Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
outlandmorro
19-10-2005, 19:58
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
soumaya, nooit een jongen vertrouwen wat die ook belooft :jammer: Als hij sex met jou wilt dan EERST TROUWEN dan pas naar bed gaan ;)
lelakoum
20-10-2005, 14:43
Meisje toch wat heb je gedaan en om iedere keer te zeggen dat je jij niet de enige bent maakt het niet normaal. Jullie meiden zijn zo dom als hij jou wil wil oprecht vanuit izjn hart trouwt hij met jou in plaats van jou te nemen fel haram. Denk toch na meid maar wie ben ik om over je te oordelen dat is iemand anders z"n taak. Ik hoop voor je dat je wakker bent.
Bent_el_Bled
21-10-2005, 04:43
het eerste wat je moet doen is berouw tonen aan allah je hebt echt wel iets erg gedaan ! er zijn mannen die het je kunnen vergeven maar zie da je ouders of familie het ni te weten komen allahi 3awnek veel succes mensen denk na voor da je it ga doen jongens zijn sluw en sommige meisjes trappen daar in laat je niet doen LAHAWLA WALA KAWATA ILA BIH
mimounmaroc
21-10-2005, 04:50
ga naar de dokter hij helpt je veder ga niks op marokko.nl zetten veel suc6 doei
miss_Riffia_22
21-10-2005, 12:44
gelijk heb je :jammer: nooit iemand vertrouwen en je mag sowiezo niks doen voor het huwelijk! :kwaad:
Geef dan het goede voorbeeld en houd je kleren aan!! schijnheilig doen maar tegelijkertijd een ontklede persoon als ID houden. Bah!
HHUJBAGLEPA
23-10-2005, 09:50
tazzz wat denk je dat je bent man betaal je normaal voor sex dan bij de hoere'? ga weg man zij praat hier voor serieuze antwoorden niet voor zon domme antwoord als de jouwe wat denk je dat zij is gevoelloos ik zeg je jij bent echt slecht
draag jij hoofddoek dan:moe: ik ben een man ik heet geen mis angel hoeruhtenjuh ik blijf ga niet voor jou weg hoerrr je moer is slecht:lekkerpuh :lekkerpuh
Ariffino
23-10-2005, 14:26
Precies letterlijk en figuurlijk genaaid. Ik denk dat het door de opvoeding komt en door de omgeving die vooral de meiden in het westen mee in aanraking komen.
Misstantan
23-10-2005, 14:35
Meisjes hebben ook recht op sex.
Meisjes hebben ook recht op sex.
Neukze !! wie houd je tegen :confused:
Hey meid,
Ik sluit me aan bij Mohammed L en moge Allah je vergeven. Maar ik wil nog even zeggen dat het voor Allah niet uitmaakt of je een vrouw of man bent als het gaat om "onrechtmatig-balle"
fatima_myself
24-10-2005, 15:58
Missizan hebbe we gezegd dat ze 't recht niet hebben hun benen te spreiden en te bukken voor al die mongolen die haar verleiden...dacht et niet ik heb nergens gelezen in dese topic dat dat niet mag..jij wel soms..??
PS: ik begrijp dat je dat zegt omdat je vindt dat ze het recht ervoor hebben en omdat jij het al deed........LOGISCH!!! (nadenken)
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Zo gaat het altijd:jammer:
je vertrouwt hem
vervolgens fucktie je terwyl die zegt dat ie met je gaat trouwens
dat vervolgens verlaat ie jeee
DAT VERHAALTJE KEN IK NU AL :jammer:
hallo
We kunnen gezellig allemaal de mannen de schuld geven maar als vrouw ben je toch wel slimmer dan dat?
Je kan een relatie van 5 jr. hebben en nog geeft dat jou geen gerantie dat je met hem gaat trouwen............
Bovendien weten we allemaal dat een relatie haram is, en wat haram is speelt zich af op de pad van sattan..........dus ook sex voor t huwlijk.
Om dan nog die broodje aap verhalen te horen 'maar hij was so sireus'
waarom snapt niemand dat toch...................
vind hij je zo leuk dan komtie naar jou huis om hand te vragen...........en niet flikvlooien een aantal jaar. komop zeg dat meisjes erin trappen, tuurlijk gaan dan van die zielige jongens er mis-bruik van maken.
En hoe kom je erbij om aan zoiets toe te geven voor t huwlijk, gaat dan geen lichtje branden? van he neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Zo denk ik erover enne 1 tip blijf anders bij de jongens vandaan en wacht totdat je gaat trouwen ofzo...................
hallo
We kunnen gezellig allemaal de mannen de schuld geven maar als vrouw ben je toch wel slimmer dan dat?
Je kan een relatie van 5 jr. hebben en nog geeft dat jou geen gerantie dat je met hem gaat trouwen............
Bovendien weten we allemaal dat een relatie haram is, en wat haram is speelt zich af op de pad van sattan..........dus ook sex voor t huwlijk.
Om dan nog die broodje aap verhalen te horen 'maar hij was so sireus'
waarom snapt niemand dat toch...................
vind hij je zo leuk dan komtie naar jou huis om hand te vragen...........en niet flikvlooien een aantal jaar. komop zeg dat meisjes erin trappen, tuurlijk gaan dan van die zielige jongens er mis-bruik van maken.
En hoe kom je erbij om aan zoiets toe te geven voor t huwlijk, gaat dan geen lichtje branden? van he neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Zo denk ik erover enne 1 tip blijf anders bij de jongens vandaan en wacht totdat je gaat trouwen ofzo...................
Niets aan toe te voegen. voor de dames die dit is overkomen, lees dit terug en zoek de schuld bij je zelf. Persoonlijk heb ik geen medelijden met deze meiden.
meknes_riffi
26-10-2005, 02:57
Juist ja wat een puinhoop zeg! Nu vraag ik me 1 ding alleen wel echt oprecht af....nu je ervan geproefd hebt (van de verboden vrucht) kan iedereen wel gaan zeggen Tauba en vergiffenis vragen, maar heb je er ook daadwerkelijk spijt van? Vaak is het namelijk spijt in een opwelling en geen oprechte spijt. Geloof me, oprechte Tauba is maar aan weinigen voorbehouden en diegenen moeten dan echt behoorlijk sterk in hun imaan zijn, willen ze oprechte Tauba tonen. Het feit dat deze vrouw zich zo simpel heeft laten verleiden impliceert toch ook dat ze er van genoten moet hebben. En dan kom ik dus terug op de vraag: heb je er ook daadwerkelijk spijt van? Wie garandeert dat je er niet een tweede keer voor gaat? Ik zou eerst echt uitvogelen of de vleselijke lust die ontbrandt in de lendenen daadwerkelijk gekoeld is of dat er hunkering is naar meer. Vaak is dat namelijk wel het geval. En tja, Tauba is uiteraard geen spelletje....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.