Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
elhamdoelilah
24-04-2006, 10:50
:jammer: :jammer: :jammer: :jammer: :jammer: :jammer: :jammer:
:hadj: het is het niet waard meisjes echt niet
alleen jammer dat men er later achter komt.:maf2:
Als wij allemaal nou gewoon zouden praktiseren dan zou dit allemaal niet gebeuren het is gewoon zo dat we ALLAH niet altijd op de eerste plaats zetten, want als we dat nou deden dan zou de wereld niet zo zijn als dat het is(bijna vergaan)...Moge ALLAH ons voor onze zondes vergeven en ons inshallah op het steile pad houden inshallah...Kijk hoe perfect ALLAH ons geschapen heeft en hoe wij hem daarvoor bedanken...:jammer:
Ps. en voor het meisje die deze topic geplaatst heeft: Toon oprecht berouw en ALLAH zal jou inshallah vergeven... Gedenk hem altijd en alles komt goed inshallah
Real_Sousia
29-04-2006, 12:59
:jammer: Houden van iemand bestaat niet als jij niet met hem getrouwd bent, en als hij toch zoveel van jou hield waarom kwam hij jou hand dan niet vragen? of is dat 'te vroeg' op liefde staat geen tijd toch?:kwaad:
Het is natuurlijk heel erg dat jou zo iets overkomt, maar waar was jou verstand gebleven dat jij niet hebt gewacht?
En terrecht moet het jou spijten, want dit is een hele grote eer..
Zijn natuurlijk veel meiden die dit meemaken, waar de ouders en famillie totaal niets van weten!!
Want zei denken dat jij nog het 'verse meisje' bent terwijl het niet zo is :moe:
En trouwens? doEt het jou zo'n grote verdriet voor je ouders en famillie?
Kzie hier nergens allah swt staan :confused:
Vraag vergefenis en werp je toe tot allah (swt)
Voor de rest leef je gwn verder..Moge allah je op het goede pad leiden voor de rest van jou leven
Wareleykomo selaam
zielig maar je hebt het zelf gedaan.. denk is na meid.. alsdiegen van jou echt had gehouden dan had hij zoiets noooit gedaan.. het is hard maar waar resultaat is hij heeft je gebruikt voor een sex partijtje het spijt me dat ik het zeg maar ja Moge Allah je vergeven Isallah
alhoceimaboy_22
30-04-2006, 18:10
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!!
Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.
Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn.
Groetjes en sterkte xxx mery xxx
Alsof jullie meiden heilig zijn ! Asjeblieft zeg ! Is haar eigen schuld ! Ik weet het klinkt hard , maar wat ik nog steeds niet begrijp is het feit dat veel meiden hier op M.nl zulke verhalen neerzetten, wat ik vervolgens niet begrijp hoe het zo ver is gekomen, en waar was je in Godsnaam met je gedachten toen dat gebeurde ??!?! Ik neem aan dat t gwn bewust is gebeurd !! En dan hier zielig komen doen, ''Geef me advies''.. Goedkoop hoor !
Nou hier heb je mijn advies >>>
Gooi Jezelf Weg !:moe:
MissUgly
30-04-2006, 19:32
Gooi Jezelf Weg !:moe:
Wel sorteren. Is beter voor het milieu.
yohil1987
03-05-2006, 13:11
Meid kom op nou als de hoeren nu geen berouw hebben hoe kan jij dat dan tonen :confused:
Hier een advies komt hard aan maar het is waar:
Je maagdenvliesoperatie is verzekerd in het ziekenfonds, dus waarom het niet doen? Je betaalt er immers voor
nou_ssaiba
03-05-2006, 13:25
als ik jou was zou ik gaan trouwen en als iemand echt van je houdt accepteert hij het zo niet lieve schat je gaat och iemand vinden die van je houdt en verder zou ik allah om vergifenis vragen en succes met je leven en lievde
Esperanta
03-05-2006, 14:38
SobhanAllah, maagd zijn lijkt voor de man verheven boven moslim zijn.
Ze bonken erop los maar willen wel een maagd.
