Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
Waarom juist je broek opentrekken en je benen wijd open soumia?>
chamakh_17
27-10-2005, 17:48
http://www.superdudes.nl/yordahlili/pics
Machiavelia
27-10-2005, 19:12
Waarom wordt de schuld op de verwesterse meiden geschoven?.. Het ligt er n ou maar net aan hoe jezelf bent.. en in hoe verre jij je laat beinvloeden door deze westerse maatschappij... Als jezelf te zwak bent om je op staande voeten te houden..en als maar imiteert wat anderen doen.. dan kan je inderdaad verwachten dat je in hetzelfde schuitje komt te zitten..
Wij wonen weliswaar in het westen.. en maken dankbaar gebruik van de faciliteiten hier maar dat wil niet zeggen dat iedereen zijn religie verloochend.
En dat de topicstarter ontmaagd is en achteraf spijt heeft.. is niet te verwijten aan alle meiden.. Ze heeft de keus misschien in een niet-heldere situatie gemaakt..moge Allah haar vergeven en het rechte pad op wijzen.. en wij maar hopen dat ons zoiets niet zal overkomen..
Waarom wordt de schuld op de verwesterse meiden geschoven?.. Het ligt er n ou maar net aan hoe jezelf bent.. en in hoe verre jij je laat beinvloeden door deze westerse maatschappij... Als jezelf te zwak bent om je op staande voeten te houden..en als maar imiteert wat anderen doen.. dan kan je inderdaad verwachten dat je in hetzelfde schuitje komt te zitten..
Wij wonen weliswaar in het westen.. en maken dankbaar gebruik van de faciliteiten hier maar dat wil niet zeggen dat iedereen zijn religie verloochend.
En dat de topicstarter ontmaagd is en achteraf spijt heeft.. is niet te verwijten aan alle meiden.. Ze heeft de keus misschien in een niet-heldere situatie gemaakt..moge Allah haar vergeven en het rechte pad op wijzen.. en wij maar hopen dat ons zoiets niet zal overkomen..
Dat heb je mooi verwoord maar nu jij nog haha:hihi:
Machiavelia
27-10-2005, 19:20
Dat heb je mooi verwoord maar nu jij nog haha:hihi:
Wat bedoel je..
Wat bedoel je..
Nu jij nog staande houden moet ik alles uitleggen en dat voor een machiavelia
Machiavelia
27-10-2005, 19:34
Nu jij nog staande houden moet ik alles uitleggen en dat voor een machiavelia
Ik wilde zeker zijn van wat je bedoelde..broeder.
InshAllah zal ik me staande houden, het is me tot nu toe prima verlopen el hamdoelilah..
ImeneBella
27-10-2005, 19:48
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
In zo'n situatie zou ik denk ik zelfmoord plegen.... :traan1:
:zwaai:
MissCasa
28-10-2005, 17:44
In zo'n situatie zou ik denk ik zelfmoord plegen.... :traan1:
:zwaai:
EN DAN NOG EEN ZONDE PLEGEN
Ik wilde zeker zijn van wat je bedoelde..broeder.
InshAllah zal ik me staande houden, het is me tot nu toe prima verlopen el hamdoelilah..
Anders zweep ik je wel dat helpt vaak ook heel goed
misz_algerie
29-10-2005, 12:57
wat ik van de j0ngens van tegenwo0rdig o0k niet snap..
s dat ze wel met mar0kaanse/m0slimse meiden sex hebben maar
als dat hun zusje was ze helemaal gaan trippen..:jammer:
ze h0even hun zusje alleen maar met een j0ngen zien praten en ze
gaan al helemaal 0ver de ro0ie:rolleyes: maarjaa wat jullie van deze
meid m0eten leren is h0u jullie benen by elkaar..
ps. hmm diej j0ngen diej j0uww dit heeft geflikt zal gestraft w0rden 0f t
n0uww 'hier' is 0f 'daar'
Ik wil jou ook best wel verwennen ik vind je nog steeds dan een goede meid :lol:
misz_algerie
29-10-2005, 13:14
Ik wil jou ook best wel verwennen ik vind je nog steeds dan een goede meid :lol:
williejj hahahahahhahaha:maf2: :maf:
williejj hahahahahhahaha:maf2: :maf:
Je weet ik lieg nooit in de ramadan :hihi:
misz_algerie
29-10-2005, 13:17
Je weet ik lieg nooit in de ramadan :hihi:
whahahha helemaaal ziekk:maf2: :maf: :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.