Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
ait_touzine_84
24-04-2007, 02:06
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
lekker voor je
we hebben in egypte een gezegde ...
illy faat maat :)
vergeet het verleden want die is dood ;) en kijk naar toekomst :D
Vatos_Zwienos
24-04-2007, 10:42
we hebben in egypte een gezegde ...
illy faat maat :)
vergeet het verleden want die is dood ;) en kijk naar toekomst :D
in marokko is dat ook zo "Li faat maat" :D
in marokko is dat ook zo "Li faat maat" :D
in irak ook :lekkerpuh
hahaha :hihi:
SexyLittleThug
24-04-2007, 11:47
Je moet het zeker niet aan je aanstaande vertellen, het is niet zijn zaak! het is iets tussen jouw en Allah en jouw verleden kan je nouw eenmaal niet veranderen, als je ins allah ooit gaat trouwen en hij zal je er naar vragen dan mag je erom liegen, of het hem niet vertellen, want at ik jouw recht, iets tussen jouw en je Schepper, wat hem niks aangaat.
En wat als haar aanstaande het achteraf te weten komt????:jammer: als ik jou was gewoon alles vertellen wat er in je verleden gebeurt is, en beginnen met een schone lei.
Labeltje
24-04-2007, 14:03
Laat je dicht naaien.
Als dat het enige is waarmee je zit.
Probleem opgelost.
arabicprinses
24-04-2007, 14:14
je zegt dat hij niet een slechte jongen was..maar lieverd geloof mij op mijn woord als hij een goeie jongen was had hij het nooit gedaan..vraag om vergeving en inchallah komt het goed..als het nooit meer gebeurt..in ieder geval..
truth hurts
24-04-2007, 14:16
he meid
ik vind het erg voor je!!
ik kan goed geloven dat hij je liet geloven dat hij je hand zou komen vragen, nadat hij je heeft ontmaagd. als hij toch zo haastig was om sex met je te hebben, waarom wachtte hij er dan mee?!!!
Maar goed, lafaards moeten er ook zijn he, zijn straf komt wel nog!
wat je kan doen is je vooral sterk houden en er met een persoon over praten die je kan vertrouwen.
als je het echt wilt dan kun je een operatie ondergaan, maar dit zou niet echt eerlijk zijn tegenover de persoon met wie je zou trouwen.
toon vooral veel berouw aan Allah (swt) en bega niet nogmaals dezelfde fout.
vele groetjes en sterkte!!!!!!!
Vatos_Zwienos
24-04-2007, 14:27
he meid
ik vind het erg voor je!!
ik kan goed geloven dat hij je liet geloven dat hij je hand zou komen vragen, nadat hij je heeft ontmaagd. als hij toch zo haastig was om sex met je te hebben, waarom wachtte hij er dan mee?!!!
Maar goed, lafaards moeten er ook zijn he, zijn straf komt wel nog!
wat je kan doen is je vooral sterk houden en er met een persoon over praten die je kan vertrouwen.
als je het echt wilt dan kun je een operatie ondergaan, maar dit zou niet echt eerlijk zijn tegenover de persoon met wie je zou trouwen.
toon vooral veel berouw aan Allah (swt) en bega niet nogmaals dezelfde fout.
vele groetjes en sterkte!!!!!!!
wat een bullshit!!!!
Dus als iemand tegen jou zegt "wil je met me in bed duiken dan kom ik later je hand vragen" dan doe je dat of wat?
Ze zijn allebei in fout, hoe je het draait of keert. Waarom heeft zij het toegelaten dan? Ze kon toch gewoon nee zeggen dan zat ze hier niet met haar vraag.
Typisch, jullie moeten altijd de schuld aan de jongens geven!!
Mrmassimo
24-04-2007, 15:46
Wat een reacties hier zeg, stelletje pubers ook, met lekker voor je en eigen schuld...
