Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Marruecos
05-02-2008, 12:55
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Tjah hij heeft je gewoon gedumt. had je maar je benen bij elkaar moeten houden. Hoe kan je iemand na 1.5 relatie nog vertrouwe als hij serieus was dan was hij al na een paar maanden om je hand kome vragen. O mijn god waar zitte je hersenen?:moe:
mountain
05-02-2008, 13:05
Hebben Jongens Spijt Als Ze Geen Maagd Meer Zijn?
Tonen Zij Berouw?
ik vraag me altijd af of jongens spijt hebben en berouw tonen als ze een meisje hebben ontmaagd..... en later hun dochter zien opgroeien.............:confused:
riffie_man
05-02-2008, 15:57
Geplaatst door soumaya_222
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Meid jij had zin en hij had zin.jullie waren er allebei erbij.relatie>>zoenen>>voelen>>>seks.lekker genoten.
Move on met je leven.
P.s.
als je naar de hemel wilt moet je langs de hel.
blonde_rifia
05-02-2008, 16:08
stelletje respectloze honden tfoe 3la marokkanen. stelletje scheinheilen bij elkaar. ooit krijgen jullie ook dochters als allah jullie al een kind geeft. ze heeft een fout gemaakt ja. maar de fout die jullie begaan is even groot. dit meisje is inmiddels al gelukkig en over haar fout heen waar ze lang berrouw voor heeft getoont. en jullie lopen nog te schelden en te vloeken. stelletje zieligerds. zij lacht jullie nu keihard uit en ik ook. wie zijn julllie te oordelen over haar dat mag allah alleen en allah is vergevingsgezind dus houd jullie rotopmerkingen maar voor je eigen dochters en zusjes en wweet ik veel wie allemaal.
Vatos_Zwienos
05-02-2008, 16:20
stelletje respectloze honden tfoe 3la marokkanen. stelletje scheinheilen bij elkaar. ooit krijgen jullie ook dochters als allah jullie al een kind geeft. ze heeft een fout gemaakt ja. maar de fout die jullie begaan is even groot. dit meisje is inmiddels al gelukkig en over haar fout heen waar ze lang berrouw voor heeft getoont. en jullie lopen nog te schelden en te vloeken. stelletje zieligerds. zij lacht jullie nu keihard uit en ik ook. wie zijn julllie te oordelen over haar dat mag allah alleen en allah is vergevingsgezind dus houd jullie rotopmerkingen maar voor je eigen dochters en zusjes en wweet ik veel wie allemaal.
hawer chem hawer, denk aan die kleine in je buik :hihi:
het is maar onzinhoekje hoor, en ik heb die topicopstartster nooit zien reageren...
blonde_rifia
05-02-2008, 16:31
hawer chem hawer, denk aan die kleine in je buik :hihi:
het is maar onzinhoekje hoor, en ik heb die topicopstartster nooit zien reageren...
hahaah mijn kleine maakt het hmdl wel geod kan er alleen niet t egen hoe marokkanen oftewel islamieten over elkaar oordelen in plaats van elkaaar te helpen. we maken allemaal fouten. de fouten die ik gemaakt heb heeft misschien niemand gemaakt maar hmdl heb er berrouw voor getoond en mijn leven gebeterd en hmdl allah heeft me daarvoor beloond met een geweldige man en een kindje op komst. maar geod gair inshc allah
Vatos_Zwienos
05-02-2008, 16:39
hahaah mijn kleine maakt het hmdl wel geod kan er alleen niet t egen hoe marokkanen oftewel islamieten over elkaar oordelen in plaats van elkaaar te helpen. we maken allemaal fouten. de fouten die ik gemaakt heb heeft misschien niemand gemaakt maar hmdl heb er berrouw voor getoond en mijn leven gebeterd en hmdl allah heeft me daarvoor beloond met een geweldige man en een kindje op komst. maar geod gair inshc allah
Al Hamdoelillah dat het goed gaat met de kleine, incha'allah zal het ook
een gezonde baby zijn
och ja, laat ze maar zeggen, je moet het je niet zo aantrekken, dit is tussen Allah en u, wat de rest zegt speelt geen rol
Verdacht
05-02-2008, 16:59
Laat die dame met rust mensen, ze heeft misschien wel een zonde begaan maar wie zijn jullie om daarover te gaan oordelen??!!
