Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
moslima_meisje
13-11-2005, 10:04
Salaam alaikom zuster,
Eigenlijk hoor je dit niet aan anderen te vertellen. Je mag wel om raad vragen, maar het verhaal moet je binnen je familie houden.
Er zijn mensen die dit verhaal lezen en dan negatief gaan denken. En ik begrijp dat dat jou bedoeling ook niet is.
Maar incha Allah komt alles op zijn pootjes terecht.
mAAR OVER DE VORIGE BERICHT.
Je moet niet 1 keer berouw tonen aan Allah (swt) maar meerdere keren. En dan moet je proberen om veel goede dingen te doen. Zo dat je aan Allah (Swt) laat zien dat je echt vergeven wilt worden. En dan incha Allah zal hij je vergeven. Ik zal je later een verhaal naar je pm sturen van een goede meisje dat het zelfde heeft mee gemaakt alleen op een andere manier. En daarna is ze beter geworden dan ze eerst al was.
beslama
dametjee
13-11-2005, 11:18
pff meid het is zoo moeilijk vooor jou ik ken zoveel meisjes die megemaakt hebben....en het is zoo hartstikkee moeilijk maar ja ik hoop dat je op een nieuww leven gaat begin en de verleden tijd gaat vergeten......
samir800
13-11-2005, 11:52
Ik begrijp niet dat bepaalde broeders onze zusters zo kunnen behandelen. Het lijkt wel alsof hij jouw speeltje zag. Hij probeert je vertrouwen te krijgen om uiteindelijk een ding geklaard te krijgen. Enigste wat ik hierop te zeggen heb is dat deze zogenaamde man een hele grootje mietje is oftewel uitschot.
Ik zeg niet dat het alleen aan de mannen ligt zeer zeker niet, de vrouwen laten het gebeuren. Een vrouw die sterk in haar schoenen staat, laat zoiets nooit gebeuren.
TIP
Ga nooit geslachts gemeenschap aan voordat je getrouwd bent. Ook al ken je hem 5 jaar, sta sterk in je schoenen en houd vol tot het huwelijk.
En wanneer je ouders deze jongeman nog niet kennen, dan raad ik het je sterk af om zoiets te doen. Mohiem mevrouw het enigste wat je kan doen is; berouw tonen, want vergeet niet Allah (swt) is barmhachtig. Bega niet nogmaals dezelfde fout, en ga kennis opdoen, daar heb je ten minste nog wat aan.
bnioukilya
13-11-2005, 12:14
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
Deze fout zal ze geen tweede keer kunnen maken. Je kan in werkelijkheid maar één keer ontmaagd worden.:hihi:
everybody come on..:o kom allemaal mee..wees niet bang het lukt je!
ahlam-85
13-11-2005, 12:26
wat voor advies verwacht je nu van leden?
ik bedoel je hebt je al laten ontmaagden en jah het is al gebeurt.
je moet verder met je leven, wat ik jou wel raad om te doen is, als je trouwt moet je gewoon eerlijk tegen over je man zijn
actieisreactie
13-11-2005, 12:58
Ik heb eigenlijk nog nooit een moslim jongen gehoord die hier zo erg mee zitten.. Zijn die er?
Ik heb eigenlijk nog nooit een moslim jongen gehoord die hier zo erg mee zitten.. Zijn die er?
:rolleyes: ik heb wel mijn menning gegeven of soort advies .
maar niet gelezen!!
actieisreactie
13-11-2005, 16:21
:rolleyes: ik heb wel mijn menning gegeven of soort advies .
maar niet gelezen!!
Nee, ik heb niet alle 36 pagina's gelezen. Een quote zou handig zijn.
vreemd verhaal..waarom zit je er zo mee terwijl jij er bewust aan mee deed..?
*heb spijt..en vraag om vergiffenis..
*ga door met je leven
*sta er niet te veel bij stil anders wordt het een grote issue in je persoonlijkheid..
*wat gebeurd is is gebeurd..leg je erbij neer je hebt een fout begaan
*wees een wijzer persoon
Nee, ik heb niet alle 36 pagina's gelezen. Een quote zou handig zijn.
dat is waar;)
demoiselle_25
13-11-2005, 20:06
he meid, vind het echt erg voor je, maar hoe kon je nou zo stom zijn??????oeffffff. Je weet desnoods dat dat haram is je vóór huwelijk. die jongen heeft misbruik gemaakt van je naievieteit. want waarom wil hij niet meer met je verder?Klootzak! Maar een troost: hij wordt hiervoor gestraft. En voor jou insa allah hoop ik dat allah je vergeeft.
: reinig jezelf eerst ritueel, dan moet je een gebed van twee rak'at verrichten en tenslotte vraag je Allah om vergiffenis. Voorwaar je zal vergeven worden. Insa allah.sterkte.
En voor alle andere meiden: denk aub eerst ff goed na voordat jullie in zoiets verzeild raken.please!! ma3a salama
MarokaansRoosje
13-11-2005, 20:24
EIGEN SCHULD DIKKE BULT S L E T .....
Woelah vind het echt erg voor je, die jongens zijn echt klootzakken!!
Heb het hemdulilah nog nooit meegemaakt, mijn nicht kent veel meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.
Maar hoe kan je nu zo ver gaan?? Je weet toch, dat jongens niet te vertrouwen zijn, maakt ni uit hoe lang jullie samen zijn.
Groetjes en sterkte xxx mery xxx
Waarom zeg jij zoiets ??? ik bedoel het is niet omdat hij een player was dat jij elke jongen moet gaan beschuldigen. ZE WAS verliefd :d ze werd verleid :p en nu heeft ze spijt;)
Ik vind het heel erg wollah, ik krijg steeds traantjes als ik zoiets hoor of lees.
Sterkte meid of trouw met mij ik begrijp dat (ik ben serieus bezig iedereen verdient 2de kans of niet soms)
demoiselle_25
14-11-2005, 12:20
[QUOTE=Mohammed L.]Hoe kunnen mensen het volgens jou voorkomen dat ze die slechte dingen gaan doen. Probeer zowel te kijken naar je studie en wat je weet over Islam.
Want het is nu al naar voren gekomen dat het niet goed is, als je het bekijkt vanuit de Islam. Maar toch hebben veel mensen moeite om zich te beheersen. Om je gevoelens om het ander geslacht te onderdrukken ken ik de volgende punten opsommen:
1. Jong trouwen.
2. Vasten.
3. Op tijd bidden.
4. Geen relaties.
5. Met de juiste vrienden omgaan.
nou, als dat allemaal zo makkelijk ging...............dan was er geen oorlog op de wereld optimist! :) maar we doen ons best.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.