Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Vergiffenis gaat niet zomaar dames en heren. Als het zo makkelijk was zouden alle meisjes seks hebben en ontmaagd zijn. Gewoon beter nadenken en luisteren naar je ouders meid.
Maar ja te laat is te laat!!
jij bent letterlijk en figuurlijk genaaid,...
voor de rest kun je er niks aan doen en het leven gaat gewoon verder,..
hahahhaha inderdaad
Dit is niet het einde van de wereld voor jouw.Zoals de meeste al terecht hebben opgemerkt moet je berouw tonen aan Allah ,en dat heb je ongetwijfeld gedaan.Je moet vooral niet de schuld helemaal op jezelf nemen want die kerel heeft zich laten kennen en heeft zich alles behalve verantwoordelijk gedragen.Iemand die Allah niet vreest is niet te vertrouwen!
kwens je nog veel sterkte en succes in alles wat je doet.
Samyha__
26-05-2007, 18:34
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
:traan1:
Mskina, waarom heb je hem in vertrouwen genomen schat?
dat had je nooit maar dan ook nooit moeten doen !!!!!
Wat erg voor he hbieba.. Allah zal hem straffe daarvoor liefje..
En vooral als het tegen jou wil zal zijn,, Kniel voor allah vraag hem om jou te vergeven en who know's zal hij dat wel doen !! Tenminste als je er spijt van hebt.. allah m3ak mop xxx
eey mensen ik heb een vraagje
mijn vriendin is pas getrouwd en toen ze werd ontmaagd kwam er geen bloed uit. is het erg als zo iets gebeurd ze was wel een maagd maar er kwam geen bloed uit. alvast bedankt voor jullie antwoord:)
Het is wetenschappelijk bewezen dat het kan gebeuren.Voor de mensen die dit niet weten is het wel erg natuurlijk..Maja het is wel erg tegenwoordig en vooral hypocriet dat men zoveel aandacht geeft aan dit onderwerp.We zouden beter naar het voorbeeld kijken van onze geliefde profeet(vzmh)die een oudere weduwe als vrouw nam!
Daarmee wil ik nie zeggen dat men geen waarde moet hechten aan het maagd zijn.Want deze mensen hebben bij Allah een hoge status omwille van hun sabr !
Vergiffenis gaat niet zomaar dames en heren. Als het zo makkelijk was zouden alle meisjes seks hebben en ontmaagd zijn. Gewoon beter nadenken en luisteren naar je ouders meid.
Maar ja te laat is te laat!!
Sorry maar ik ben het helemaal niet eens met je uitspraak:) Vergiffenis gaat wel zomaar .Elke soera (behalve één) begint met de woorden;bismillah arahmaan araheem.Dit is een zege voor de gehele mensheid.Allah houdt van de mensen en weet dat we zwak zijn daarom zal hij ons altyd vergeven als we maar berouw tonen.
OK luisteren naar je ouders en dan nadenken.dit is geen test economie ,dit is het leven met vallen en opstaan..
Stille_Sterre
27-05-2007, 09:32
elie 3ta zekoe allah ley fekoe maar komt goed doe taubah en dan zal allah je vergeven.
thalla
Xx_chicka_xX
07-07-2007, 20:05
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.
Meid ik vind het héél erg voor je en jongens zijn egtee klootzakken maar hij moet zijn belofte nakomen en moet met je trouwen wnat je weet hoe het gaat als iemadn er achter komt ik weet niet hoe het bij jouw gat mar het is niet erg prettig als je ma of pa of broer erachter komen,, en ik zeg niet dat niemadn je zla nemen maar de meeste jongens nemen gwn een wijf van de bergen want vanhaar (denken) weten ze dat ze maagd is en blablabla gwn ouderwetsss duss meidd ik wens je veel sterkte ik wil ej ook wel persoonlijk helpen als je dat wilt pm me dan !! kus FadOuaa
Xx_chicka_xX
07-07-2007, 20:07
Het is wetenschappelijk bewezen dat het kan gebeuren.Voor de mensen die dit niet weten is het wel erg natuurlijk..Maja het is wel erg tegenwoordig en vooral hypocriet dat men zoveel aandacht geeft aan dit onderwerp.We zouden beter naar het voorbeeld kijken van onze geliefde profeet(vzmh)die een oudere weduwe als vrouw nam!
