Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
wat help? ga verder neuke, bitch!!!
Ze vraagt om hulp, dan zeg je zoiets niet..
Ik begrijp dat je een fout hebt gemaakt meid maar zoals heel veel mensen hebben gezegd: Vraag vergiffenis en je komt vast iemand tegen die je neemt zoals je bent.
Heel veel sterkte.
Nee dat zou ik maar niet doen , om naar zijn ouders te gaan en zeggen dat hij je heeft ontmaagd, want daar schiet je niets mee op we wonen niet in Marokko.
het is een zonde t.o.v. allah.
Volgens mij heb je al genoeg adviezen gelezen hoe je dit kan rechttrekken
Het is inderdaad zo dat er meer ontmaagde jongens rondlopen dan jongens die maagd zijn. Dus meisjes die maagd zijn die hebben ook recht op een maagd.
Maar zoals je weet verschilt de lengte en breedte van een penis per jongen
hetzelfde geldt ook hoe wijd een vagina is.
Als je vraagt aan vrouwen die het al vaker hebben gedaan ,en ze hebben het al een tijdje niet meer gedaan, zeggen ze dat het ontzettende pijn doet. Vooral als ze gespannen en droog zijn. Dan kunnen ze zelfs weer gaan bloeden. alhoewel de 70% niet bloedt tijdens de ontmaagding.
Vroeger was er bijna wel altijd sprake van een bloeding. Iets wat niet zo gek is omdat vroeger vrouwen ontmaagd werden op hun 14e door een wildvreemde. Doordat ze zo jong en gespannen waren en juist door een wildvreemde man die veel ouder was ontmaagd werden ,was er niet echt sprake meer van een ontmaagding maar meer van een verkrachting. Dus vind je het gek dat je dan gaan bloeden.
Als je je houdt aan de adviezen die je al eerder hebt gelezen hoef je je niet veel zorgen te maken. Mocht je dat wel doen, zijn er nog altijd hersteloperaties en een soort capsules gevuld met rode vloei/kleurstoffen die je vaginaal in kan brengen zodat het lijkt dat je bloedt. Ik denk dat je niet veel zorgen hoeft te maken. Ik denk dat je niet als enigste bent die deze zelfgekozen lot is ondergaan ,maar met u zeker wel 40 % van de marokaanse ( een bescheiden inschatting ) vrouwen. veel succes
ewarachida
31-10-2005, 13:47
Hey meid het is echt erg wat je is overkomen maar ik zou nog een keer met hem praten. En als hij dan nog niet wil komen dan zou ik naar zijn ouders gaan of met een van zijn zussen praten als hij die heeft!! praat er met iemand over van zijn famillie sterkte!! komt wel goed inshallah
AI hai geef jij zehma ook advies hahahhahahah mezienek!!!
sammy_boeffie
31-10-2005, 23:56
hij moet zijn belofte nakomen...
En zij haar benen dicht houden :)
marokkoboy10
01-11-2005, 09:48
SGANDUHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!! geflasht heeft je meid
soukara123
01-11-2005, 11:09
daar had je eerder bij stil moeten staan zo zijn marokkaanse jongens nu eenmaal ze hebben respect voor je zolang je maagd bent ben je dat niet doei!
meid ik snap niet dat je zo dom hebt kunnen zijn.
ik kan niks goeds over je zeggen. je bent gewoon met de eerste beste jongen naar bed gegaan en je vertrouwt hem ook nog. je moet toch echt weten hoe jongens zijn ze willen je in hun bed krijgen of je nu marokkaans of wat dan ook bent en hoe lang je met hem gaat maakt niet uit want dat doet er niet toe (ze willen met een maagd trouwen) en niet een relatie hebben en je ontmaagden en dan nog met je trouwen (want wie weet heeft ze het ook met een ander gedaan zo denken ze).
meid ik denk niet dat je veel aan mijn woorden hebt maar misschien is dit wel een tip voor de andere meiden. laat zien dat je een sterke meid bent en laat je niet naaien door de eerste beste sukkel. (ook al heb je een relatie) als ie je wilt komt ie maar om je hand vragen.
en marokkaanse meiden laten toch met zich spelen nemen makkelijk een relatie van 4 of 5 jaar och meiden doe normaal een jongen heeft na 1 jaar ook wel door of ie wel of niet met je wilt trouwen.
meid succes met alles
(ik zal er niet wakker van liggen) zoiets heb je zelf gedaan.
kus soukara
soukara123
01-11-2005, 11:10
Ik geloof zulke verhalen niet...Als een meisje echt ontmaagd is zal ze dat nooit hier open en bloot geven...
