Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
daarom dat veel marokkaanse meisjes aan anale sex doen meid. They save the best 4 (the) last ;)
Sword
MisssKoezina
26-08-2005, 17:01
:ego: waarheid is hard he
:likje:
Waarheid is cker hard.. alleen ik vond jou antwoord nergens op slaan.. :o
MissUgly
26-08-2005, 17:01
dus?
Duidelijk geen Marokkaan. :rolleyes:
MissUgly
26-08-2005, 17:02
daarom dat veel marokkaanse meisjes aan anale sex doen meid. They save the best 4 (the) last ;)
Sword
Dat hoorde ik ook laatst. Maar ze doen die anale sex wel met een Marokkaan die dus ook anale sex pleegt. Beiden doen grote zonde.
marokaanse meisjes hebben teveel vrijheid.ik ben voor een strengere aanpak van de Marokaanse jeugd.
Zij heeft haar benen gesprijd niemand heeft haar gedwongen zij wou de weg van Allah[shw] niet volgen maar koos samen met hem de weg van de Democratie.
En nu wil ze in eenkeer de troost van de Islam.Jaja.Alle voordelen pakken van het westen en alle voordelen pakken van de Islam en dan jezelf Moslim noemen.
Ze wist dat relaties en die troep haram is.Maar koos voor de zedenloosheid.
En als ze zich werkelijk waar niet betert en berouw toont zal ze een slechte bestemming hebben.
Meestal gaat het zo.Als een meisje haar benen sprijd bij een jongen.
Dan gaat het in de hoofd van de jongen vreten na een tijd.Hij gaat
denken als het iemand anders was geweest had ze haar benen ook gespreid
voor het huwelijk.ik heb alleen woorden en die kosten niks.En als ze erin
trapt is ze werkelijk goedkoop.
Zo denken de meeste Marokkanen over vrouwen.effe testen zogaat dat bij ons.
We testen iedereen om ons heen.Bij de vrouwen ook.Alleen is het niet goed te praten.Maar je benen sprijden voor het huwelijk is gewoon te erg voor woorden.
Jij gebruikt de goede woorden, en je komt ook slim over. Wat ik alleen jammer vind, is dat je na het afkeuren van die erge zonde ook iets aardigs mag zeggen. Wie weet vind zij het echt erg, en wie weet zal Allah het haar ook vergeven.
Duidelijk geen Marokkaan. :rolleyes:
duidelijk altijd achter haar pc en nooit buiten op straat. :moe:
MissUgly
26-08-2005, 17:06
duidelijk altijd achter haar pc en nooit buiten op straat. :moe:
Ik ben nooit op straat, blij dat je me doorhebt. Je kan nog veel leren van me (je avatar schrikt mensen af en wijst op ene hoog frustratie-gevoel op het vlak van sex) :rolleyes:
MisssKoezina
26-08-2005, 17:07
marokaanse meisjes hebben teveel vrijheid.ik ben voor een strengere aanpak van de Marokaanse jeugd.
Dat is helemaal niet zo.. er zijn meisjes die teveel vrijheid hebben en je hebt ers
die helemaal geen vrijheid hebben.. dus niet iedereen over een kam scheren.. :hadj:
Ik ben nooit op straat, blij dat je me doorhebt. Je kan nog veel leren van me (je avatar schrikt mensen af en wijst op ene hoog frustratie-gevoel op het vlak van sex) :rolleyes:
hoe kan dat nou je weet niks van sex of doe je er stiekem toch aan? :hihi:
Jij gebruikt de goede woorden, en je komt ook slim over. Wat ik alleen jammer vind, is dat je na het afkeuren van die erge zonde ook iets aardigs mag zeggen. Wie weet vind zij het echt erg, en wie weet zal Allah het haar ook vergeven.
Luister brother.ik kijk niet in de binnenste van een mens.We kunnen alleen oordelen over het gene we zien.We kunnen geen complimenten geven over het binnenste van iemand.
Je geeft iemand ook geen vergoeding als jij niet weet of dat hij de klus heeft geklaard.
Ik geef alleen commentaar over de situatie.Voor de rest ben ik haar geen compliment schuldig.Want in mijn ogen heeft ze niks goed gedaan.
En zij wou het met ons delen.Kijk als ze had gezegd dat ze bijv de hele nacht had gebid en de dag erop gevast.Dan had ze ook niks slechts van mij gehoord.Maar anders om verwacht men altijd krediet.Maar dat gaat zo niet.
Men moet krijgen wat hij verdient niet meer en niet minder.
just_fouad
26-08-2005, 17:09
Waarheid is cker hard.. alleen ik vond jou antwoord nergens op slaan.. :o
:o sorry
MissUgly
26-08-2005, 17:11
hoe kan dat nou je weet niks van sex of doe je er stiekem toch aan? :hihi:
Ik zal je logica maar volgen en toch iets vertellen over mezelf. Ik ben studente seksuele wetenschappen en analyseer seksuele neigingen, storingen, frustraties, en derrgelijke meer samen met een team therapeuten en andere seksuologen.
Je staat er trouwens niet bij stil dat ik getrouwd kan zijn.
MisssKoezina
26-08-2005, 17:13
:o sorry
:vrede: :vrede: :vrede:
Dat is helemaal niet zo.. er zijn meisjes die teveel vrijheid hebben en je hebt ers
die helemaal geen vrijheid hebben.. dus niet iedereen over een kam scheren.. :hadj:
Ik heb nergens neer gezet iedereen.Maar men weet wat ik bedoel.alleen wil men je aanvallen/Met de reden van onduidelijkheid.
De personen die je meestal in de stad ziet lachen en hun stem komt dan boven het publiek uit.Dat zijn de gene met teveel vrijheid.
dit is een voorbeeld.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.