Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
GeenLeven
29-11-2005, 12:28
Inshallah
niet dat het goed is wat is gebeurd, maar jij bent een van de weinigen die van geluk mag spreken dat je trouwt met degene die je ontmaagd heeft.
Ze mag van geluk spreken als Allah (swt) haar deze zonde vergeeft.
Ook al is het haar man, ze beiden een zonde begaan. Het met elkaar trouwen maakt de zonde niet meer erg. Nogmaals ze dienen allebei oprecht berouw te tonen, als ze dat tenminste hebben.
Oke shit ze heeft een fout gemaakt een hele grote fout mag ik wel zeggen maar toch ik zie dat mensen in plaats van haar goede advies te geven haar beledigen en dat is nergens voor nodig,maar wat ik niet begrijp is dat ze zegt dat die jongen op zich geen slechte is, als hij geen slecht is dan is het echt triest van wat vrouwen van de mannen van tegenwoordig verwachten.
Hairstyliste1
29-11-2005, 17:43
Ben moe van 't lezen mensen k ga trainen!!
peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zafira03
29-11-2005, 21:16
waarom horen we niets meer van je soumaya 222 ?:jammer: hoe gaat het leven verder met je? heb je al een oplossing gevonden? wij hopen gauw van je te horen.;)
houbinno
30-11-2005, 13:09
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
ik wil je wel helpen :hihi: want ik heb zo'n zin.
s_tetouania_18
30-11-2005, 19:52
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
S.
hey meid.
Ik weet hoe je je voelt maar je moet de moed niet opgeven.Je hebt een fout gedaan en ik hoop dat je het ook geleerd hebt.Ik zou als ik jouw was niet tegen jouw ouders zeggen want het kan nare gevolgen hebben. Ik zou maar concentreren op je toekomste en als je de ware nog tegenkomt dan moet je het vertellen aan hem ,en als die daadwerkelijk van je houdt dan zou hij het accepteren.
SnoopySweety
01-12-2005, 10:57
Hoi,
S.
Als een volwassen meid begrijp ik gewoon niet dat je zo naief kunt zijn!
Ja sorry hoor, ik wil je niet veroodelen maar je had beter kunnen bedenken wat de gevolgen ervan zijn!
Je kan niemand vertrouwen in deze wereld!
En LAAt DIT EEN GOEDE LES zijn voor alle meiden die dit lezen!!!
En voor jou.. zou ik zeggen... vraag hoeveel een operatie kost.?!:jammer:
-imane-17
01-12-2005, 11:21
gwn dom!!! hij zou tog om je hand komen vragen zei hij, wrm had je dan nie gewacht tot daarna of kon je je nie inhouden!!!! ene je zegt ik heb het gedaan omdat ik zoveel van hem hou slaat nergens op je kan ook van iemand houden zonder sex te hebben, dan zal hij jou volgens mij veel meer gerespecteerd hebben !!! Wollah ik begrijp nie door wie deze mocrowijven zijn opgevoed tegenwoordig hor maarja gwn zielig, gwn een ezel!! advies: ga je eigen dichtnaaien ofzo heb je misschien nog een beetje kans op normaal leven!!! xxx
-imane-17
01-12-2005, 11:22
JONGENS DIE MOET JE NOOIT VERTROUWEN MAAR DAN OOK EGT NOOIT, ZE HEBBEN VOLGENS MIJ ALLEEN MAAR PRAATJES!!! EERST ZIEN DAN GELOVEN!!!! xxxx
berbertje86
01-12-2005, 13:01
Hoi,
S.:auw: :stomp: domme wijf die je bent, hoe kan je een jongen vertouwen in deze tijd!!!!!!!!!!!!!!!!! weet je dan niet als jij met je bennen wijd gaat voor die jongen dat hij dan zal denken dat jij het al vaker hebt gedaan:maf: , ik begrijp die meiden van deze tijd niet wallah voor je het weet liggen ze onder een jongen:loser: toon berouw en hou voortaan maar je benen bij elkaar:hadj:
Malika_tetouan
01-12-2005, 14:16
Jaa meid wel een beetje dom
Als die jongen echt van je zou houden had ie je niet gedwongen en gewoon gewacht.. Maarja het is nu al gebeurd.. echt erg voor je.. En als ie zei ik kom je hand vragen had die dat ook al kunnen doen..
Maar echt heeel erg voor je en sterkte Jaa ik denk ook dat je het beter niet aan je ouders kan vertellen of juist wel.. dat weet ik echt niet...
Maar komt goed Insha'allah.. en die Jongen zou ze straf krijgen....
Veel liefs Malika
En nu? moet je er verder op naaien tot je er iets goeds van naait!!
lalasiham
01-12-2005, 21:37
sorry meid ik had een relatie van 3 jaar. en het is hem nooit gelukt om mij zover te krijgen. waar is jouw zelf respect tazzzz. daar zou ik dus nooiiiitttttttt neverrrrrrrrrrrrrrrrrr intrappen. ik zou zeggen eigen schuld... en toon berouw. v
goeiejongen
01-12-2005, 22:45
oegtie fillah nu is het te laat je had eerst moeten denken en pas doen en niet doen en daarna denken, het eingie wat je nu rest is, heel snel vergefis van allah swt vragen, en maak het met allah goed, en laat de rest aan allah over,
wasalamoe alayowm warahmatoe allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.