Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108

PureRJ
10-11-2005, 13:58

Laat me dit zeggen.. Ik walg eerlijk gezegd van dit soort verhaaltjes.. Chick luister je bent 20 jaar.. Ik mag hopen dat je toch in bezit bent van een redelijk stel enig sinds functionerende hersencellen.. Maar kennelijk is dit niet zo het geval. Maar goed.. Ik vind dat je dit soort dingen hier niet kunt plaatsen.. bescherm jezelf je de rest van je omgeving.. Dit soort dingen hoor je binnen de familie kring te houden. Ga naar de familie van die jongen toe en leg het verhaal uit aan zijn ouders zodat zij ook weten wat voor een schoft zij in huis hebben. Maar wat je allereerst moet doen is het aan je eigen ouders moet voorleggen. Het komt niet meer goed.. face it.. het is gewoon een domme fout.. Het is al eerder gebeurd bij meiden die ook zo dom zijn geweest iemand zo snel toe te vertrouwen.. Als die jongen echt van je hield dan had hij op je gewacht. Kennelijk was hij gewoon aan het wachte op zijn treat.. And he got it.. dame sure.. ik vind het gewoon jammer dat er nog steeds zulke DOMME meiden zijn dit zo makkelijk op te lullen zijn.. Wollah echt jammer.. En wat er al eerder is gezegd hier.. een vlies correctie is JACK SHIT.. Wacht maar tot dat je voor de Allah swt staat.. Die kent geen correcties.. Maar ja.. niet dat hij heilig is hoor.. Allebei hebben evenveel schuld.. Nou meid ik wens je heel veel sterkte toe.. En hij .. ja.. what can I say.. I hope his d*ck falls of.. Mensen.. de groeten.. RJ

sali7
10-11-2005, 23:42
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. wallah zuster ik heb je topic gelezen en ik moest er om huilen. sobhanalllah. wat je kan doen is terug keren tot allah en vergevenis vragen(toba) en laat dat dan tussen jou en allah en vertel het aan niemand en adveseer juist islamitische meisjes om nooit een jongen in vertrouwen te nemen ect,. dat is de enege op lossing. want als je het naar je ouders vertel of je famillie zegt wordt het erger en vooral je ouders en je broers of zus zullen niet begrijpen dat je toba hebben gedaan. en vertel het ook nooit aan je man later wat dat kan je de rest van je leven kapot maken. :traan1: en nogmaals doe toba aan allah en keer terug is de enege op lossing en steun bij dragen aan afgedwaalde zusters. die ook zoon stap willen nemen. en geloof me vertel het nooit aan iemand laat het tussen jou en allah.:) en allah zal je vergeven als je de juiste toba doet. wa salaam 3aleekom:goedzo:

sali7
10-11-2005, 23:47
of je kan gewoon net doen of er niks is gebeurt en veder gaan:D goh hoe zou jij het vinden als je zus of moeder komt en zegt ik ben vreemd gegaan zal je dan ook zeggen: je kan gewoon doen of er niks is gebeurt en verder doen.:D .

misss_riff
10-11-2005, 23:51
Meid waar heb je je verstand zitten,je bent 20 jaar en je weet wat je mag en niet mag doen waar gaat de wereld toch naar toe, ik vindt het juist tegoei dat het gebeurt is Allah straft mensen die dat verdienen en jij hebt dt zker verdient voor de 100ste keer hij heeft je gebruikt en misbruikt weet je nog alltijd ni hoe jongens zijn ze willen allleeen maar 1 ding hebben meer niet en dan laten ze je gewoon stikken hoe hij dat nou bij jou heeft gedaan Saytan was de 3de persoon en het is hem ook nog gelukt wollah hila meid ik heb echt medelijden met je ouders als je het hen gaat zeggen,layfed dat is het ergste wat je kunt zeggen tegen je ouders ik zou er persoonlijk kapot aan gaan wat gebeurt is gebeurt, en jij geloofde hem nog dat hij je hand kwam vragen dat was gewooon een dikke smoes om jou in bed te krijgen jij denkt toch ni dat hij gaat trouwen met jou en het ergste van al is jullie waren 1.5 jaar samen en dan doet hij nog zo iets

PureRJ
10-11-2005, 23:51

Ey meid ff.. deze topic staat hier al een tijdje.. weet je hoeveel mensen deze hebben gelezen.. en dan zeg jij vertel dit tegen niemand... WUahahahaha... ik ga stuk... hahahaa.. En trouwens je nederlands is niet helemaal goed.. het enige en niet enege en z'on ipv zoon.. Geeft niet hoor... ;) Greets RJ

misss_riff
10-11-2005, 23:53
hmm was het tegn mij

sali7
10-11-2005, 23:55
gewoon je penis in die meid ontmaagd is doen ;) :moe: weet je als ik aan mijn leerlingen ging vragen van groep 7. wat vind jij van vreemd gaan of iemand die onmaagd is en spijt krijgt zullen ze te minste een serieuze antwoord geven met verstand en mee denken. goh vind het wel een echte man zeg dat je dit als antwoord geeft:moe: . ik vraag me af als jou moeder , zus tante ect, ook ontmaagd koemn van een vreemde. dat je dit ook als een antwoord zal geven.;) nou vraag dan ook gelijk af ben je wel dan een echte man op dat moment net toen je dit heb geplaats.:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

SAMOESA
11-11-2005, 20:51
Weet waar je mee bezig bent als je een relatie begint je moet altijd in je achter hoofd hebebn dat mannen niet te vertrouwen zijn hoewel je soms een heel ander gevoel hebt mannen testen je ook uit toe hoe ver je gaat met bepaalde dingen, we moeten ons ook niet laten verleiden en beinvloeden met hun onzin praatjes als hij met je wil trouwen dan zorg hij eerst daar voor en niet eerst genieten en dan blablabla we kunnen het zelf al bedenken dat woorden in hun mond niet altijd daden hoefen te zijn....!!!! dus kort om sta stevig in je schoenen en dingen niet zomaar accepteren en al helamaal niet je ouders die je hebben opgevoed pijn doen voor zon loser die er nu al van door is ik kan je aaraden om allah (swt) te aanbidden en om vergevenis te vragen.

