Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
TurkishFarmer
05-08-2006, 18:47
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Is dit dezelfde soumaya die 2 dagen later aan anderen gaat vertellen dat muziek haram is?
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=12372445#post12372445
Raar volk hebben wij. :jammer:
TnawieMocro
06-08-2006, 11:03
deze topic is al van 2005. Dat meid is al een jaar en 2 maanden ontmaagd. Kunnen we er alsjeblieft mee stoppen. Als ze toen zwanger was. Had ze nu een kind van 6 maanden. so please. ophouden met deze topic...
tiny_inez
06-08-2006, 15:09
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.
ga hem niet verdedigen aub.. hij wist waar hij begon.. en voor jouw ik vind het erg maar je kan niet anders dan verder te gaan. ik zou niet weten hoe je zou kunnen oplossen.
Vooraleer je je benen openslaat, zorg eerst dat hij voor je deurtje staat.
bennamari_el
06-08-2006, 23:15
:{ وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ أَلا إِنَّهُمْ هُمْ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لا يَشْعُرُونَ} [البقرة:11، 12].
hananegirl
08-08-2006, 13:17
ewa ja ik weet het is erg ik vind het heel erg voor je maar zo doen jongens ze zeggen ik hou van je! ik wil met jou trouwen! jij bnet de enigste voor mij jij wordt mijn vrouw ik wil met jou je leven delen enzo !! en dan gaan de meisjes erin geloven !! ALS EEN JONGEN TEGEN EEN MEISJE ZEGT:IK HOU VAN JOU !!!! Dan zijn de meisjes gelijk de WEG KWIJT!!! ewa WAARSCHUWING!!! voor de meisjes die een vriend hebben als hij zegt ik wil met je naar bed en dan kom ik je handvragen! DAN MOET JE ZEGGEN :ALS JIJ ECHT VAN MIJ HOUFT ALS JIJ ECHT DE MAN BENT DIE MET MIJ HET LEVEN WIL DELEN KOM DAN EERST HANDVRAGEN!!!!!!! nou die jongen krijgt zijn straf echt wel succes S inshallah komt het goed met je amien
jij bent letterlijk en figuurlijk genaaid,...
voor de rest kun je er niks aan doen en het leven gaat gewoon verder,..
Jammer genoeg wel :(
deze topic is al van 2005. Dat meid is al een jaar en 2 maanden ontmaagd. Kunnen we er alsjeblieft mee stoppen. Als ze toen zwanger was. Had ze nu een kind van 6 maanden. so please. ophouden met deze topic...
Hahahhaaha nu je het zegt :hihi:
hananegirl
08-08-2006, 13:25
JONGENS ZIJN NOOIT TE VERTROUWEN!!!!! ze belazeren eerst een paar meisjes op straat en daarnaa gooien ze die meisjes weg en zeggen ze dta die meisjes hoeren en sletten zijn terwijl ze zelf hebben vergeten wie ze zijn !!! jongens willen later dat hun vrouw maagd is terwijl hun allang ontmaagd zijn en met honderden meisjes hebben gedaan ewa meisjes jullie weten zelf hoe het is in deze tijd moet je echt zelf sterk in je schoenen LAAT JE NIET VERLEIDEN DOOR JONGENS ALS ZE ZEGGEN IK HOU VAN JOU !!!denk aan je moeder wat ze je allemaal heeft gezegd als je eenmaal ontmaagd bent dna heb je geeen leven meer. bewaar je maagdelijkheid voor jezelf en voor je man zodat je later gelukkig en zonder problemen kan leven >>
legmira2008
09-08-2006, 01:28
ik vind het echt erg voor jou maar niet alleen die jongens zijn klootzakken ook de wijfies want ja tog heb je meegewerkt hij heeft je niet gedwongen of verkracht dus dan ben je er zelf ook verantwoordelijk voor als ik jou was zou ik beginnen met vergifenis vragen aan allah
deze topic is al van 2005. Dat meid is al een jaar en 2 maanden ontmaagd. Kunnen we er alsjeblieft mee stoppen. Als ze toen zwanger was. Had ze nu een kind van 6 maanden. so please. ophouden met deze topic...hahahahahahahahahahahahahhahahaha mn buikkkkk:goedzo: :goedzo:
LiefdesDichter
09-08-2006, 12:34
hoe zeggen ze dat
o ja
eigen schuld dikke bult
deel maar lekker met anderen
maak ieder maar getuige van je zondes
zodat je later ergere straffen krijgt na de dood
want hoe meer getuigen hoe minder de kans op vergeving
:goedzo:
wat een volk
samira_spang
09-08-2006, 13:15
Hoi,
S.
