Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108

Cuty
14-11-2005, 17:33

Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. lieve schat jij komt tenminste nog over dat je er spijt van hebt er zijn genoeg andere die het met trots vertellen. maar goed hij heeft zichzelf meer geflesht dan jou! een meisje ontmaagden voor het huwelijk is voor hem nog erger dan wanneer hij een moord had gepleegd! ik zou zeggen toon spijt aan Allah en smeek em om vergiffenis. dat is de ENIGE aan wie je verantwoording moet afleggen! ik begrijp dat je die fout hebt gemaakt, maar leer ervan en zorg dat t geen fout is maar een ervaring!

bnioukilya
15-11-2005, 02:06
everybody come on..:o kom allemaal mee..wees niet bang het lukt je! het word een heerlijk stukje...waar gaan we heen...

eyah_girl
15-11-2005, 02:35
EIGEN SCHULD DIKKE BULT S L E T ..... waarom zeg je nou zoiets je ziet toch dat ze spijt heeft van haar daden. een meisje is gelijk een **** en die vent dan?? ik vind het dom van haar, ja maar als allah swt iemand kan vergeven wie zijn wij wel dan niet, omdat niet te doen!!:rolleyes:

tmazigt18
15-11-2005, 03:57
hilwa je zegt maak geen tweede fout, maagd ben je maar 1keer niet 2keer dus hoe kan zei nog een 2e fout maken maar goed meschien bedoel je het anders ik weet niet. ik vind het erg voor je meid wat je overkomen is die jongen heeft geen respect voor je meid je moet weten als een jongen die dingen aan je gaat vragen dat hij je niet respecteerd dat vind ik ik weet niet hoe andere daar over denken ik heb zelf 2jaar en 6maanden een relatie gehad maar ooowweee hij heeft me nooit die dingen gevraagd maar als hij egt voor je gaat dan wacht hij maar. zo zie je maar ik ga aanstaande zaterdag inscha ALLAH trouwen dan krijgt hij wat ie maar wil hahahhahhahha ;)

sali7
19-11-2005, 15:07

It takes 2 to tango :moe: Waarom is het altijd alleen maar de jongen zijn schuld, hij is niet te vertrouwen en hij blablabla. :rolleyes: Die meid is 20, Allah (swt) heeft haar een stel hersens gegeven om te gebruiken. Als een jongen tegen je zegt ik ben serieus, ik wil met je trouwen maar toch wil ik nu alvast sexen dan weet je toch wel genoeg. Ze is gewoon dom geweest klaar uit, het is ook haar schuld. Als ze nee had gezegd dan had hij haar misschien gedumpt. Dan had ze nu een gebroken hart ipv een gebroken vlies :moe: :moe: ik begrijp wat je bedoelt tuurlijk zoals meisje als jongen hebben ze effe erg een zonden begaan bij allah. maar je moet ook begrijpen dat een man die blijft een man maar een vrouw niet. een vrouw zal na de hand spijt krijgen wat ze heeft gedaan. en dan zal zij meschien nog meer zonden begaan. allaho a3lam. en ook een meije als zij ontmaagd is dan zal zij later meschien moeilijkheden krijgen tijdens het huwlijk. :) wallaho a3lam ik bedoel van dit is alleen wat ik zie en hoor van anderen. als het na een halfjaar scheidingen plaats vinden dan is dat wat je hoort;)

_DaMo_
19-11-2005, 23:04
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. advies?? je hebt t gedaan safie terug kan je niet meer.... had er maar over nagedacht voor je met m naar bed ging... hoop dat je ervan hebt geleerd, maar wat jammer is, is dat je t ook niet kan veranderen,tenminste jammer voor jou..... mohim ik vind t alleen hilarisch als een meid weer zo stom is om te spreiden...... ik zeg niet dat je meteen een sl.et bent ofzo, maar dom vind ik je wel.... je moet leren van je fouten zegt men, ik zou zegguh leer van andermans fouten..... maar jah sommige willen voelen om te leren... veel plezier nog in t vertellen aan je ouders en medemensen.... bye bye