SAMOESA
11-11-2005, 20:51
Weet waar je mee bezig bent als je een relatie begint je moet altijd in je achter hoofd hebebn dat mannen niet te vertrouwen zijn hoewel je soms een heel ander gevoel hebt mannen testen je ook uit toe hoe ver je gaat met bepaalde dingen, we moeten ons ook niet laten verleiden en beinvloeden met hun onzin praatjes als hij met je wil trouwen dan zorg hij eerst daar voor en niet eerst genieten en dan blablabla we kunnen het zelf al bedenken dat woorden in hun mond niet altijd daden hoefen te zijn....!!!! dus kort om sta stevig in je schoenen en dingen niet zomaar accepteren en al helamaal niet je ouders die je hebben opgevoed pijn doen voor zon loser die er nu al van door is ik kan je aaraden om allah (swt) te aanbidden en om vergevenis te vragen.

agadirladyyy
11-11-2005, 21:39
meid, ik wens je veel succes ik heb zoiets je moet dit kwijt aan een dierbare van jou en niet onbekenden(wij dus) ook al zijn we jou zusters je moet egt naar een zus gaan of je moeder..misschien je oma of je lievelingstante..iemand die je heel erg dierbaar is ook al is de kans groot dat je diegene kwetst.. en nu moet je ook niet denken dat alle jongens zo zijn en als er iemand achter komt dat je geen maagd meer bent zou ik je aanraden om meteen de waarheid te vertellen en niet wachten dat de roddels naar hun toe komen...je weet het.. je hebt het enigzins zelf veroorzaakt ik vind dat je het nu ook zelf moet oplossen... allah smehliek..insha'allah emien.. beslama zuster..

Misstantan
11-11-2005, 21:52
LAAT IEDEREEN TOG ****** MET WIE TIE TOG WILT>.... Niet zo Snel oordelen kijk eerst naar jullie zelf als jullie een lekkere jongen langs zien komen wat denken jullie dan zelf ahhhhhhhh wat een lekkerding MAAGDENVLIES VERLIES JE OOK MET JE VERSTAND

GeenLeven
11-11-2005, 22:33
wallah zuster ik heb je topic gelezen en ik moest er om huilen. sobhanalllah. wat je kan doen is terug keren tot allah en vergevenis vragen(toba) en laat dat dan tussen jou en allah en vertel het aan niemand en adveseer juist islamitische meisjes om nooit een jongen in vertrouwen te nemen ect,. dat is de enege op lossing. want als je het naar je ouders vertel of je famillie zegt wordt het erger en vooral je ouders en je broers of zus zullen niet begrijpen dat je toba hebben gedaan. en vertel het ook nooit aan je man later wat dat kan je de rest van je leven kapot maken. :traan1: en nogmaals doe toba aan allah en keer terug is de enege op lossing en steun bij dragen aan afgedwaalde zusters. die ook zoon stap willen nemen. en geloof me vertel het nooit aan iemand laat het tussen jou en allah.:) en allah zal je vergeven als je de juiste toba doet. wa salaam 3aleekom:goedzo: It takes 2 to tango :moe: Waarom is het altijd alleen maar de jongen zijn schuld, hij is niet te vertrouwen en hij blablabla. :rolleyes: Die meid is 20, Allah (swt) heeft haar een stel hersens gegeven om te gebruiken. Als een jongen tegen je zegt ik ben serieus, ik wil met je trouwen maar toch wil ik nu alvast sexen dan weet je toch wel genoeg. Ze is gewoon dom geweest klaar uit, het is ook haar schuld. Als ze nee had gezegd dan had hij haar misschien gedumpt. Dan had ze nu een gebroken hart ipv een gebroken vlies :moe:

actieisreactie
12-11-2005, 23:16
Conclusie; men are pigs ;) Ik kan me niet zo goed in je verplaatsen, maar goed, 't lijkt me rot voor je

MrTariQ
13-11-2005, 09:22
Als er nog meiden zijn die ontmaagd willen worden, PM.

moslima_meisje
13-11-2005, 09:55

Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. Salaam alaikom, zuster. Ik vind het heel erg voor je.:( Wat je moet doen. Is voor salat al fajr op te staan en zoveel raka3aat bidden als je kan. Je moet berouw tonen. Huil naar Allah (swt) dat het je vreselijk spijt. En je moet het nooit meer doen. Je moet geen relaties nemen en helemaal niet met jongens omgaan. En vertrouw geen één jongen meer. Ook al zegt hij dat hij je een schat vind en je de knapste van de hele wereld bent. En dat hij alles doet wat je wilt. NIET GELOVEN!!! Incha Allah komt alles goed met je. Alleen in Allah (swt) geloven, want hij brengt je op het goede pad. Hopenlijk kan ik je hiermee helpen. beslama en sterkte ermee:goedzo:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108