Het is gewoon kijken hoeveel reacties ze krijgt...Sommige mensen kicken er op...
sommige meiden zijn echt dom dat kun je toch wel aan dat verhaal afleiden haha
soukara123
01-11-2005, 11:14
het is een zonde t.o.v. allah.
Volgens mij heb je al genoeg adviezen gelezen hoe je dit kan rechttrekken
Het is inderdaad zo dat er meer ontmaagde jongens rondlopen dan jongens die maagd zijn. Dus meisjes die maagd zijn die hebben ook recht op een maagd.
Maar zoals je weet verschilt de lengte en breedte van een penis per jongen
hetzelfde geldt ook hoe wijd een vagina is.
Als je vraagt aan vrouwen die het al vaker hebben gedaan ,en ze hebben het al een tijdje niet meer gedaan, zeggen ze dat het ontzettende pijn doet. Vooral als ze gespannen en droog zijn. Dan kunnen ze zelfs weer gaan bloeden. alhoewel de 70% niet bloedt tijdens de ontmaagding.
Vroeger was er bijna wel altijd sprake van een bloeding. Iets wat niet zo gek is omdat vroeger vrouwen ontmaagd werden op hun 14e door een wildvreemde. Doordat ze zo jong en gespannen waren en juist door een wildvreemde man die veel ouder was ontmaagd werden ,was er niet echt sprake meer van een ontmaagding maar meer van een verkrachting. Dus vind je het gek dat je dan gaan bloeden.
Als je je houdt aan de adviezen die je al eerder hebt gelezen hoef je je niet veel zorgen te maken. Mocht je dat wel doen, zijn er nog altijd hersteloperaties en een soort capsules gevuld met rode vloei/kleurstoffen die je vaginaal in kan brengen zodat het lijkt dat je bloedt. Ik denk dat je niet veel zorgen hoeft te maken. Ik denk dat je niet als enigste bent die deze zelfgekozen lot is ondergaan ,maar met u zeker wel 40 % van de marokaanse ( een bescheiden inschatting ) vrouwen. veel succes
hahaha ik wil het wel eens zien waar jij het vandaan haalt dat 40% van de marokkaanse meiden niet meer maagd zijn.
jonge man geen praatjes zonder bewijs.
en wat een tips zeg je leeft wel je hele leven lang met een leugen.
zou ze zich zelf wel met zo'n grote leugen nog in de spiegel aan kunnen kijken.
ik zou zoiets niet kunnen( maar ik ben ook niet zo dom om mijn benen te sprijden)
maroc-killah
01-11-2005, 11:21
ach jah een fout maakt iedreen is (menselijk)ik hoop dat je nu je lesje ehtb afgeleerd om niemand te geloven en als hij nou egt de man was zou hij,dan gewoon gerust wachten,tot de huwlijks nacht,volgens de islam, x.x,.km
soukara123
01-11-2005, 11:33
ach jah een fout maakt iedreen is (menselijk)ik hoop dat je nu je lesje ehtb afgeleerd om niemand te geloven en als hij nou egt de man was zou hij,dan gewoon gerust wachten,tot de huwlijks nacht,volgens de islam, x.x,.km
fouten maken is mensenlijk ja maar is het daarmee goed te praten zou je zus dat thuis kunnen vertellen en zou jij dan zeggen fouten maken is mensenlijk?
ik weet zeker dat je dan wat anders zegt zolang het niet in de fam is is het fouten maken is menselijk.
er is een verschil tussen fout en fout :rolleyes:
miss_jouwtje
01-11-2005, 11:38
heey meid ik weet hoe het voelt het is mij ook overkomen ik ben nu 8 maanden met hem en ben voor de zomervakantie ontmaagd geworden en dat is niet alles maar ik heb liever dat ik het niet hier vertel want je krijgt soms van die stomme reacties mohim alles heeft voor en nadelen en er zijn ook mannen die ontmaagde vrouwen accepteren dus alles komt goed meid ik weet hoe het voelt......veel succes verder....
kriempoes
01-11-2005, 12:22
ik begrijp het niet en dan ben je ontmaagd en dan laat hij je stikken na twee maanden.is het hem dan zo tegen gevallen.of ging het hem om het ontmaagden en verder mag jij stikken.raar hoor je zou denken dat als hij het eenmaal met je gedaan heeft dat hij wel een tijdje gebruik van zou willen maken. vreemd hoor.maar ik hoop voor je dat alles goed komt .
heey waarom doen jullie zo ??
Plaats je zelf in haar positie en dan al die berichten van jullie lezen
tfoee ja mensen geen rekening mee houden
Mohiem Beslama........
Sweet_Marocia
01-11-2005, 14:31
Mensen waarom zo hard?? :jammer:
Zulke fouten kunnen gebeuren
:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.