Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
tamshoent1987
19-04-2006, 21:01
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
wajaw sorry maar hoe dom kun je zijn? ook al ken je hem heel je leven al?? is toch geen excusees ja tis wel duidelijk wat hij wou ook al liet hij dat niet merken..:jammer:
Tfoe.. geplayed en dan nog toelaten met de gedachten van ik ga hem toch trouwen... zelfs dan nog moet je maagd blijven maarja... en dan nu zielig komen doen
Wallah.. sommige meisjes zijn dom.. waarom moet je denken hij houd van mij dus ik laat me maar ontmaagden als hij van je houd zou hij je maagd laten tot aan huwelijk...
:goedzo: preciess
islam-4_Everboy
20-04-2006, 14:26
Assalamoe alaikoem
ik vind het erg voor je meid dat je ontmaagd bent maar aan de andere kant vindt ik ook dat je het allemaal zo snel hebt gedaan allemaal als je voor die 1,5 jaar geen relatie had gehad en gewoon na je 20ste gelijk trouwen dan zou het ook goed komen met je nu heb je toch wel spijt ik voel met je mee meid Wat ik je alvast kan aanraden is om allah vergevenis vragen en er spijt voor hebben wat je hebt gedaan doe er alles voor tot dat je er gek van wordt Dan komt het ook goed met je inshallah jammer dat ik niet van ouder was dan zou ik je wel om hand vragen :D:D:D maar ben 17 :(
islam-4_Everboy
20-04-2006, 14:30
zo zie je maar waarom het HAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAAAAM is tfoeee allaah heeft het niet voor niets verbode
weet je wat PAS HARAMMMMMMMMMM IS tfoeee allaah heeft het niet voor niets verbode <<<<<<<<<<< LEES HEEL GOED EN JE ZOU HET WEL BEGRIJPEN:moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe:
Ramzaddine
20-04-2006, 18:06
hey mensen sorry maar ik wil hier ook iets op kwijt,ik had laatst nog een relatie met een meid waar meer ik jaar en half mee was, en ja tussen door was ik haar eerste en zei de mijne, ik was er altijd voor der, er ware moeilijke tijde zoals alle andere koppels maar tog liet ik haar niet gaan, we ware van plan dat ik haar had zou komen vragen, omdat ik dodelijk van der hielde en nu nog steeds, terwijl ik laatste maande voor dat ik haar hand kwam vrage aan het werke voor het bruidschat ofzo, heeft ze me gelate voor een ander gast, woulah ik was gewoon dodelijk teleurgesteld, woulah ze me leven, en nu weet ik ni hoe ik verder zou moete gaan,want ze wilt me niet meer terug zo droog, en dat maakte me gewoon nog zieken en kapot, dit zag ik echt ni aankomen, maar jah het is nu een maal zo
allochtoon001
20-04-2006, 18:31
maagdenvliescorrectie Bestaat Ook Nog!!
je Kan Het Gewoon Anoniem Doen Niemand Gaat Het Te Weten Komen, Maak Maar Een Afspraak Bij Je Huisarts
Sweet_lailaatje
20-04-2006, 23:21
maagdenvliescorrectie Bestaat Ook Nog!!
je Kan Het Gewoon Anoniem Doen Niemand Gaat Het Te Weten Komen, Maak Maar Een Afspraak Bij Je Huisarts
Komt niemand het te weten??
En allah swt dan? Of is daar tegenwoordig geen vrees meer voor, zijn we alleen bang wat de mensen op deze dounia zouden zeggen??:(
lovely_lella
21-04-2006, 02:38
En allah swt dan? Of is daar tegenwoordig geen vrees meer voor, zijn we alleen bang wat de mensen op deze dounia zouden zeggen??:(
Heb jij vrees dan:moe:
-MocroMo-
21-04-2006, 03:29
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
Dit fout kan ze geen 2 keer maken :hihi:
-MocroMo-
21-04-2006, 03:41
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.
Je werd al betast dus wat maar het uit dat je ontmaagd bent...? Of doe je het net als de meeste mensen tegenwoordig voor je toekomstige...? Dom vraag van mij dat kan ik al namelijk uit je reactie lezen... Maagd tot je huwelijk niet maagd tot dat je zeker weet dat hij jou zogenaamde ware is.....:moe: T:moe: Het is verplicht van ons geloof.... Nu pas weet je hoe erg het is zeg je dan nog ook...:jammer: Nam/neem je je geloof zo slecht op...:) Je voelt je alleen omdat jij niet Allah SWT wou luisteren je vond je vriend belangerijker....:jammer: Die jongen heeft genoeg van je en heeft je gedumpt en Allah SWT die zoveel om jou geeft heb jij in de steek gelaten...Je wilt advies me advies wees eerlijk tegen je ouders toon berouw aan Allah SWT en niet meer date met jongens:hadj:
-MocroMo-
21-04-2006, 03:47
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!!
Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.
Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn.
Groetjes en sterkte xxx mery xxx
Ook al heb je iemand die te vertrouwen is wacht tot je huwelijksnacht:jammer:
Graseter
21-04-2006, 21:48
gewoon kk lekker voor je
MevrNasiha
22-04-2006, 01:23
Hoi,
S.
Astagfirullah, Ya Allah waar gaat het heen met onze ummah!
MevrNasiha
22-04-2006, 01:25
:goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo:
nordin_nador
22-04-2006, 02:07
****, hard genaaid, ook anaal?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.