Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
MissUgly
26-08-2005, 13:07
Ik heb ook medelijden met die jongens :jammer:
Maar ik heb nog nooit een jongen hier zielig komen doen... en daar gaat het nu om zij komt zielig doen voor iets waar ze zelf voor heeft gekozen :(
Tuurlijk gaan die mannen hier in het aardse leven niet zielig doen: het wordt nu in onze (verrotte) maatschappij AANVAARD. Ooit geweten dat een vrouw haar man terug naar zijn ouders stuurde nadat hij openlijk heeft gezegd geen maagd meer te zijn?
beni_said_1978
26-08-2005, 13:11
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
je bent maar 1 keer maagd :o
MissUgly
26-08-2005, 13:13
Voetnootje: De Profeet vrede zij met hem had wel geadviseerd dat als er een keuze zou zijn van een maagd iemand of een ontmaagd iemand, je het beste voor de maagd moet kiezen. (ik heb de daliel niet bij, kan iemand het alsnog plaatsen)
Mohammed L.[/COLOR][/B]
Ik dacht eerder dat de hadieth ging over het feit dat de profeet s.A.a.ws aanraadde om met jonge vrouwen te trouwen omdat die nog zin hadden in spelletjes en dergelijke meer. Maar Allah weet het best.
De profeet s.A.a.ws huwde slechts één maagd, namelijk Aisha r.A.a., al de rest waren weduwen (of gescheiden vrouwen?) Allah weet het best.
MissUgly
26-08-2005, 13:14
en marokkaanse meisjes worden 5x ontmaagd,.. elke jonge waar ze mee naar bed gaan,.. komen ze met die smoesje van je hebt me ontmaagd.
Die meisjes denken na een maagdenvlies-herstel-operatie dat ze daadwerkelijk terug maagd zijn.
Tuurlijk gaan die mannen hier in het aardse leven niet zielig doen: het wordt nu in onze (verrotte) maatschappij AANVAARD. Ooit geweten dat een vrouw haar man terug naar zijn ouders stuurde nadat hij openlijk heeft gezegd geen maagd meer te zijn?
Had hij maar eerder moeten nadenken he :moe:
MissUgly
26-08-2005, 13:21
maagdenvliesreconstructie word duur na 1 Feb.
Dan wordt het tijd dat er een maagdenvlies-verzekering wordt uitgevonden.
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
Sneu reactie!!!!!!!!!
Je schrijft het ook met hoofdletters... "NOOIT MEER" zeg je.
Een ding is zeker dezelfde fout gaat ze nooit meer maken.. Ze kan nl. maar een keer onmaagd worden.
Voor de topic-plaatster: Join the club; het was je keuse en je moet mee leren leven. Je toont nu berouw, maar je hebt het zelf gedaan.
CandyShop20
26-08-2005, 13:30
hij heeft wel zijn doel bereikt en ja consequentie's
Er zijn veel grotere "zondes" in het leven en dit is een hele menselijke voor een gelovige. Verder gaat het leven door.
the_rose
26-08-2005, 14:46
Sneu reactie!!!!!!!!!
Je schrijft het ook met hoofdletters... "NOOIT MEER" zeg je.
Een ding is zeker dezelfde fout gaat ze nooit meer maken.. Ze kan nl. maar een keer onmaagd worden.
Voor de topic-plaatster: Join the club; het was je keuse en je moet mee leren leven. Je toont nu berouw, maar je hebt het zelf gedaan.
:hihi: hier zit je dus
:hihi: hier zit je dus
Ik zit daar niet maar hier :hihi: :hihi:
trouwens ik heb nergens gezeten ik ben een voorbijganger :D
the_rose
26-08-2005, 15:09
Ik zit daar niet maar hier :hihi: :hihi:
trouwens ik heb nergens gezeten ik ben een voorbijganger :D
:hihi: nog steeds zwerven jullie rond jij en dAoudia heheheh
:hihi: nog steeds zwerven jullie rond jij en dAoudia heheheh
I miss you to :hihi: :hihi:
the_rose
26-08-2005, 15:18
I miss you to :hihi: :hihi:
gekkie ik mis die goeie ouwe tijd :(
just_fouad
26-08-2005, 15:52
wahahaha
als je tegen meisje zegt dat je gaat trouwen krijg je alles
:bril:
t werkt altijd zo hahahaha
vrouwen zijn gewoon dom
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.