Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
zakaria79
14-04-2007, 22:05
sorry hoor hoe heb je het zo ver laten komen ,,,,,,,,,,,
liderha bjedih ,ikfekha bsenih ouder gezegde!
Moge Allah je zonden vergeven inschallah.
sidiifni
14-04-2007, 22:55
hahahah kk stink ****
mOcro_zinnaa
14-04-2007, 23:34
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
Ze kan em maar 1 keer maken :hihi:
Nog 1x maar dan in het Nederlands :)
:hihi:
Ga aan een wortel knabbelen ofzo.
:hihi: ik kom niet meer bij wallah
bad_boy_killers
15-04-2007, 01:32
Had je je beentjes maar dicht moeten houden. Wel lekker makkelijk eerstd oen en dan spijt hebben
zulke reacties heeft ze niet nodig hoor!!!!!!!!!!!!
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Sellaam ....
Geef de hoop niet op na alles wat er is gebeurd..
Vetrouw op allah swt...
De meeste manen van tegenwoordig.. stafirilah
Hij zal bij allah swt spijt krijgen dat die hij jou dit heeft aangedaan..
Insha allah elgier ... moge allah swt jou vergeven
Groetjes Soufian
Midoegypt79
21-04-2007, 01:57
Je hoeft niet bang te zijn, die gozer verdient je liefde niet... maar wat je moet doen in je volgende relatie, van het begin de waar heid vertellen dan verkom je misverstand bij je heuwelijksnacht... en als de volgende persoon echt van je houdt zal je opzeker vergeven ik zou het ook doen er is niemand op aarde die zonder fouten is... ik ben ook arabische man... en als je zoveel om me geeft en van me houdt en je verleden achter je rug laat zou ik je ook vergeven en heel veel van je houden en respecteren.dat zou ik doen. veel liefs mohamed
Boufra7i
22-04-2007, 01:45
welke idioot upt er een topic uit 2005 :moe:
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
Niet erg??
Youre kiddin:haha:
Babylonia
22-04-2007, 11:59
er is ergens iemand die jou wel respecteert ondanks je niet meer maagd bent. ken zat van dit soort gevallen. en die meiden zijn nu allemaal dol gelukkig. het is niet het einde van de wereld. je ziet zelf in nu dat je het nooit had moeten doen en dat vind ik al heel wat. ik wens je veel sterkte en geloof me, alles komt goed hoor.
dikke x
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
jij bent echt dom meid....al was je 300 jaar bij hem, zolang hij niet naar je vader komt, moet je zelfs niet met hem zoenen of afspreken.dit is je straf
als ik jou was zou ik je mond gewoon dichthouden, en mocht je in de toekomst een vriend hebben en jullie hebben serieuze plannen om te trouwen. moet je het hem meteen vertellen.(wel grote kans dat hij je laat gaan, maar misschien ook niet)
eerlijk is eerlijk je bent dom
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.