Hebben zij geen zusters, nichten en denken zij dat ze een vrouw kunnen beschadigen en beschadigd kunnen achterlaten. Zij is fout maar hij net zo goed, zij wilde het halal maken door met hem te trouwen maar hij weigert. Ik begrijp niet dat 'n man haar niet haar berouw vergeeft en zijn liefde voor haar, omwille van Allah, boven de daad zelf stelt.:jammer:
Zij maakte een fout maar voor hem is het net zo'n grote fout, voor Allah zijn hun zondes gelijk. Een maagd vrouw verlangen eisen en zelf het verkeerde doen en veelvuldig zina plegen rechtvaardigt hun zonde niet bij Allah.
Allah vergeeft alhamdoullilah maar mannen vergeven niet omdat hun trots hen in de weg zit.
Misselijk wordt ik hiervan, en de mannen die het hardst roepen dat ze beter had moeten weten, haar benen niet had moeten spreiden en dat ze schijnheilig doet moeten zich maar eens gaan bedenken dat dit ook hun zussen, zusjes en nichtjes kan overkomen. N fout is zo gemaakt, de kunst is om te vergeven en verder te gaan en je vertrouwen in een vrouw te leggen en haar oprechtheid te eren. :( Heeft niets met domheid te maken, maar met verleiding, vertrouwen en shaitan.
Anyways, my point.
Een ontmaagde vrouw is niet per definitie slecht tenzij een man haar slecht maakt.
En andersom ook.
SweetyQueeen
03-05-2006, 14:59
Sterkte maar je bent niet meer te helpen alleeen de waarheid kan jouw eruit werken
smisha_V_maroc
03-05-2006, 15:22
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Wallah he echt zoveel meiden hebben dat meegemaakt en op het einde hebben ze spijt..Ik snap jullie wel je bent verliefd enz..Maar waarom zou hij tegen jou zeggen..Ja ik kom jou hand vragen nadat dit pas is gebeurd..Jongens dumpen meide gelijk na die shit
smisha_V_maroc
03-05-2006, 19:25
Simpel zat.!
Daarom roep ik vaak "begin nooit aan een relatie!", jij bent het goede voorbeeld hoe fout het kan aflopen.
Maar daar heb jij nu niks aan, ik zou zeggen. Praat met een goede vriendin erover om het te verwerken. Maar VEEL belangrijker is om berouw te hebben voor wat je hebt gedaan. want het is veelte makkelijk om te stellen dat hij fout zat. Jij hebt ook een steentje aan bijgedragen. Daarom Touaba doen, dat heeft drie fases die ik kort ga beschrijven,
1. Oprecht spijt hebben.
2. Stoppen met zondigen. (dus geen relaties meer)
3. In de toekomst de zonde niet nogmaals te herhalen.
Jij zal altijd met dit moeten leven en inshAllah zal Allah het jou vergeven. Jij zal nooit weten of Allah het jou gaat vergeven. Maar als jij oprecht spijt hebt, zal dat inshAllah wel het geval zijn. Probeer dus verder na te denken hoe je in de toekomst het nooit meer gaat doen. En probeer jou band met Allah op te halen / versterken.
Moge Allah ons allen leiden, amien.
Mohammed L.
zie je nou als je niet naar een broeder luisterd of naar een zuster luisterd die je wijze raad geeft meid relatie is gewoonnn :( goed meid
en naar bed gaan dat gaat te verr meid sorry meid voor deze reactie maar de waarheid komt hard aan .....:(
alles komt goed inchallah
aslaamoe 3alikoem
Mar0cia_17
03-05-2006, 22:09
Sterkte Lieferd:sjans:!
Misstantan
03-05-2006, 23:25
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Je bent echt genaaid Meid!!!
Kon je nou echt niet wachten sex stelt niks voor hooor als je het stiekem doet....
yohil1987
22-05-2006, 13:03
Houd je bek jij, hij zegt alleen de waarheid ik weet dat jij daar niet tegen kan...
Hij heeft gelijk jullie doen zogenaamd heilig en zeggen dat alle jongens slecht zijn terwijl jullie het zelf uitlokken! Als ik een hond ga provoceren is het dan zijn schuld dat ik word gebeten? Nee! Zo doen jullie het met jongens en zeggen dat ze maar slecht zijn allemaal, zo worden echt goede jongens ook slecht door mensen als jij!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.