Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
leef-in-marokko
06-12-2005, 22:57
lekker voor je lekker
Nador_Angel
14-04-2006, 18:22
heey meid wat k*t voor je dat je er bent in getrapt,, maar ik hoop voor je dat allah(swt) je zal vergeven.als je toekomstige egtgenoot echt van je houd neemt hij je ook al ben je ontmaagd.. ..veel suc-6 met het vinde van een jonge die eeen ontmaagd meisje wil hebben.en probeer er erover te praten met een persoon die je vertrouwt...
marokko_love
14-04-2006, 20:24
Hey meid dat is inderdaad het domste wat je kunt doen.!!
Ik hoop dat allah (swt) je zal vergeven.
Good luck..!:kus:
mootjee87
15-04-2006, 15:13
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
hij heeft zwaar misbruik van je gemaakt maar ooit gaat hij merken dat hij ook verkeerd besig is:o
missysalima
15-04-2006, 17:08
dit is nou precies de reden waarom meiden geen relaties mogen hebben voor het huwelijk :ego:
Samira89
15-04-2006, 17:14
Hij zal der nog achter komen wat voor fout hij heeft begaan. Een meisje hier gaan lopen misbruiken en haar als een baksteen laten vallen. HIj gaat nog zien. En jij lieve meid toon berouw en spaar je geld om een herstel operatie tegaan doen. Ik hoop dat je nog ooit gelukkig zult worden
berkania_samira
15-04-2006, 17:20
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
Deze fout kun je niet vaker dan 1 keer mee make ;)
En wat ik tegen de topicstartster wil zegge
toon berouw !!! tooon berouw!!! en nogmaals too berouw!!!!!
berkania_samira
15-04-2006, 17:21
:confused:
Hij zal der nog achter komen wat voor fout hij heeft begaan. Een meisje hier gaan lopen misbruiken en haar als een baksteen laten vallen. HIj gaat nog zien. En jij lieve meid toon berouw en spaar je geld om een herstel operatie tegaan doen. Ik hoop dat je nog ooit gelukkig zult worden
WAT ???
Tinkerbell_
15-04-2006, 17:27
Alweer een..
lady_onbekend
15-04-2006, 17:35
en MISSYSALIMA wat KOM JIJ HIER ONZIN PRATEN E DOM KIND!!! MET JE DAT MEIDEN GEEN RELATIE MOGEN BEGINNEN, EN JONGENS WEL DAN?? MUAHAHAH, DUS DE JONGENS BEGINNEN ALLEMAAL EEN RELATIE MET EEN JONGEN OMDAT DE MEIDEN VOLGEND JOU GEEN RELATIE MOGEN BEGINNEN!!! AHHH KLEIN MEISKE TOCH, GA MAAR EENS GAUW UIT JOU DROMIGE DROOM ONTWAKEN DOM KIND DAT JE BENT!
EN VOOR DE MEID DIE DIT IS OVERKOMEN, VRAAG VERGIFFENIS EN ALLES KOMT INSHA ALLAH GOED,
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.
Meid het leven gaat door. Je bent al 20 het werd weleens tijd dat je ontmaagd was.
Gewoon aan niemand vertellen dat je ontmaagd bent(een beetje te laat) dan kan je alsnog met een man trouwen anders trouw je gewoon met een niet moslim.
Noura_Maghribia
15-04-2006, 19:34
Hoi,
S.