Mo_di_Nero
19-11-2005, 23:55
Weet je wat ik nou zo erg vind,de mensen maken zich veel te druk om wat anderen denken en wat ze zullen zeggen.Jij maakt je druk over je ouders om ze verdriet te doen.Ben je ALLAH(swt) vergeten.Vraag om vergiffenis,want je hebt jezelf onrecht aangedaan en moge ALLAH (swt) je vergeven.O jah en al die reactie van je kan er nix aan doen en mannen zijn oplichters en dergelijke.Het is heel makkelijk om de schuld bij een ander te leggen.Op de dag van de waarheid dan zal alles naar boven komen en wie geen spijt heeft van z'n daden bereid je maar voor,want ALLAH(swt) z'n bestraffing zal hard zijn en dat geld ook voor de jongens.Kort maar krachtig als je serieus bent dan ga je geen relaties aan en speel je niet met elkaars gevoelens,want liefde maakt ons blind.Je kan d.m.v serieuze gesprekken ook iemand leren kennen en als hij je echt wil,dan komt tie wel om je hand vragen. Peace,Power and Respect voor de geduldigen.(dit geld niet voor jou)!!!

nora112
20-11-2005, 04:16
move on..:moe:

imaane911
20-11-2005, 15:14
Daarom roep ik vaak "begin nooit aan een relatie!", jij bent het goede voorbeeld hoe fout het kan aflopen. Maar daar heb jij nu niks aan, ik zou zeggen. Praat met een goede vriendin erover om het te verwerken. Maar VEEL belangrijker is om berouw te hebben voor wat je hebt gedaan. want het is veelte makkelijk om te stellen dat hij fout zat. Jij hebt ook een steentje aan bijgedragen. Daarom Touaba doen, dat heeft drie fases die ik kort ga beschrijven, 1. Oprecht spijt hebben. 2. Stoppen met zondigen. (dus geen relaties meer) 3. In de toekomst de zonde niet nogmaals te herhalen. Jij zal altijd met dit moeten leven en inshAllah zal Allah het jou vergeven. Jij zal nooit weten of Allah het jou gaat vergeven. Maar als jij oprecht spijt hebt, zal dat inshAllah wel het geval zijn. Probeer dus verder na te denken hoe je in de toekomst het nooit meer gaat doen. En probeer jou band met Allah op te halen / versterken. Moge Allah ons allen leiden, amien. Mohammed L. :goedzo: goed advies ik sluit me hierbij aan moge Allah je vergeven wa amien

miss_maroc16
20-11-2005, 18:28
ey meid ik vind het echt jammer vanwat je gedaan hebt. maar hij heeft je niet gedwingt om deze zonde te plegen. heb je daarvoor niet eerder zulke verhalen gehoord....maar nu ben je er zelf een slachtoffer van en kan je er niks aan doen. misschien is dit een goeie les voor jou, je kan er verder niks aan doen ofzo...het is echt erg wat je gedaan hebt!! maar ik ken zelf een nicht die hetzelfde mee heeft gemaakt. ga eerst beter aan je islam doen. als je ouders vragen waarom je dat doet, zeg gewwoon wwat er gebeurt is en dat je je islam wil verbetere enzo. mijn nicht heeft nu (ze is ontmaaaagd ennn nog een kind) een goeie man gevonde, heel aardig die haar accepteert. insa''allah vind je ook zon man!!

mohamed_tony
20-11-2005, 23:29
ik kan maar een ding je bent genaait

KloteSite
21-11-2005, 03:04
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. Er is niks verloren meid, je gaat nog heel erg gelukkig worden in je leven.... :o Dus maak jezelf niet gek! :) http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=709243&page=6 ;)

gettin_pussy
21-11-2005, 04:41
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. Lieve soumaya Geniet....je hebt tog niks te verliezen...Neuk je suf meid!! Beschouw dit als de kans van je leven!!! Wees trots dat je geen maagde meer bent....je kan tog niks terugdraaien...LEKKER LOS GAAN!!:banana:

Ma7aZaK
21-11-2005, 04:44
Lieve soumaya Geniet....je hebt tog niks te verliezen...Neuk je suf meid!! Beschouw dit als de kans van je leven!!! Wees trots dat je geen maagde meer bent....je kan tog niks terugdraaien...LEKKER LOS GAAN!!:banana: vuilee sl.et laat dat meidje meskina en gedraag je beetje man :jammer:

gettin_pussy
21-11-2005, 04:49

vuilee sl.et laat dat meidje meskina en gedraag je beetje man :jammer: liet me eenbeetje gaan denk ik.... tja wordt al hitsig van het woord'' seks'' maar goed...dit kind heeft ook niks te verliezen...hoe dom moet je dan wezen om je laten naaien en verw8ten dat ie je hand komt vragen? dus laat je gaan....plaats van huilen/rouwen kan je beter door heerlijke Orgasmas huilen:)

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108