Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Als beiden een degelijke (Islamitische !!!!!) opvoedig had gehad zal dit haar niet overkomen. Het is kennelijk dat de Seytan hun beiden te slim af was.
lalaAmira1
14-06-2006, 17:42
ik zal hem flink eens duidelijk maken wat hij je eigenlijk heeft afgepakt!!
Chanteer hem!! of anders neem je contact op met zijn familie en leg uit wie je bent, en beschrijf de situatie. zo ken ik meiden die ook zoiets hebben meegemaakt maar geloof me HIJ heeft toch uiteindelijk toegehapt.
dus......trouwen jongen!!!! als je nu de situatie negeert dan ben je VERLOREN!!! ga er desnoods een zaak van maken gewoon om hen de stuipen op het lijf te jagen. heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt insallah!! ik leef erg met je mee al ken ik je niet.
Gedraag je naar je waarde.
dat doe ik niet met een maagd meisje hoor!!!!
Je hebt gelyk ;) kasiyani eenmaal kasiyacan!! Anders moet een meisje zelf slim genoeg zijn omdat niet te doen!!!.. Zoene is al niet goed laat staan naar bed gaan :rolleyes:
Je bent erin getrapt!! Die truc is al zo oud als de weg naar Rome. Maar ja, jij kan er ook nix aan doen (zie Cambridge onderzoek).
Hij zal z'n straf krijgen; hier of 'daar' .
:lol: !
chiquitta11
14-06-2006, 23:24
je kan hem ook terug pakken door naar zijn ouders te gaan en vertellen dat ie je heeft ontmaagd en dan moet hij wel met je trouwendaar lost ze ook niks mee op stel je voor dat zijn ouders net zo een geweten als hij,ze moet om vergiffenis vragen dan komt alles goed met haar inshallah en met hem hij ontloopt zijn straf niet hoor
Daarom mag je pas na je huwlijk gemeenschap hebben.
Dan kan een man een vrouw nooit naaien/neppen.
Volg gewoon de islam, het zo simpel, ik heb het gewoon opgevolgd en geniet nu ten vollest ervan. hmmm
altomazoq
15-06-2006, 10:20
Ze bedoelt volgens mij maak geen misbruik van dat je ontmaagd bent..als je begrijp wat iik bedoel:nerd:
Mooie uiterlijk heb je hoor.:hihi: Ik mag eht wel.:goedzo:
soumayatje
16-06-2006, 13:01
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!!
Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.
Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn.
Groetjes en sterkte xxx mery xxx
:goedzo:
Credits: 0 Citaat:
Geplaatst door supergirl_mery
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!!
Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.
Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn.
Groetjes en sterkte xxx mery xxx
Ja ja............geef maar weer alle jongens de schiuld........:moe: :moe:
Stylogast
16-06-2006, 22:00
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Dame onthoud wel goed dat niet iedere jongen het zelfde is als jouw EX! Dit slaat wel terug bij hem bv. op zijn zusjes of nichten of wie dan ookwant hoe hij met jouw is omgegaan zal ook iemand doen met iemand uit zijn nabije omgeving waar hij veel omgeeft!!
ik heb dit vaak genoeg gezien bij boys die ik ken en hun gingen slecht met meisjes om en dan zijn de meeste susjes van de boys zelf het vriendinnetje van een ****** of zo!!dus het slaat wel terug maak je geen druk hij krijgt zijn straf wel...!!! Maar even eerlijk jij had wel wat slimmer moeten zijn dame en eerst het papiertje tekenen voor je het deed ;)
groetjes
Samira_80
16-06-2006, 22:12
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.
Ik zlef heb het niet meegemaakt hamdoelillah, maar ken wel iemand bij het overkomen is. Zoals sommige mensen al zeiden, het leven gaat door je hebt nu spijt van je fout als je maar niet met nog iemand gaat is het prima. Vraag Allah om vergefenis en concentreer je op andere dingen in je leven
just_a_gurl
16-06-2006, 22:21
Hoi,
S.
dat is niet de grootste zonde die je kan begaan liefje echt niet veel mensen denken dat maar is nie zo... voor de rest moet je allah swt vergiffenis vragen en berouw tonen oprecht vanuit je hart! het is niet het einde vn de wereld liefje echt niet doe geen rare dingen, hij heeft tenslotte ook een zonde begaan en een fout gemaakt!
Miss_islam
16-06-2006, 22:52
jullie maken hier grapjes over een sirieuse zaak.. soubhanallah.. meid woellah veel sterkte heb berouw.. inshallah en allah ziet alles en weet alles dus wees daar op voorbereidd,,,
maar goed.. meiden die het verhaal hebben gelezen denk dus goed naa neem geen relatie voor het huwelijk...
wat je ziet het shit happends het is haar nu overkomen maar voor je het weet lig je in het zelfde situatie dus damens,,, behoed je voor die jongens of ga helemaal niet met ze om nog beter dan doe je het gelijk goed...
Weld_A_Nes
17-06-2006, 00:32
Vertrouwen is natuurlijk één van de belangrijkste dingen in een gezonde relatie. Uit jouw verhaal kan ik uitmaken dat jij die jongen volledig vertrouwde en dat jij van het goede uitging. Natuurlijk kan ik wel zeggen dat het een beetje naïef van je was, maar ik denk dat je daar zelf nu ook wel achter bent gekomen. Goed je hebt één fout gemaakt, wat te doen nu?
Gewoon de draad weer oppakken en door gaan met je leven! En laat je niet leiden door leugens of haat en wees altijd eerlijk tegen over jezelf en andere!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.