ya Allah wat wordt ik moe van zulke topicsss...:jammer:
ten eerste reageer ik puur om fantsoenlijk advies proberen te geven,
ten tweede, geef die jongen aub NIET de schuld want dat gebeurt automatisch uit frustaties uiteindelijk ligt de oorzaak in eigen handen(met alle respect maar de waarheid is hard)
ten derde op het moment dat je jezelf in je waarde laat en gewoon aangeeft watje wilt HOEVEEL je ook van die gast houdt zul je meer aanzien krijgen en men je respecteren om wie je bent,wat heeel veel onwetenden niet beseffen is dat die zogenaamde trouwfabeltje ook wel als een lokker wordt gebruikt want alsje LOGISCH nadenkt van, die jongen houdt van mij,hij gaat voor me en ziet een toekomst van me dan laat hij me in mn waard een gaat zoiets niet van me vragen door mezelf gewoon in mijn waarde te laten!! :moe:
ten vierde, het leven houdt niet op bij het begaan van zulke zondes het leven kent ups en downs waarbij men tijdens downs gewoonweg fouten maakt die je zelf in SOMMIGE gevallen niet in de hand hebt. Je behoort jezelf dan hoe moeilijk het ook is gewoon te beheersen en concentreren op hetgeen je VERDER moet onderhandelen en doen om de rest van je leven zodanig te leven dat je niet nogmaals dezelfde fout begaat.
MAAGD zijn en blijven is niet alles, het is een bepaalde eer die zowel een MANNELIJK als VrOUWELIJK geslacht met zich meedraagt al leggen sommigen zich er zodanig bij neer dat het voor de MAN zogenaamd niet zo heel
veel uitmaakt terwijl het een EVEN ZWARE procedure en plicht is voor BEIDE geslachten het te behouden tot aan een bepaalde periode gezien de Islamitische voorschriften en regels!!!!
Ik begrijp NIETT waarom vrouwen daar zo een drama van gaan maken als het eenmaal zover is,
WAAROM dacht je er niet eerder bij na?
WAAROM was je jezelf er niet eerder bewust van dat het een onmogelijke stap is?
HOE kan het dat je een menselijk wezen die je bergen goud belooft wel in vertrouwen neemt terwijl je HEM die je op deze aardbol heeft geplaatst negeert?
WIE hou je op een gegeven moment en uiteindelijk voor gek??
STEL hij was wel bij je gebleven tot op de dag van vandaag,en jullie zouden bij wijze van spreken morgen al trouwen...zou je er dan ALSNOG geen spijt van hebben dat je het hebt gedaan?? zou je er DAN wel trots op zijn geweest je maagdelijkheid verloren te hebben op een verboden manier omdat hij tenslotte zijn belofte toch na is gekomen?? :confused:
dat zou toch een kromme gedachte zijn??.....
meid, pak j eleven op de wereld vergaat niet voor je voeten nu je deze zonder hebt begaan maar ik hoop wel dat je jezelf er nu bewust van bent dat geen ENKEL levend wezen je dingen kan beloven en waarmaken tegelijk zoals Allah swt doet die regels zijn tenslotte NIET voor niks voorgeschreven zoals je nu wel zult weten waarschijnlijk,uiteindelijk en echt helaaas PAS als het GEBEURT wordt men zich bewust van de realiteit !!!
ewa ja van fouten kun je leren.....vraag berouw en vergiffenis tegenover Allah swt en pak je leven op een beter manier aan dan zal je vanzelf merken inshallah dat het leven niet alleen om je maagdelijkheid draait :maf2:
veeeel succes..
liefs Nouriyaa
mocrogirl87
16-04-2006, 14:48
nou en jij maar zeggen dat t geen slechte jongen is,dit vind ik nou juist erg slecht wat een joingen kan doen. in ieder geval sterkte ermee XXXX
dienislaam
16-04-2006, 15:50
SALAM ALAYKOEM OEGTIE
hoe dom kun je zijn om zo iemand in vertrouwen TE nemen. dat zijn gewoon de trucjes van marokaase jongens. ik begrijp het egt niet van sommige marokaanSE meisjes als zij zo iets horen van hun vriend. ik hou van jou of ik kom jou binnen kort hand vragen en als de jongen echt met jou wou trouwen dan had hij je niet voor het huwelijk je ontmaagd wat in de islaam uiterste verboden IS.
ik wil jou een advies geven wat bijna iedereen aan jou heeft gegeven
toon berouw.iK HOOP DAT JE SPIJT HEBT VOOR WAT JE GEDAAN HEBT.
