Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
MissUgly
27-08-2006, 15:39
Ik heb 2 linkerhanden. SOrry, je gaat me vast de volle geven nu. :jammer:
Maar nee Turkje. Ik geef nooit de volle op commando. Wees gerust.
DouweDabbert
28-08-2006, 00:58
[QUOTE=soumaya_222]Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
Mocros zijn echt raar! Och ben je ook weer van die kutfabel af! Niet tegen je ouders zeggen en als je lang genoeg wacht met weer vrijen word je pussy vanzelf weer strak! Mijn vriendin had in geen maanden sex gehad en ze bloede gewoon weer....
Maar een tip! Zeg nooit wat tegen je ouders, je wilt je lieve ouders toch geen zorgen bezorgen in dit godvergeten land....
chaima_18
28-08-2006, 11:14
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.
Je bent de lul
houbinno
28-08-2006, 11:17
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!!
Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.
Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn.
Groetjes en sterkte xxx mery xxx
Inderdaad jongens zijn klootzakken....wat zijn de meiden die jongens de kans geven om tot een klootzak te behoren?? waar sex bedreven word zijn meestal twee mensen voor nodig...... het is nooit de schuld van 1 persoon, denk hier maar eens over na.
houbinno
28-08-2006, 11:23
Hoi,
S.
Ik ben geen meid, maar ik reageer toch....
Je bent voor je leven bezegeld meid, je zult er mee moeten leren leven. Een hersteloperatie is echt een zonde, want je liegt behalve jezelf en God ook je toekomstige man. Als je hiermee kunt leven moet je vooral doen wat je zelf wilt. Ben je iemand die berouw toont voor de zonde die je begaan hebt, dan moet je de berouwe nemen zoals het is, en er voor uitkomen. Allah swt heeft voor ieder probleem een oplossing. Er zijn gelukkig vrome moslims, die vrezen voor God, en die zullen zaken die zich in het verleden hebben afgespeeld vergeten omdat ze weten dat het tussen jou en je schepper is. Dus lieg jezelf en je toekomstige partner niet voor, want die last zul je je hele leven moeten dragen.
Stel je voor dat je een persoon tegenkomt waar je zoveel van houd....met de gedachte dat je hem elke dag opnieuw zit voor te liegen....omdat je hem de waarheid niet hebt durven te vertellen.
Als de persoon die met je trouwt van je houd, en hij is godsvrezend, dan zal hij je vergeven en nemen zoals je bent. Doet hij dit niet, dan houd hij niet genoeg van je, en snapt hij de islamitische leer niet.
Elmohiem Lah Yahdiek 3ala Sirata elmoustakiem
marokaantje89
28-08-2006, 12:04
maagdvliesoperatie..
(je bent niet de eerste)
pffffffff tezzzzzzzzzzzzz effe geld gaan verspullen voor die maagenvliesje??!!
als iemand je wilt dan moet hij je accepteren hoe je bent onmaag of niet
je hebt het niet opzettend gedaaan dus jah iedereen maakt fouten:ego::p :lekkerpuh
marokaantje89
28-08-2006, 12:04
maagdvliesoperatie..
(je bent niet de eerste)
pffffffff tezzzzzzzzzzzzz effe geld gaan verspullen voor die maagenvliesje??!!
als iemand je wilt dan moet hij je accepteren hoe je bent onmaag of niet
je hebt het niet opzettend gedaaan dus jah iedereen maakt fouten:ego::p :lekkerpuh
marokaantje89
28-08-2006, 12:09
eeey meid ben je een echte vrouw ga dan met jou ouders naar zijn ouders toe en dwinge dat jullie gaan trouwen
wa is dat voor onzin een gedwonnen huwelijk
neen luister naar mj gwn door gaan met je leven en nu gwn opletten wat je doet oke :D ;)
esma_zina
28-08-2006, 12:22
ik denk er egty anders over tel je trouwt en je bent maagt dan is je man ook minder bang dat je vreemd gaat en leef je ook gelukeger maar als dat het geval niet is dan is het zo dat je man minder vertrouwe in je heeft
esma_zina
28-08-2006, 12:23
en er kunnen dan meer ruziez ontstaan
amaroekk
28-08-2006, 13:23
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
sommige fouten kan je maar 1 keer maken!en dan is die ene keer al teveel.hoe dom kun je zijn als meisje om een jongen te geloven.als hij echt van je houd en jou als zijn toekomistige wil dan zou hij zoiets niet eens vragen ook al zou jij het zelfs zo graag willen zou hij jou daarop moeten aanspreken.maar goed zoiets kon je zelf wel weten
Ainhamra
28-08-2006, 20:30
wajoo waarr slaat deze topic op!!???!?!?!
TurkishFarmer
28-08-2006, 21:55
[QUOTE=soumaya_222]Hoi,
Mocros zijn echt raar! Och ben je ook weer van die kutfabel af! Niet tegen je ouders zeggen en als je lang genoeg wacht met weer vrijen word je pussy vanzelf weer strak! Mijn vriendin had in geen maanden sex gehad en ze bloede gewoon weer....
Maar een tip! Zeg nooit wat tegen je ouders, je wilt je lieve ouders toch geen zorgen bezorgen in dit godvergeten land....
Mooi advies van een 'zuster' aan een 'zuster'. Tbarkellah. Hiervoor zul je beloond worden in het Hiernamaals. Met vuur welteverstaan. Niks anders dan vuur. :jammer:
het is je eigen schuld hij heeft jou niet gedwongen om met hem naar bed te gaan je weet toch dat het haraam is om voor het trouwen naar iemand mee naar bed te gaan
thamza_riffia
28-08-2006, 22:32
[QUOTE=DouweDabbert]
Mooi advies van een 'zuster' aan een 'zuster'. Tbarkellah. Hiervoor zul je beloond worden in het Hiernamaals. Met vuur welteverstaan. Niks anders dan vuur. :jammer:
:hihi: :hihi: :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.