Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Miss_Krayzie
21-11-2005, 10:38
zij heeft toch haar benen gespreid of niet of gaat dat automatisch...wiliie wiliie
liet me eenbeetje gaan denk ik....
tja wordt al hitsig van het woord'' seks''
maar goed...dit kind heeft ook niks te verliezen...hoe dom moet je dan wezen om je laten naaien en verw8ten dat ie je hand komt vragen?
dus laat je gaan....plaats van huilen/rouwen kan je beter door heerlijke Orgasmas huilen:)
ben jij marocaans :)?
dametjee
21-11-2005, 18:41
meid eeen ding lieven mahedek sa5raaa ALLES IK JOU WAS ZOU IK BLIJ ZIJN .....GA MAAR LEKKEER UIT VERGEET DE VERLEDEN TIJD XXXXXXXXXXXXX
leipemocroflava
21-11-2005, 19:53
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!!
Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.
Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn.
Groetjes en sterkte xxx mery xxx
Ja he....die jongen is echt een klootzak, maar dat meisje dat haar benen opendeed is onschuldig.;)
Dodelijk
23-11-2005, 16:16
Zijn Meiden Nou Zo Dom????? Of Doen Ze Dom???????
life4nadia
24-11-2005, 14:10
Lieve schat, het is al gebeurd je kunt niets meer doen je kunt alleen aan allah vragen om vergiffenis en om je te helpen, want allah is de enegi die over jou mag oordelen. En lieve schat die klootzak krijgt zijn straf terug. Dit is iets wat je moet weten. Hij heeft jou verlaagd, ter schande gezet en jou maagdelijkheid af genomen. Ik beoordeel over niemand, want het kan iedereen overkomen. Ik zou zeggen vertel het aan niemand, want ze zullen het tegen je gebruiken. Houd het voor jou en allah. En als je ooit trouwt vertel het hem dan ook niet, want hij zal ook proberen je in bed te krijgen en dan gooit hij je weg. Lieve schat ik wens je het aller beste en incha allah wordt het geen ramp voor je.
dametjee
24-11-2005, 20:46
weet je wat je moet doen met iemand van marokko trouwen hahhaha dat is de oplossing
Mafi0s0_Sabah
25-11-2005, 08:42
Eigen Schuld Dikke bult !
Mafi0s0_Sabah
25-11-2005, 08:45
Vergiffenis..? omdat kun je niet vergeven worden want zij heeft het gewoon gedaan ze weet donders goed wat ze doet ze gaat al uit haar kleren dan zit ze waar ze mee bezig is je bent gewoon hard geflashd gek wat hij met jou heeft gedaaan zal hij roddelen aan iedereen je bent gebruikt en weggegooit
als je nou verkracht was door iemand was het een ander verhaal vergiffens zou je kunne krijgen
Boufra7i
26-11-2005, 00:13
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Volgens mij was je op dit punt al ontmaagd :moe:
Ze3ma ontmaagd zijn gebeurd allen als je vliesje is gebroken :rolleyes:
De Profeet Mohammed (saws) zou zich doodschamen als hij eens wist wat zijn Ummah allemaal uitspookt.
soraya_86
28-11-2005, 14:17
hoi hoi meis, het is zeker heel erg wat je heb meegemaakt, het is Allahs wil dat je nu in de knoop zit met je zelf.
praat er met een goeie vriendin er over en vertel niks aan je ouders, beter.
ik heb ook gehoord dat er operatieve behandelingen zijn om je maagdenvlies of wand te herstellen valt.
groetjes soraya en veel sterkte.
p.s als je er meer info wilt of je verhaal kwijt wilt dan kan je ook bij mij terecht.
ganstalove705
28-11-2005, 14:30
ik heb dat ook gedaan maar hij is men hand wel komen vrage en gaan inschallah in 2006 trouwen
sexywoman
28-11-2005, 23:40
ik heb dat ook gedaan maar hij is men hand wel komen vrage en gaan inschallah in 2006 trouwenDan mag je van geluk spreken, normaal zou je keihard gedumpt worden, door de meeste marokkanen dan...
Maar gelukkig heb je een echte man, die jou niet zomaar dumpt nadat hij je maagdelijkheid heeft afgenomen..
Maar dat neemt niet weg, dat het super stom is geweest, wat je hebt gedaan, het had ook anders kunnen aflopen, maar kennelijk hield hij genoeg van je;) ....
sexywoman
28-11-2005, 23:42
Je Leven Heb Je Zelf In De Hand Sorry Meid Maar Egt J Eigen Fout!!!!!!!!!!!Je hebt niet alles zelf in de hand, vergeet niet het leven is een grote test....
GeenLeven
28-11-2005, 23:51
ik heb dat ook gedaan maar hij is men hand wel komen vrage en gaan inschallah in 2006 trouwen
Toch zit jij in hetzelfde schuitje als de topicstarterster, ook jij dient vergiffenis te vragen aan je Schepper. Immers je hebt sex gehad voor het huwelijk.
Ook al is hij nu je man, jullie hebben toch echt een zonde begaan. Ik hoop echt dat jullie dit wel beseffen en Allah (swt) om vergiffenis vragen, alleen als er natuurlijk ook echt spijt van hebt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.