Die gast ie gaak op zn puurtse vorm en die was zehma niet haram bezig, nee het het meisje in kwestie die fout is geweest..ik betreur het meid, betreur het ten zeerste, je was er zelf bij toen het gebeurde en liefde maakt idd blind...toon berouw aan Allah swt...
En wat betreft die gast he, hoe zou hij het vinden als iemand zoiets bij zn zusje had gedaan he, en al die jongens die hier met hun verhalen komen "ja ik naai iedereen, zus en zo, en jammer voor je"..
Inderdaad niet genoeg bloed in het lichaam van de man om tegelijk je hersenen en geslachtsdeel te laten functioneren he...mannen zijn eigenlijk zwak, hoe beschamend is het om zo'n belofte te doen, voor zoiets mohiem wetende dat je dat alleen maar zegt en doet om aan je gerief te komen...
Allah swt behoedde onze zusters voor dergelijke hyena's, tfoe 3alik a mgarba die dit ook nog eens rechtvaardigen..
watjijwil
24-04-2007, 15:55
gefeliciteerd met je ontmaagdheid
verwaande
24-04-2007, 20:02
genaaid gewooon .. ach je kan niks doen eraan wat wil je doen ik wil niet lullig over komen maar het is echt gewoon je eigen fout !! k heb ene relatie mijne wilt ook meer maar k ga hem nooit meer geven nooit k ben al fout bezig dus ..maar nu 'k dit hoor ga k nog meer voorzigtigger doen .. en je moet het er echt met iemand over hebben wnat het is niet goed om het in je te laten zoals andere al zeiden .. doe toba .. bid en keer tot allah op juiste pad .. allah zal je helpen en insch allah vergeven .. als ej iets kwijt wilt pm :goedzo: sterkte :)...
verwaande
24-04-2007, 20:04
Wat een reacties hier zeg, stelletje pubers ook, met lekker voor je en eigen schuld...
Die gast ie gaak op zn puurtse vorm en die was zehma niet haram bezig, nee het het meisje in kwestie die fout is geweest..ik betreur het meid, betreur het ten zeerste, je was er zelf bij toen het gebeurde en liefde maakt idd blind...toon berouw aan Allah swt...
En wat betreft die gast he, hoe zou hij het vinden als iemand zoiets bij zn zusje had gedaan he, en al die jongens die hier met hun verhalen komen "ja ik naai iedereen, zus en zo, en jammer voor je"..
Inderdaad niet genoeg bloed in het lichaam van de man om tegelijk je hersenen en geslachtsdeel te laten functioneren he...mannen zijn eigenlijk zwak, hoe beschamend is het om zo'n belofte te doen, voor zoiets mohiem wetende dat je dat alleen maar zegt en doet om aan je gerief te komen...
Allah swt behoedde onze zusters voor dergelijke hyena's, tfoe 3alik a mgarba die dit ook nog eens rechtvaardigen..
eindelijk , iemnad die na mijn zin goed reageerd en ook met puure feiten .. billeh k geef je gelijk ..!!!
masterrapper
24-04-2007, 20:21
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
HOE DURF JIJ DAT IN GODSNAAM DIE ADVIES TE GEVEN????????????
STAGHFIERHOLLAH DAT ER ZULKE MENSEN ZIJN DIE LIEGEN IN DE NAAM VAN ALLAH SWT. DIE OORDEEL IS ALLEEN AAN HEM........
:jammer: :jammer: :( :( :jammer: :jammer:
verwaande
24-04-2007, 20:45
HOE DURF JIJ DAT IN GODSNAAM DIE ADVIES TE GEVEN????????????
STAGHFIERHOLLAH DAT ER ZULKE MENSEN ZIJN DIE LIEGEN IN DE NAAM VAN ALLAH SWT. DIE OORDEEL IS ALLEEN AAN HEM........
:jammer: :jammer: :( :( :jammer: :jammer:
tuurlijk vergeeft allah (swt) ons dat (hopen we)... en het is gewoon niet de bedoeling om iets fouts te doen en te denken van 'ow allah (swt) vergeeft me toch wel dus ik doe het nog een keer "
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.