Daarmee wil ik nie zeggen dat men geen waarde moet hechten aan het maagd zijn.Want deze mensen hebben bij Allah een hoge status omwille van hun sabr !
wat als ej amn denkt dat ej dat geen maagd was? wat kan ej daaraan doen?
Hoi,
S.
:o
dirtylady
07-07-2007, 20:52
mensen mensen!!!! deze topic is al twee jaar oud man misschien is het meisje wel dood weet jullie veel:rolleyes:
LEEF EN LAAT LEVEN WANT NIEMAND IS PERFECT IEDEREEN MAAKT FOUTEN WAARBIJ HIJ/ZIJ SPIJT VAN GAAT KRIJGEN MAAR DAN IS HET TE LAAT!:moe: :maf:
HADI-doei
1001_nacht
07-07-2007, 23:51
nee, met dwang kom je nergens. zo is haar huwelijk helemaal verpest.
ze zou het met iemand moeten bespreken, ook een man, die dan met hem gaat praten erover en wie weet heeft die jongen een geweten...
Het klinkt heel Marokkaans en ik ben er totaal geen voorstander van maar wanneer zij trouwt en vervolgens scheidt spreekt men over een gescheiden vrouw en niet over een meisje die voor haar huwelijk is ontmaagd.
@TS: ga nooit in met dergelijke idioten, hij wou je testen en kijken hoe ver je ging en blijkbaar ben jij helaas gezakt, niet getreurd insha'Allah zal er iets goeds op jouw pad komen!;)
shorty_zina
07-07-2007, 23:53
sorry hoor, dit is echt weer zo'n topic die ik hoofdschuddend zit te lezen.
Ik snap ook niet waarom je vraagt om hulp, want wat kunnen wij in godsnaam nog voor je doen??
Ik denk dat je zelf weet wat je kunt doen. Verder gaan met leven, en handelen met alle gevolgen. Als marokkaans meisje weet je dat je leven naar de klote is als je ontmaagd bent. Dat is gewoon een feit. Je maagdelijkheid is je eer, je trots, je alles. Waarom denk je allah de maagdenvlies helemaal daar heeft geplaatst. Hij heeft em toch niet op je voorhoofd geplakt ofzo. Nee, een plekje wat beschermd word, klein en veilig. Ik kan je echt niets adviseren. Het is echt de grootste fout die je in je leven kunt maken. Sommige hier zeggen : 'je bent niet de enigste'. Wat is dat nou voor onzin??. Sorry hoor...als iemand van een brug springt moet ik het dan ook doen??...Maar goed..Ik wens je veel sterkte in je leven en hoop dat het op de een of andere manier wel goed komt.
1001_nacht
07-07-2007, 23:55
sorry hoor, dit is echt weer zo'n topic die ik hoofdschuddend zit te lezen.
Ik snap ook niet waarom je vraagt om hulp, want wat kunnen wij in godsnaam nog voor je doen??
Ik denk dat je zelf weet wat je kunt doen. Verder gaan met leven, en handelen met alle gevolgen. Als marokkaans meisje weet je dat je leven naar de klote is als je ontmaagd bent. Dat is gewoon een feit. Je maagdelijkheid is je eer, je trots, je alles. Waarom denk je allah de maagdenvlies helemaal daar heeft geplaatst. Hij heeft em toch niet op je voorhoofd geplakt ofzo. Nee, een plekje wat beschermd word, klein en veilig. Ik kan je echt niets adviseren. Het is echt de grootste fout die je in je leven kunt maken. Sommige hier zeggen : 'je bent niet de enigste'. Wat is dat nou voor onzin??. Sorry hoor...als iemand van een brug springt moet ik het dan ook doen??...Maar goed..Ik wens je veel sterkte in je leven en hoop dat het op de een of andere manier wel goed komt.
Als Marokkaans meisje is je leven helemaal niet voorbij wanneer je ontmaagd bent, dat allemaal zit tussen je oren. Jij wist zeker niet dat een man die trouwt met een meisje die ontmaagd is en haar naar het rechte pad leidt zijn beloning bij Allah subhana wa ta'ala groot is?!
Als onwetend bent moet je niet reageren!
NADIJAA_
07-07-2007, 23:58
effe serieus toen hij je ging ontmaagde.. wist je toen zeker dat hij met je zou trouwen ?
NEE dus waarom zou je het in godsnaam doen shit man ziek kind
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.