Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
chiller_20
24-05-2006, 10:53
jaaah die wijfen van tegenwoordig willen allemaal geneukt worden
en geven ze de jongen maar de schuldd
ze ****** net zo hard mee
CHILLER_
24-05-2006, 11:05
Dat Bedoel Ik En Ze Kunnen Niet Ontkennen Dat Het Niet Lekker Is Hahahaha
chiller_20
24-05-2006, 11:12
neeej want wie er eenmaal ******
kunne ook niet meer er vanaf komen hooorr
die willen het liefst elke dag doen
amoorahh
24-05-2006, 11:14
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
jammer meis, 20jr en nog naief.
Moest je jezelf zo laten gaan om erachter te komen dat Marokkaanse
jongens zo achterbaks kunnen zijn???
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.iK KAN MAAR 1 DING ZEGGEN EIGEN SCHULD EN HOPELIJK VOOR JE GEEN DIKKE BULT
Marruecos
24-05-2006, 12:52
Hoi,
S.
Dit allemaal door gebrek aan kennis van islam en niet voldoende opgevoed!!!!
Kijk als je nou bent ness was zou je hem niet eeens jou laten aanraken..en als hij de man was zou hij je gelijk na een paar maandje s je hand komen vragen be3da verloofd zijn, Maar jammer genoeg is het nu te laat dusss ik zou zeggen , vraag om vergiffenis bij Allah Ta3ala dat is het
jij bent letterlijk en figuurlijk genaaid,...
voor de rest kun je er niks aan doen en het leven gaat gewoon verder,..
Laat hem opruimen,dat zou ik hebben gedaan,serieus!
Dit allemaal door gebrek aan kennis van islam en niet voldoende opgevoed!!!!
Kijk als je nou bent ness was zou je hem niet eeens jou laten aanraken..en als hij de man was zou hij je gelijk na een paar maandje s je hand komen vragen be3da verloofd zijn, Maar jammer genoeg is het nu te laat dusss ik zou zeggen , vraag om vergiffenis bij Allah Ta3ala dat is het
Daar ben ik het niet helemaal met je eens Marreucos, het hoeft niks te maken te hebben met bent ennas of niet bent ennas. te kort aan opvoeding of kennis van Islaam... Het ligt eraan hoe naíf een meisje is en hoe achterbaks een jongen daar gebruik/misbruik van kan maken... En jongen moet maar een meisje pakken die zijn streken aan kan en niet zomaar een naíf meisje waar hij overheen kan lopen...
ANISSA_MAGRABIA
25-05-2006, 13:25
[QUOTE=soumaya_222]Hoi,
Salamoe3alaikom,
lieve zuster, je moet je zondes niet hier plaatsen, denk je dat al deze mensen wat voor je kunnen doen?? wat gebeurd is is gebeurd... vraag Allah swt om vergeving en leiding naar het rechte pad...en ga nooit meer een haramrelatie aan, want zie je wat je ervan krijgt....spijt en zondes..
dit is iets tussen jou en Allah, zondes hoor je niet op te vertellen aan andere mensen. zoek toevlucht bij Allah en insha allah zal het allemaal goed komen...
Ga je meer verdiepen in het geloof het zal je rust geven...
atlaslions
30-05-2006, 13:23
lekker voor je aa kk **** zo zijn de meeste nou allemaal. Hij gaat lekker trouwen en jij kunt je gebruikte kutje aan iemand anderss geven. Wa denk je nou dat hij echt met een ontmaagde hoertje gaat trouwen pfff wollah ik walg in deze tijd van die marokkaanse dames grootste hoertjes op aarde !! Ojaa nog even voor de overige zusters voor jullie is me respect 100% . Insallah kom ik een goede tegen met wie ik kan trouwen en niet eentje die al in haar dikke kont is gepakt of haar maagdenvlies weer zahmaa erop heeft laten zetten.
A_Gharafi
30-05-2006, 13:34
lekker voor je aa kk **** zo zijn de meeste nou allemaal. Hij gaat lekker trouwen en jij kunt je gebruikte kutje aan iemand anderss geven. Wa denk je nou dat hij echt met een ontmaagde hoertje gaat trouwen pfff wollah ik walg in deze tijd van die marokkaanse dames grootste hoertjes op aarde !! Ojaa nog even voor de overige zusters voor jullie is me respect 100% . Insallah kom ik een goede tegen met wie ik kan trouwen en niet eentje die al in haar dikke kont is gepakt of haar maagdenvlies weer zahmaa erop heeft laten zetten.
Ja ik hoop ook voor je dat je een meid tegen zult komen die een operatie heeft gehad, en vele dingen heeft gedaan. En laten we eerlijk zijn, de garantie dat jouw toekomstige vrouw nooit een vriendje heeft gehad is er niet???
of wel?
je komt er nooit achter, domme boer!!!
atlaslions
30-05-2006, 13:47
Dus alle alle getrouwde marokkaanse dames van deze generatie of die zullen komen zijn gewoon genaaid wil je zeggen. Jongen er zijn nog altijd marokkaanse dames die zelfrespect hebben en eer. Ook in de toekomst zullen er nog maagden zijn geloof me niet alle marokkaanse dames zijn zo hoerachtig om zich te laten geven.
En ojaa als je hoopt voor me dat ik een meid tegen kom die een operatie heeft gehad hoop ik dat het je zus wordt dan naai ik haar en jouw als ik er achterkom snap je !!
A_Gharafi
30-05-2006, 14:21
Dus alle alle getrouwde marokkaanse dames van deze generatie of die zullen komen zijn gewoon genaaid wil je zeggen. Jongen er zijn nog altijd marokkaanse dames die zelfrespect hebben en eer. Ook in de toekomst zullen er nog maagden zijn geloof me niet alle marokkaanse dames zijn zo hoerachtig om zich te laten geven.
En ojaa als je hoopt voor me dat ik een meid tegen kom die een operatie heeft gehad hoop ik dat het je zus wordt dan naai ik haar en jouw als ik er achterkom snap je !!
Volgens mij kun je niet lezen: ik zeg die garantie bestaat niet, dat jouw toekomstige vrouw nooit een vriend heeft gehad, omdat het gewoonweg moeilijk achter te halen is. Zelfs meiden die ooit een fout zijn begaan zijn geen sletten/hoeren. Praat dus niet zo over ze! Ik heb liever een vrouw die geen maagd is maar wel berouw toont, dan iemand die nooit een vriendje heeft gehad maar verschrikkelijke persoonlijkheid heeft. Ja je hebt het goed gelezen! dat is namelijk veel belangrijk dan een vliesje!!! Berouw is het allerbelangrijkste!
Gatver je bent dus ook homo, dat je achter mij aan wil!!
en voor je informatie, ik heb geen zussen!
mohoetoe
31-05-2006, 22:03
Hoi,
S.
ach ja:moe:
cinderella12
31-05-2006, 22:12
eigen schuld dikke bult,je weet dat je geen sex mag hebben voor het huwelijk
en toch doe je het:( ik kan geen medelijden hebben met zulke meiden,je hebt er zelf voor gekozen en nu moet je er mee leren leven.
als ik een jongen was zou ik ook geen meisje huwen die haar benen buiten spreid,
sorry als dit hard over komt:hadj: :hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.