Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
girl_schatje
25-06-2006, 21:03
maaar waarom ga jij niet naar zjijn ouders toe en zeggen ja hallo ik wou even met jullie gaan praaten kjijk u zoon heeft me ontmaagd en dan moet die jongen mat jou trouwen want nu als je met en man gaat trouwen en je krjijgt en kind dan is die kind niet van die man waar je mee ging trouwen maar van die andere wie je ontmaagd hebt dat is wel heel verveelend en nog je krjijgt probleemen met en jongen waarmee je gaat trouwen en lees dit maar is egt goed want ik verstand van echt komop meisje je kan het wel hoor maar ja alleen wat je moet denken is we staan allemaal achter jou allemaal iedereen wie dit meisje wil helpen schrjijf nu wat wie nu achter haar staat kom nu alstublieft doe het voor die meisje als het jou zou aferkomen zou je het ook niet luek vinden dusssssssssssss zjij vind het ook niet leuk dusssssssssssss a.u.b a.u.b a.u.b hou het allen in jou hooft we staan achter jou
girl_schatje
25-06-2006, 21:05
dooor anissa ik hb dit verhaal boven gesgreefen
e_tetouan
25-06-2006, 21:25
ja ik sta er ook 8r.. wat rot voor je .. allah om vergiffenis vragen is het enige.. en hopen dat het j vergeven word .. amin
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na`
kan je 2 keer ontmaagd worden dan :maf2:
dit is een vaak voorkomend fenomeen, eerst wordt je versierd, later ontmaagd en aan het eind gedumpt. Hier kan je niks meer aan veranderen.
Ik kan je vooral advieseren om NIET naar de ouders van de jongen te gaan. Als de jongen het ontkent, wordt het voor jou erg moeilijk om te bewijzen dat je door hem bent ontmaagd. Als je naar zijn ouders gaat en het pakt verkeerd uit, dan komen er nog meer mensen er achter en wordt je er niet beter van.
Mijn inziens kan je twee dingen doen: 1) Gewoon verder gaan met je leven, trouwen en doen alsof het niet is gebeurd en ook niets aan je man vertellen. Dit klinkt erg hard maar veel is er niet aan te doen. Dat je ontmaagd ben is erg vervelend, maar de eenmalige fout die je begaan hebt mag niet verder je leven verwoesten.
2) Je vindt een man waarvan je denkt dat hij jou kan accepteren zoals je nu bent, en ik geloof er in dat er veel meer mannen bereid zijn om jou zo te accepteren dan we denken, en aan hem vroegtijdig(!) vertellen wat je is overkomen.
Probeer sowieso niet de jongen terug te krijgen als hij jou niet wilt, want dat zorgt alleen maar voor nog meer problemen.
HalfBlood
26-06-2006, 03:00
Got fucked?
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut :maf:
GevlekteHyena
27-06-2006, 12:21
Ben jij dit Samira
halfbl0edje_14
27-06-2006, 20:32
Wollah is erg Meskiena hy Sal Het Wel Erg Viinde Op de Dag Des OOrdeels:D Hy Is Wel Slechte Jonge;) Zoiets is Mij ook OVERKome manG:(
en marokkaanse meisjes worden 5x ontmaagd,.. elke jonge waar ze mee naar bed gaan,.. komen ze met die smoesje van je hebt me ontmaagd.
je hebt gelijkkkk:o ...hoe hard het ook klinkt...
Yasmin18
29-06-2006, 13:33
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
f
Yasmin18
29-06-2006, 13:35
Moeilijk.. Ik heb hetzelfde meegemaakt.. Ik wilde ook met hem naar bed.. ook 1,5 jaar relatie.. Maar na 3 weken was het uit..
Kweet dat ik juh nu niet help.. maar je moet sbhar hebben meid..tis moeilijk.. al bij de ged8 alleen als ik eraan denk dat ik ontmaagd door hem zou kunnen worden wor ik al gek..
Veel sterkte
mocro_nadoria
29-06-2006, 14:07
nou dat is niet slim he
Huur_moordenaar
29-06-2006, 16:52
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
haha wollahira saffie eenmaal geflasht is voor altijd geflasht.
voor jou ook geen weg meer terug.
neem gewoon een man uit de bergen of een poot :)
een echte man zoals mij vind je niet meer :gniffel:
Binladenia
29-06-2006, 17:00
haha wollahira saffie eenmaal geflasht is voor altijd geflasht.
voor jou ook geen weg meer terug.
neem gewoon een man uit de bergen of een poot :)
een echte man zoals mij vind je niet meer :gniffel:
jij hebt gelijk maar die laatste zin egt grappig ..grap van de week :hihi:
Huur_moordenaar
29-06-2006, 17:05
jij hebt gelijk maar die laatste zin egt grappig ..grap van de week :hihi:
moherrr dat je mij nog kan krijgen :aftel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.