Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108

_Lady_widjan_
22-04-2006, 11:49

Meskina zo erg :jammer: TFOE MANNEN EH... N3AL DIEN BABAHOMM denken eventjes dat ze alles kunnen maken... hun moeten normaal ook maagd zijn, maar goed dat is tegenwoordig allang uit de mode bij hun eh :kwaad: Maar goed meid, veel kun je er niet meer aandoen.. het was een domme fout.. maar fouten maken is menselijk zeker :confused: Probeer nu gewoOn het goede pad op te gaan..;) en denk eerst HEEL GOED NA!!! want je ziet het tog vaak gebeuren dat zoiets gebeurd?? Maar goed VEEL STERKTE!!!! :) *x* widyen :sjans:

amel31
22-04-2006, 13:17
Dag meid, Ik vind het heel erg voor je maar deze dingen gebeuren nu echt alle daags jongens die zeggen dat ze met je willen trouwen maar terwijl ze gewoon op 1 ding uit zijn. Ik zie dat je heel veel negatieve reactie's krijgt en dat vind ik echt onterecht het hoort niet want wie zijn zij om over jou te beoordelen zij zijn allah niet. En weet je echt wat ik walgelijk vind is die zogenaamde meisjes met hoofddoek zegmha heilig nou meid je wilt niet weten wat zij allemaal doen. Laatst zat ik in de metro naar me werk en der zaten een stel naast me op het eerste gezicht een hele leuke stelletje leuk jong, meisje met hoofddoek en die jongen zag er ook heel gelovig uit met andere woorden mensen die weten wat de woorden van allah in houden zeghma nou dacht het niet. Op een geven moment dacht ik dat ik er uit moest en stond op maar het bleek echter dat het niet mijn halte was dus ik ging weer zitten maar dan ergens anders en in dat gedeelte van de metro zaten er niet veel mensen ik en een paar andere mensen maar zij dachten dat ze alleen waren maar dat was helaas niet zo voor hun. En op een gegeven moment zie ik gewoon dat ze elkaar letterlijk en figuurlijk elkaar zaten op te eten en dat was gewoon zo walgelijk om te zien omdat ik die hoofddoek zie als iets rein iets wat jou puur maakt. Persoonlijk vond ik het gewoon een verkrachting van allah zijn woorden en zijn puur heid voor het dragen van een hoofddoek en ik zie dat steeds meer de laatste tijd en dan denk ik bij mezelf waar gaat het allemaal heen kies voor het een of het ander maar ga dingen niet combineren want dat staat niet. Praat met je huisarts praat met mensen die jou kunnen helpen hier bij maar 1 tip meid ga het niet rond vertellen aan meiden want voor dat je het weet ligt het letterlijk en figuurlijk op straat. Ik wens je heel veel geduld en liefde en ik hoop echt dat je der uit zult komen en dat je je geluk zult vinden. Dikke boessa meid

lovely_lella
22-04-2006, 15:25
salaam alaikum wa rachmatoelah wa barakatoe ik ben ongehuwd maar heb sterk de drang om te huwen(wat slechts menselijk is denk ik) ik denk dat velen dit met mij hebben moehiem chatten en zelfs gewoon op straat verschaft een hoop gelegenheid om met de andere sexe in contact te komen. zoals ook bij mij het geval was ik leerde een zuster kennen: masha allah echt ik had bijna niets aan te merken ik zou zo met haar willen trouwen alleen de positie waarin ik verkeerde liet dat op dat moment niet toe ook was het voor haar moeilijk om dat ze dan wel aan haar ouders moest kenbaar maken dat een hollander met tatoeages die een dochter heeft uit zijn tijd als ongelovige haar hand zou komen vragen er zijn veel dingen gebeurd(niet onzedelijk) en na verloop van tijd ben ik toch erg gehecht aan haar geraakt maar ja als je iets niet op de weg van allah swt doet en voor allah swt dan heb je weinig kans van slagen zo ook hebben wij niet geslaagd en het doet gewoon pijn om iemand los te laten waar je veel voor voelt en goede bedoelingen hebt als je iemand hebt denk je dat je de wereld aankaan maar als je ze kwijt raakt dan herinner je je gelijk de woorden van allah swt en begrijp je ze precies al hamdulilah ik praktiseer nu intensiever en doe dit soort dinegn niet meer maar ik wou het even in de groep gooien geir insha allah denk na en onderwijs jezelf salaam alaikum abdel aziz Tbarekkelah, jammer voor jullie.......,maar wie weet komt het nog goed inshallah (el mekab)... En anders gaan wij wel ff huwen haha;) grapje.....:banana:

rif_zina
22-04-2006, 17:19
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. Uhu kom je lekker vroeg mee! jou soort wijven haat ik nou.. "blind door liefde" en "ik trouw met je , we kunnen alles doen ":rolleyes: tozz 3liek.. El mohiem ..life goes onn , en insha"allah word je vergeven voor je zonden.

Dunya86
22-04-2006, 19:21

Tfoe.. geplayed en dan nog toelaten met de gedachten van ik ga hem toch trouwen... zelfs dan nog moet je maagd blijven maarja... en dan nu zielig komen doen Wallah.. sommige meisjes zijn dom.. waarom moet je denken hij houd van mij dus ik laat me maar ontmaagden als hij van je houd zou hij je maagd laten tot aan huwelijk... Ach ze was gewoon geil net als hem. Ik neem aan dat ze niet op d'r achterhoofd was gevallen zogenaamd trouwen dat is een excuus voor beide partijen. Als ze er echt van overtuigd was zou ze gewoon wachten, hij heeft z'n ding gehad en is das gegaan. Helaas pindakaas.

Mooie__Latina
22-04-2006, 20:18
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S.Wollah echt erg voor je, meid. Je had het nooit zover moeten laten komen. :( Sommige jongens zijn niet te vertrouwen, en zijn alleen maar uit op sex. Ik ken genoeg meiden bij wie dit ook overkomen is. Die meiden waren op het slechte pad, en deden allerlei dingen die niet eens mocht, van ons geloof. Die meiden zijn nu hmdl op het rechte pad, en hebben vergiffenis gevraagd, en al. Ik raad jou aan om hetzelfde te doen. En Inse'Allah zal Allah het jou vergeven. Het leven gaat nog door. Ik hoop dat alles goed zal komen. En als je je hart wil luchten bij iemand, kan je me altijd PM'en. :goedzo: Groetjes, Mooie__Latina :kus:

Shark_25
22-04-2006, 22:39
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt. HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER veel sterkte meid en denk er niet te lang over na Gaat een beetje moeilijk 2 keer ontmaagd worden, denk je niet...

Marruecos_Chica
22-04-2006, 23:05
Gaat een beetje moeilijk 2 keer ontmaagd worden, denk je niet... Er staat 'De fout' en daarmee bedoelt ze sex voor het huwelijk en niet de ontmaagding, want dat is geen fout, als je ontmaagd bent op je huwelijknacht, bijv;..snap je? Ik wil niet eigenwijs doen of zo hoor..:) Maar meid ik wens je veel sterkte en wat ik je aanraad is verandering brengen in je leven. Je hebt een fout gemaakt en zo te zien heb je er erg veel spijt van. Als jij heel erg spijt hebt en je neemt je voor om die fout niet meer te begaan, zal Allah je insha'Allah vergeven..(Tauwba).. Alleen dan nog dat probleem met je ouders en familie..:( ..Probeer naar iemand toe te gaan van je familie, die je erg veel vertrouwt en probeer het daar maar eens mee uit te praten..Het is en blijft moeilijk, jammer jammer..Maar nu weet je het voor de volgende keer.. Blijf de wacht houden over je gedachtes, want voor je het weet doe je iets zonder dat je, je erbij hebt neergelegd!!;) Inna Allah tauwabou ra7im!! Beslamma.