De enige die daarover mag en kan oordelen is jullie schepper, ik wil hier niet de heilige gaan spelen maar bemoei je met je eigen leven in plaats van conclusies te gaan trekken over een zonde die is begaan.
Meid zet je eroverheen en als je wil dan zal Allah het je vergeven, doe het alleen wel met de juiste intentie. Elgir inchallah
mountain
05-02-2008, 17:02
goed eindelijk wat normale reacties
die topicstarter heeft nooit gereageerd...
@ blonde riffia eind goed al goed proficiat met je zwangerschap...... en je man....
Maghrabia_Lady
05-02-2008, 17:21
Het is je eigen schuld meid, voorwat denk je dat Allah Swt een relatie heeft verboden? Juist jah, door dit o.a! Je was zo achterlijk om hem te geloven, hellllnoo hij wou maar 1 ding van jouw, juist jah sex hebben and that's it, dan opgehoepeld. Kifesh hij heeft het meteen daarna uitgemaakt, logisch hè! Volgende keer beter je hersens gebruiken, dan kom je nog ver!
Voor de rest wens ik je veel sbar, &dat een man Insha’allah nog met je wilt trouwen. :vrede:
Het is je eigen schuld meid, voorwat denk je dat Allah Swt een relatie heeft verboden? Juist jah, door dit o.a! Je was zo achterlijk om hem te geloven, hellllnoo hij wou maar 1 ding van jouw, juist jah sex hebben and that's it, dan opgehoepeld. Kifesh hij heeft het meteen daarna uitgemaakt, logisch hè! Volgende keer beter je hersens gebruiken, dan kom je nog ver!
Voor de rest wens ik je veel sbar, &dat een man Insha’allah nog met je wilt trouwen. :vrede:
Met alle respect maar ik trouw liever met de topic-startster dan met jou!
Ze heeft oprecht spijt en is zich bewust van het feit dat zij een grote zonde heeft begaan. Jij daarentegen bent je helemaal niet bewust van wat je zoal teweeg kan brengen met je uitspattingen.
Maagdelijkheid zit niet tussen de benen dames, maagdelijkheid zit tussen je oren. Zij die van mening is dat ze een zonde heeft begaan is naar mijn inziens verder dan zij die de zonde maar al te graag begaan wilt maar er geen lef voor heeft.
MOcROzINA
05-02-2008, 21:53
pfff alweer 2 1/2 jaar geleden !
blonde_rifia
06-02-2008, 15:23
goed eindelijk wat normale reacties
die topicstarter heeft nooit gereageerd...
@ blonde riffia eind goed al goed proficiat met je zwangerschap...... en je man....
chokran zina
blonde_rifia
06-02-2008, 15:25
Met alle respect maar ik trouw liever met de topic-startster dan met jou!
Ze heeft oprecht spijt en is zich bewust van het feit dat zij een grote zonde heeft begaan. Jij daarentegen bent je helemaal niet bewust van wat je zoal teweeg kan brengen met je uitspattingen.
Maagdelijkheid zit niet tussen de benen dames, maagdelijkheid zit tussen je oren. Zij die van mening is dat ze een zonde heeft begaan is naar mijn inziens verder dan zij die de zonde maar al te graag begaan wilt maar er geen lef voor heeft.
een man die weet wat hij zegt.
blonde_rifia
06-02-2008, 15:27
hawla wa kawatie ila billahi elhadiem zuster.
spreek niet als je niks nuttigs te zeggen hebt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.