt je ging trouwen ..
mrja Spyt komtt later:(
& nu ben je echt wel geript !
Mr toch zal hy dr later ooit voor boete dt hy zyn belofte niet is nagekomen ..
Maar ik hb s gelezen ,
dat je tegewoordig je vliez weer kunt herstelle mt een aparatie!
Mr t kost wel watt ..
Maar alles kmt wel goed,
x
DHR_DRISS
07-02-2008, 17:24
jammer en je was geen eens geil :P
mohim gwn door gaan met je leven
RiffiaGirl87
07-02-2008, 22:14
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Zo iets is voor 1persoon bedoeld..en dat is de man met wie je zult trouwen
ookal heb je 1.5 jaar een relatie opgebouwd met hem..je houdt dat voor je man en voor je huwlijksnacht..dit heeft mijn moeder mij meegegeven tijdens mijn opvoeding..en jij jah!helaas letterlijk en figuurlijk ben je genaait door hem nu!1.5 jaar of geen 1.5 jaar je haalt er jou maagdelijkheid in ieder geval niet meer mee trg..en meneertje is er vandoor..DOEI DOEI...
ze zeggen ook wel eens life goes one no mather what..dus bij deze
leer van je fout en ga door met je leven en Neuk er niet op los!
2nice2be_true
07-02-2008, 22:32
deze topic is van 2,5 jaar geleden
waarom blijft iedereen maar reageren?
delilah1983
07-02-2008, 22:36
ik hoop dat allah je het vergeeft ,verder zou ik jezeggen om er zo mee te moeten leven
tot dat je ouders vinden dat het tijd is om te trouwen komen ze der toch
achter als je iets hebt gedaan komt het altijd uit hoe dan ook ,verder wens ik je veel succes in je leven HOOP DAT ALLAH SOEBHANNALAH JE HET VERGEET ik weet dat je spijt ervan hebt je bent niet de enige zijn veel meisjes in zo een situatsie ,maar meid praat erover met iemand die je vertrouwd...gr delilah
el_marakchia
07-02-2008, 22:51
salaam,
Vaag een geleerde om advies. Als je wil kan ik je een telefoonnummer van een geleerde broeder geven die je kan adviseren.
Toon berouw, het is niet te laat.
gair ischallaah.
Qoeratoel_3ayne
08-02-2008, 07:57
het is alweer 2 en een half jaar geleden mensen.
Ik hoop dat het goed gaat met de topicstarter. Ik hoop dat ze tawba heeft verricht, want Allahs barmhartigheid is heeeel groot!! Zodra je op het pad van Hem komt zal je zien dat je niet alleen bent. Fouten maken is menselijk, maar de beste onder de mensen die fouten maken zijn diegene die berouw tonen en terugkeren naar Allah. Hier is ook een hadit over.
Moehim ik hoop dat het goed gaat en dat je gelukkig getrouwd bent of verder bent gegaan met je leventje, zonder dezelfde fout nogmaals gemaakt te hebben.
el_marakchia
08-02-2008, 09:03
het is alweer 2 en een half jaar geleden mensen.
Ik hoop dat het goed gaat met de topicstarter. Ik hoop dat ze tawba heeft verricht, want Allahs barmhartigheid is heeeel groot!! Zodra je op het pad van Hem komt zal je zien dat je niet alleen bent. Fouten maken is menselijk, maar de beste onder de mensen die fouten maken zijn diegene die berouw tonen en terugkeren naar Allah. Hier is ook een hadit over.
Moehim ik hoop dat het goed gaat en dat je gelukkig getrouwd bent of verder bent gegaan met je leventje, zonder dezelfde fout nogmaals gemaakt te hebben.
Hoop het ook!
youssra7
08-02-2008, 19:41
je had goed moeten nadenken niet een 2 3 ookal had je 10 jaar met hem hij w8 10 jaar op dat moment alleen om jou te ontmaagten
mischien ziet hij het zo en nu leef je met de dag mee maar loop niet weg van huis word alleen erger allatif heb medelijden
Ik begrijp niet dat iedereen dit zo erg vindt, daar de marokkaanse jongens voor 99% geen maagd zijn. In de Islam is ontucht (sex) voor het huwelijk verboden. Je hebt dus idd een zonde begaan, maar dat is tussen jou en god. Het is gewoon heel hoog tijd dat marokkaanse jongens gaan beseffen dat ze niet kunnen verwachten dat vrouwen maagd blijven tot het huwelijk als zij het niet zijn.
Agdal2005
08-02-2008, 20:40
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
iwa eigen schuld had je benen moet dicht houden en als bant nass gedragen en vooral geen relatie aan gaan...
Meid,
Ik adviseer je om die gozer uit je hoofd te zetten en aan je toekomst te denken. Dit adviseer ik je als stappenplan:
1. Zet hem uit je hoofd!
2. Vraag vergiffenis aan Allah
3. Neem contact op met het Rutgershuis (elke stad is er wel 1) om je maagdenvlies te herstellen!!!! Let niet op die domme reacties hier...want helaas bewijst dit weer dat de marokkaanse mannen/jongens te kortzichtig denken en niet vergefenisgezind zijn. En je toekomst voor zoiets stoms te gaan vergallen moet je niet doen.
4. Vertrouw niemand en houd dit je leven lang geheim....en vergeet niet dat een leugen om bestwil halal is en allah WEL vergefenisgezind is!!!
5. Leef je leven en doe dit nooit meer tot je trouwt!
Sterkte!
samira
salaam aleykoem zuster
Teneerste een maagdevlies herstellen, is zeker niet toegestaan in de islaam, en is alles behalve gezond.
En dat een leugentje om best wil HALAL is, astarfiroellah ya aghti je spreekt de woorden van onze schepper tegen. astarfiroellah, astarfiroellah
Moge allah swt mij vergen als ik iets verkeerd heb gezegt.
walikoem salaam wa rhamatoellah wa barakatoe van u zuster salma fie dien
Ik begrijp niet dat iedereen dit zo erg vindt, daar de marokkaanse jongens voor 99% geen maagd zijn. In de Islam is ontucht (sex) voor het huwelijk verboden. Je hebt dus idd een zonde begaan, maar dat is tussen jou en god. Het is gewoon heel hoog tijd dat marokkaanse jongens gaan beseffen dat ze niet kunnen verwachten dat vrouwen maagd blijven tot het huwelijk als zij het niet zijn.
salaam aleykoem ya aghti
ik ga zeker en vast met je eens. maar als die mannen niet maagd zijn en ze trouwen met een maagde vrouw, zal allah swt hun zeker en vast bestraffen en hun vrouwen worden beloond. Maar andersom is dat ook zo
walikoem salaam wa rhamatoellah wa barakatoe van u zuster salma fie dien
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.