Femme21
22-04-2006, 23:13
Dag meid, Ik vind het heel erg voor je maar deze dingen gebeuren nu echt alle daags jongens die zeggen dat ze met je willen trouwen maar terwijl ze gewoon op 1 ding uit zijn. Ik zie dat je heel veel negatieve reactie's krijgt en dat vind ik echt onterecht het hoort niet want wie zijn zij om over jou te beoordelen zij zijn allah niet. En weet je echt wat ik walgelijk vind is die zogenaamde meisjes met hoofddoek zegmha heilig nou meid je wilt niet weten wat zij allemaal doen. Laatst zat ik in de metro naar me werk en der zaten een stel naast me op het eerste gezicht een hele leuke stelletje leuk jong, meisje met hoofddoek en die jongen zag er ook heel gelovig uit met andere woorden mensen die weten wat de woorden van allah in houden zeghma nou dacht het niet. Op een geven moment dacht ik dat ik er uit moest en stond op maar het bleek echter dat het niet mijn halte was dus ik ging weer zitten maar dan ergens anders en in dat gedeelte van de metro zaten er niet veel mensen ik en een paar andere mensen maar zij dachten dat ze alleen waren maar dat was helaas niet zo voor hun. En op een gegeven moment zie ik gewoon dat ze elkaar letterlijk en figuurlijk elkaar zaten op te eten en dat was gewoon zo walgelijk om te zien omdat ik die hoofddoek zie als iets rein iets wat jou puur maakt. Persoonlijk vond ik het gewoon een verkrachting van allah zijn woorden en zijn puur heid voor het dragen van een hoofddoek en ik zie dat steeds meer de laatste tijd en dan denk ik bij mezelf waar gaat het allemaal heen kies voor het een of het ander maar ga dingen niet combineren want dat staat niet. Praat met je huisarts praat met mensen die jou kunnen helpen hier bij maar 1 tip meid ga het niet rond vertellen aan meiden want voor dat je het weet ligt het letterlijk en figuurlijk op straat. Ik wens je heel veel geduld en liefde en ik hoop echt dat je der uit zult komen en dat je je geluk zult vinden. Dikke boessa meid Jij bent grappig........eerst loop je te zeiken dat mensen niet over elkaar mogen oordelen en dan heb je een heel zeikverhaal over anderen. En wie ben jij dan om over ze te oordelen? Snap je het nog?

klikklik
23-04-2006, 03:20
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!! Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt. Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn. Groetjes en sterkte xxx mery xxxrot een eind op joh, wat erg voor haar? zij is een **** die haar lichaam aan een jongen heeft overgegeven wat bijna elke meid doet, en uiteindelijk de rol gaan spelen van de slachtoffer.

Yasra
23-04-2006, 12:06
Ja al die adviezen, denk alleen dat ze er weing mee geholpen is. Want het probleem, dat ze een marokkaanse man moet zien te vinden die dit accepteert, blijft.

geitenkroket
23-04-2006, 14:23
Ben je verzekerd bij Agis? Dan kan je je gleuf gratis laten dichtnaaien. hamdullah

MissUgly
23-04-2006, 14:34
Ben je verzekerd bij Agis? Dan kan je je gleuf gratis laten dichtnaaien. hamdullah Waarom adviseer je haar gewoon geen naald en draad. Maar wel eerst ontsmetten.:moe:

smisha_V_maroc
23-04-2006, 17:30
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!! Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt. Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn. Groetjes en sterkte xxx mery xxx Wat jongens zijn klootzakken...Oke de meeste wel..Maar bij deze situatie heeft ze zelf die stap genomen..Dus is het haar schuld..Je moet nooit een jonge vertrouwen als hij zegt dat je het met hem moet doen en dan komt hij je hand vragen...Hello bullshit...Dat is dus een teken van...Ik wil het met je doen en daarna dumpen...En wat je moet doen is gewoon doorgaan met je leven...Je kan niets anders doen...By the way supergirl_mery het is allemaal goed bedoeld maar niet om je reactie af te katte.:goedzo: Groetjes Smisha

Kristal
23-04-2006, 18:09

:jammer: :jammer: :jammer: :jammer: :jammer: :jammer: :jammer: :hadj: het is het niet waard meisjes echt niet alleen jammer dat men er later achter komt.:maf2:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108