Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
soukara123
01-11-2005, 18:07
heey waarom doen jullie zo ??
Plaats je zelf in haar positie en dan al die berichten van jullie lezen
tfoee ja mensen geen rekening mee houden
Mohiem Beslama........
ik zal me zelf nooit in die positie stellen want zoiets doms zou ik nooit doen ik weet mijn grenzen en als je ze niet weet moet je daar zelf voor opdraaien
aicha2703
01-11-2005, 18:18
Tfoe.. geplayed en dan nog toelaten met de gedachten van ik ga hem toch trouwen... zelfs dan nog moet je maagd blijven maarja... en dan nu zielig komen doen
Wallah.. sommige meisjes zijn dom.. waarom moet je denken hij houd van mij dus ik laat me maar ontmaagden als hij van je houd zou hij je maagd laten tot aan huwelijk...
JUIST dat vind ik nou ook sorry hoor maarre eige fout...
wat deze meid heeft gedaan is ongehoorzaamheid jegens de heer ,en gehoorzaam jegens de sajtan en dan ben je genaaid.
je bent met haram shit begonnen.
Miss_Krayzie
01-11-2005, 19:54
Eigen schuld...dikke bult! xx miss_krayzie
dit is iets tussen jou en allah, en wat anderen daarvan denken moeten ze zelf weten. ik vind dat je gewoon om vergevenis moet vragen. en je moet niet vergeten dat allah je zonden kan vergeven. dus voor al die andere die jou voor bitch uitmaken etc,,, voor hun is er ook een zonde die net zo hard meetelt. en over trouwen hoef je je geen zorgen te maken, als hij echt van je houd dan neemt hij je zoals je bent of wijs hem de gat van je deur
lovemyboy
01-11-2005, 20:12
Natuurlijk is het heel erg dat je hebt toegestaan dat je dit hebt gedaan.
Maar er zijn veel meiden die ook zulke dingen doen en dan zo scheinheilig erover doen dat iemand anders het doet en zij zelf niet netals die sukkels die net hebben gereageerd trek je maar nix van ze aan.
Je bent nu wel te laat maar je kan wel alsnog het goeie pad volgen de islam en hopen dat allah jou vergeeft meid want dat je er spijt van hebt is al de 1e stap je beseft nu dat het niet goed van je was en nu moet je hopen op vergevenis van allah en het goeie pad volgen.
miss_larach
01-11-2005, 20:23
meid inshallah komt alles goed
zoiets kan gewoon gebeuren,,:S
en hopelijk wilt allah (swt) het je vergeven
en mensen die zulke reacties achter laten
zoasl van lekker voor jou heeft ze niks aan
wees normaal en steun haar ze heeft het al zo
moeilijk
xXXx,,:)(K)
God zal hem straffen.
hier en daar.
Het is met veel meiden van jou leeftijd gebeurd.
Liefde is blind
In ider geval voor de meiden, als een jongen met je naar bed wil. dan moet tie met je trouwen. als tie toch blijt zueren. dumpen die zooi.
maagd heid is echt belangerijk in onze coltuur
Sweet_Marocia
02-11-2005, 19:23
Lieve meid, sterkte... ik kan begrijpen dat dit heel moeilijk voor je is. Maar je hebt het uit liefde voor hem gedaan en met serieuze bedoelingen. Gelukkig heb je nu van je fout geleerd en inderdaad als je spijt van hebt en berouw toont zal inshallah Allah jou vergeven.
Denk nu a.u.b. niet van ik ben ontmaagd, het maakt allemaal niet meer uit. Keep ya head up en blijf een goede meid met trots en eer. Iedereen maakt fouten en daar leren we van. Weet je tegenwoordig zijn er zat jongens die dat niet uitmaakt zolang je maar een goede meid bent en weet wat je hebt gedaan.
Wees wel eerlijk tegen degene waarmee je inshallah ooit je leven zult gaan delen, want daarover liegen heeft geen zin.
En vertrouw hierna niet snel een jongen.....bewaar de seks nu voor een later stadium en dan weet je ook zeker dat die jongen voor jou als persoon gaat en niet alleen voor de seks.
Ik wens je heel veel sterkte, vertouw in jezelf, laat je koppie niet zakken en voor alles komt een oplossing. Ga hierdoor niet jezelf minderwaardig vinden dan andere meiden. Dat is niet nodig, iedereen heeft een ander verhaal en denk niet dat iedereen perfect is en jij niet.
Vertrouw op Allah en hij zal je op het goede pad leiden.
Senna
Inderdaad :goedzo:
je moet gewooon niks van aantrekken wat andere mensen zeggen.. T is jou leven ..ik wens je veel sterkte meid
XXzinagirl17XX
02-11-2005, 23:20
en marokkaanse meisjes worden 5x ontmaagd,.. elke jonge waar ze mee naar bed gaan,.. komen ze met die smoesje van je hebt me ontmaagd.
Sorry hoor maar wat ben jij een dommerik...Denk je nou echt dat dat zow gaat...Wat denk je nou zelf dat een marokkaanse jongen het niet merkt aan een meisje wanneer ze nog maagd of ontmaagd is...
XXzinagirl17XX
02-11-2005, 23:27
wahahaha
als je tegen meisje zegt dat je gaat trouwen krijg je alles
:bril:
t werkt altijd zo hahahaha
vrouwen zijn gewoon dom
Vrouwen zijn gewoon dom...Weet je pas wie er dom zijn marokkaanse jongens die hun hele leven al in een zonde leven en nog het lef hebben om te reageren...:kwaad: Je vind jezelf werkelijk grappig he...praat maar niet zow stoer je lacht andere uit dadelijk krijg jij het tien keer harder terug
XXzinagirl17XX
02-11-2005, 23:44
:o heb medelijden man
ze heeft t al erg genoeg
:o wanneer is de begrafenis??
Wat ben jij een klootzak zeg...Ik ga jouw toch ook niet vragen wanneer je eigen begravennis is...Nu ineens medelijden doe normaal wil je...
Kan gebeuren. Er zijn ook genoeg islamitische jongens die voor hun huwelijk naar bed gaan met meiden.
gewoon je penis in die meid ontmaagd is doen ;)
meid inshallah komt alles goed
zoiets kan gewoon gebeuren,
en hopelijk wilt allah (swt) het je vergeven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.