MOGE ALLAH JOU VERGEVEN VOOR JE SLECHTE DAAD.
MissCasa
16-04-2006, 16:04
ya Allah wat wordt ik moe van zulke topicsss...:jammer:
ten eerste reageer ik puur om fantsoenlijk advies proberen te geven,
ten tweede, geef die jongen aub NIET de schuld want dat gebeurt automatisch uit frustaties uiteindelijk ligt de oorzaak in eigen handen(met alle respect maar de waarheid is hard)
ten derde op het moment dat je jezelf in je waarde laat en gewoon aangeeft watje wilt HOEVEEL je ook van die gast houdt zul je meer aanzien krijgen en men je respecteren om wie je bent,wat heeel veel onwetenden niet beseffen is dat die zogenaamde trouwfabeltje ook wel als een lokker wordt gebruikt want alsje LOGISCH nadenkt van, die jongen houdt van mij,hij gaat voor me en ziet een toekomst van me dan laat hij me in mn waard een gaat zoiets niet van me vragen door mezelf gewoon in mijn waarde te laten!! :moe:
ten vierde, het leven houdt niet op bij het begaan van zulke zondes het leven kent ups en downs waarbij men tijdens downs gewoonweg fouten maakt die je zelf in SOMMIGE gevallen niet in de hand hebt. Je behoort jezelf dan hoe moeilijk het ook is gewoon te beheersen en concentreren op hetgeen je VERDER moet onderhandelen en doen om de rest van je leven zodanig te leven dat je niet nogmaals dezelfde fout begaat.
MAAGD zijn en blijven is niet alles, het is een bepaalde eer die zowel een MANNELIJK als VrOUWELIJK geslacht met zich meedraagt al leggen sommigen zich er zodanig bij neer dat het voor de MAN zogenaamd niet zo heel
veel uitmaakt terwijl het een EVEN ZWARE procedure en plicht is voor BEIDE geslachten het te behouden tot aan een bepaalde periode gezien de Islamitische voorschriften en regels!!!!
Ik begrijp NIETT waarom vrouwen daar zo een drama van gaan maken als het eenmaal zover is,
WAAROM dacht je er niet eerder bij na?
WAAROM was je jezelf er niet eerder bewust van dat het een onmogelijke stap is?
HOE kan het dat je een menselijk wezen die je bergen goud belooft wel in vertrouwen neemt terwijl je HEM die je op deze aardbol heeft geplaatst negeert?
WIE hou je op een gegeven moment en uiteindelijk voor gek??
STEL hij was wel bij je gebleven tot op de dag van vandaag,en jullie zouden bij wijze van spreken morgen al trouwen...zou je er dan ALSNOG geen spijt van hebben dat je het hebt gedaan?? zou je er DAN wel trots op zijn geweest je maagdelijkheid verloren te hebben op een verboden manier omdat hij tenslotte zijn belofte toch na is gekomen?? :confused:
dat zou toch een kromme gedachte zijn??.....
meid, pak j eleven op de wereld vergaat niet voor je voeten nu je deze zonder hebt begaan maar ik hoop wel dat je jezelf er nu bewust van bent dat geen ENKEL levend wezen je dingen kan beloven en waarmaken tegelijk zoals Allah swt doet die regels zijn tenslotte NIET voor niks voorgeschreven zoals je nu wel zult weten waarschijnlijk,uiteindelijk en echt helaaas PAS als het GEBEURT wordt men zich bewust van de realiteit !!!
ewa ja van fouten kun je leren.....vraag berouw en vergiffenis tegenover Allah swt en pak je leven op een beter manier aan dan zal je vanzelf merken inshallah dat het leven niet alleen om je maagdelijkheid draait :maf2:
veeeel succes..
liefs Nouriyaa
:goedzo: goed gesproken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.