aghh wleha heb egt medelijde met je man:traan1: viese homoooooooo:lekkerpuh dat hij is maar he soory ik akn je egt niet helpe man soek gwn een man die het nie erg vind als se vrouw ontmaagd is inshaalah komt het goed met je:goedzo:
chaima12
09-08-2006, 16:07
De enige mensen die hier ook maar een beetje gelijk hebben zijn: Mohammed_L & Miss_Ugly!
En verder voor de mensen die haar willen stenigen tot de dood & haar DOM noemen, ze weet nu echt wel dat ze fout & dom bezig was! Ze zegt toch dat ze nu alleen is, en ze verwacht hier een beetje steun te krijgen!
En niet eentje zegt, ik ga je ******, eentje zegt: Stenigen die handel enz!
Jullie zouden je moeten schamen, het is onze zuster in Islam, die ons nodig heeft.
En jullie kunnen wel zeggen: m3liesh & Lekker voor je. Je moest opletten, maar zij proefde ook alleen maar van de verleidingen van het dunya & de dingen die haram zijn! Ja, ik geef toe het is slecht wat ze heeft gedaan, maar het kritiek dat ze hier krijgt, echt om van te kotsen! Ze vroeg niet om kritiek, maar om advies om door die moeilijk periode heen te komen!
En als je dan toch nog kritiek geeft, doe het dan normaal. En niet zo abnormaal!
Mohim meid, toon berouw aan Allah en je kan eigenlijk een les hebben geleerd door deze ervaring, want fouten zijn er immers om van te leren!
Vertrouw jongens niet zo snel en helemaal niet de jongens van tegenwoordig!
Die zijn op 1 ding uit, namelijk wat jij die AAP hebt gegeven.
En vertel het je aanstaande man zelf, het is beter dat het van jou komt, dan via roddels! En geloof me: Je gaat heus nog wel trouwen als Allah het wil & zeker met een beter persoon!
Mijn buurmeisje is 2 x gescheiden en is nu weer opnieuw getrouwd met iemand anders en is echt gelukkig alhamdoelilah, deze man is ook beter. Ze gaat zelfs binnenkort bevallen! Dus heb hoop&sabr meid. En nogmaals toon berouw aan Allah en Hij zal je helpen om je leven te verbeteren en aan de man te komen, de goede dit keer! ;)
Xje je zuster in Islaam, Chaima:sjans:
Ik hou van je omwille van Allah. :love:
Hoi,
S.
Meid ghair incha Allah iedereen maakt fouten... en iedereen doet dingen waar hij of zij later spijt van heeft of krijgt... Het is juist de kunst om er zelf achter te komen. en als je oprecht spijt heb van de fouten die je hebt gemaakt moet je om vergeving vragen.
Allah is vergevendgezind en Hij zal je Incha Allah Rabi Amien vergeven... En de jongen die word op zijn beurt ook gestraft voor zijn daden want hij moet ook uiteindelijk zich verantwoorden... En in de Islaam mag zowel meisjes als jongens niet ontmaagd worden tenzij ze gaan trouwen...
Dus niet alleen jij maar ook hij was fout en je moet blij wezen dat je er achter bent gekomen dat je fout zit... En ik hoop dat Allah Incha Allah Rabi Amien je moge vergeven voor de fouten die je hebt gemaakt...
En wat betreft je ouders en familie die hoeven dit helemaal niet te weten toch? Ik bedoel je hoeft er niet mee te koop te lopen dat je ontmaagd bent dat is iets van jou en dat moet je voor jezelf houden...
Ik hoop dat je goed nadenkt hierover en ik hoop incha Allah dat je om vergeveing zal vragen en incha Allah Rabi Amien gaat het helemaal goed komen...
Wasalamoe 3elekoem JustMo
Hasnilove
09-08-2006, 17:30
Mensen ze heeft niets aan gezeik, en betweters.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.