Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Nisrine007
22-06-2006, 21:30
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Ken je dat verhaaltje van die man die 100 moorden had gepleegd maar uiteindelijk oprecht bekeerd was en na zijn dood nog in het paradijs terecht kwam ook...? Kan je nagaan wat oprechte tauba kan betekenen. Het belangrijkste is denk ik dat je nu in ieder geval inziet hoe groot je fout was, je moet niet ontkennen dat wat je hebt gedaan fout is. ( maar dat doe je volgens mij ook helemaal niet dus dat komt goed ;) ) Als je er echt spijt van hebt en je best doet om je fout je compenseren met het plegen van goede daden, dan zal Hij swt je wel vergeven inshaallah. Allah is straffend maar ook alwetend, begrijpend, en vergevend. Misschien is het goed voor je als je hulp zoekt bij mensen die je vertrouwt die je kunnen helpen om dit op een goede manier 'af te handelen' zegmaar. Ik bedoel mensen die veel weten van het geloof en die weten wat je nu precies moet doen.
Insha Allah het zal goed komen. Heb hoop voor de toekomst en ga er niet zo zwaar mee zitten..daar kom je ook nergens mee....Sterkte.
Misstantan
23-06-2006, 11:55
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Weet je wat je dan moet doen!!
Plak een pleister op je koet op de huwelijksnacht kan je man je weer ontmaagden!
Feminino
23-06-2006, 13:58
Weet je wat je dan moet doen!!
Plak een pleister op je koet op de huwelijksnacht kan je man je weer ontmaagden!
:lol:!
dies goed...:haha:!
Gooi je kont in de lucht, chick! :moe:
Vooroordelen zijn haraam! Allah swt is gafoeroen rahiem! :eek: wie ben jij om over haar te zeggen dat ze naar de hel gaat?:rolleyes:
ik zeg niet dat ze naar de hel gaat.. maar dat ze daar op kan wachten (als ze geen spijt heeft) maar ja waarschijnlik niet anders was ze er nooit aan begonen
en hopeloos hulp vraagt. ze kan ze tog beter aan allah sptijt betuigen ipv mensen vertelen wat ze heeft meegemaakt :jammer:
roefayda
23-06-2006, 19:45
toebie ila Allah en vraag hem om assatr en hij stuurt je een man die het accepteert. geloof me als je teruf keert naar Allah en hem vraagt om tawba en niet meer relaties nemen dan helpt hij je.
mijn vriendin was ook ontmaagd en ze is terug gekeer naar Allah ze is met een man getrouwd die ze nooit heeft gezien of leren kennen.en hij heeft het geaccsepteerd en ze leven gelukkig
Moge Allah je helpen en je zonde vergeven.
Ghzelaa_Hbiba
23-06-2006, 19:51
ik begrijp nog steeds sommige meiden niet!!!!!!! en daar kan ik zo kwaad om worden!! VErtrouw geen enkele jongen!! hij is je pas waard als ie voor je vaders deur staat a mensen begrijp dat !! ja tuurlijk zegt ie ik trouw met je en je bent alles voor me!! maar dat is een test!!! als je toch je benen wijd doet voor hem en je laat hem jouw sharaf ontnemen ? dan is dat al het antwoord van hem...dan gaat ie denken, yeg wat een vies wijf...zo'n iemand hoef ik niet voor hetzelfde geldt het voor een ander...dan denkt ie zoiets zou ze ook wel doen bij iemand anders en daarom heeft ie je geflasht!! en niet zo zacht ook..tis je eigen schuld meid..en ik wens je sterkte toe ermee dus zie maar wat je ermee kan doen?
je moet een ding weten je bent niet de eerste en ook niet de laatste.
en hij heeft misbruik van je situatie gemaakt.
en hij zou het ook niet tof vinden als zijn zusjes dit overkomt.
ik vind je moet gewoon door gaan met je leven en inchallah kom je iemand tegen die wel met je trouwt.
dit is echt niet de einde van de wereld hoor.
Nordinnn
23-06-2006, 21:25
ne.uk voor vaderland
niemand houdt je tegen.
alleen een soa of aids.
had je jouwe benetjes bij elkaar moeten houden!!!!! eigen schuld dikke bult hé
[QUOTE=Nordinnn]ne.uk voor vaderland
niemand houdt je tegenwaar slaat dat op zie je weer hoe ouderwets je bent>
billi_jean
23-06-2006, 21:29
GA GA A domme koe... sinds wanneer komen marokkanen hun beloftes na... yeh mogool
Nordinnn
23-06-2006, 21:33
[QUOTE=Nordinnn]ne.uk voor vaderland
niemand houdt je tegenwaar slaat dat op zie je weer hoe ouderwets je bent>
dan maar ouderwets.
fuck haar en fuck hem..
wat boeit het nou
arme ik? ze3ma ongelukkig doen.
op dat moment schreewt ze en kreunt.. "oeff ga door , niet stoppen"
en nu komt ze topic openen.
ja nordin wat wil je dat ik zeg.
ik reageer niet meer op je.
en ik neem terug wat ik tegen je gezegd heb.
GA GA A domme koe... sinds wanneer komen marokkanen hun beloftes na... yeh mogool
tegen wie heb je het tegen mij he.
ik zou je bek gaan spoelen met zeep.
want je heb het tegen de verkeerde boy.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.