Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
selhagirl
30-09-2005, 12:04
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
ewa zuster,
jij had het niet moeten doen het is ook een truc weet je om alleen jou in bed te krijgen die truc is al zo oud , jah weet je wat heb je broers laat hun de werk afmaken bij je vriend oke
en meisje hoop dat jij wat hebt geleerd van dit gebeurteniss
moge allah je vergeven van je zonde inshallah amin .
meisje die jongen zal boeten bijvoorbeeld zijn pielewillie zal verkleinen whahahahahahahaha inshalllah
groetjes van je zuster
thallaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :goedzo:
wat een verhaal. Zoiets verbaast me tegenwoordig niet meer.
Weetje wat je moet doen ? Berouw tonen. Je zal makkelijk een man vinden; de meeste mannen zijn zelf al ontmaagd voor ze zijn getrouwd. Alles komt in orde inshallah!
Geloof je dat echt? Inshallah komt alles in orde, maar het leven is toch wel iets serieuser en moeilijker. Ik ken toch maar weinig mannen die het accepteren dat hun vrouw geen maagd meer is (ondanks het feit dat ze het zelf niet zijn)
Zo triest is dat eerst een lange relatie hebben en dan zodra je hebt kunnen krikken het uitmaken. Wat een loser. Meid maak je niet druk veel mensen hebben dit meegemaakt en de meesten hebben het goed. Je vindt heus wel iemand die je wilt om wie je bent. Als je maar geen domme dingen gaat doen zoals maagdenvliescorrectie ofzo. Want dan vermink je je voor een of andere ho.mo.
Zet je erover heen en ga verder met je leven. En dat is niet de grootste zonde hoor dat is nog altijd iemand vermoorden.
MissUgly
02-10-2005, 14:14
Geloof je dat echt? Inshallah komt alles in orde, maar het leven is toch wel iets serieuser en moeilijker. Ik ken toch maar weinig mannen die het accepteren dat hun vrouw geen maagd meer is (ondanks het feit dat ze het zelf niet zijn)
Waarom niet? Pas op, ik spreek niet van ervaring, ik heb nooit mijn benen gespreid, maarre er zijn zelden nog Marokkanen die hún benen niet gespreid hebben. Dus keuze genoeg. En als die mannen geen hypcrieten zijn, nemen ze een meid ook als is ze ontmaagd. En nogmaals PAS OP : HIERMEE WIL IK NIET ZEGGEN DAT VOORHUWELIJKSE SEX KAN: HET KAN NIET!
tourya001
02-10-2005, 14:32
het is geen dagblad :moe: :hihi: wallahila... He meid vergeet die sukkel en ga verder met je leven. Het komt goed geloof me..laat je niet bang maken...
funnysara
02-10-2005, 14:35
Sorry dat ik dit zeg.. maar het is wel waar.. : Dat is knap dom van je..
Je had echt moeten wachten totdat je getrouwd was!!
Tazzz ze heeft er zelf voor gekozen , als zij haar belangerijkste in haar hele leven voor haar huwelijk weggeeft , weet je het is haar fout ik heb helemaal geen kompassen met haar , integendeel ,ik heb kompassen met Allah Swt , die maar moet zien hoe de kinderen van de moslims geworden zijn , tvoee en meisje waarom moeten we weten ofdat je dat nu bent ofniet ,je hebt je lichaam verkocht , pech tazzzzz
sexywoman
04-10-2005, 17:32
Tazzz ze heeft er zelf voor gekozen , als zij haar belangerijkste in haar hele leven voor haar huwelijk weggeeft , weet je het is haar fout ik heb helemaal geen kompassen met haar , integendeel ,ik heb kompassen met Allah Swt , die maar moet zien hoe de kinderen van de moslims geworden zijn , tvoee en meisje waarom moeten we weten ofdat je dat nu bent ofniet ,je hebt je lichaam verkocht , pech tazzzzzDit slaat echt nergens op, ken jij haar nee, weet jij waarom zij het heeft gedaan nee, Allah is vergevensgezind en genadevol, als zij laat zien dat ze echt spijt heeft en om vergiffenis vraagt zal allah haar vergeven, of ben jij tegenwoordig degene bij wie iedereen zich moet verantwoorden..
Wat jij doet is veel erger, jij veroordeelt hier mensen terwijl je ze niet eens kent met je tvoooeeeee.....
Jouw aanstaande man verdiend ook een dikke tvooee dan, want die zal ook zeker weten geen maagd zijn..
Hoop dat jij nooit dezelfde fout zult maken als haar, want dan lach ik me echt kapot..
Het is inderdaad stom van haar om haar benen te spreiden, maar zij is ook maar een mens en mensen maken fouten, misschien heeft ze geleerd hiervan, haar maagdelijkheid krijgt ze nooit meer terug, maar dat wil niet zeggen dat ze geen toekomst meer heeft..
marokaanse meiden in nederland zijn een beetje naïef. jammer maar ik begrijp het wel.
marokaanse meiden in nederland zijn een beetje naïef. jammer maar ik begrijp het wel.
en nu...?? marokaanse meiden zijn dom!!!! houd je benen dicht ...!!!
MissUgly
04-10-2005, 20:59
en nu...?? marokaanse meiden zijn dom!!!! houd je benen dicht ...!!!
heeft niks met "marokkaan-zijn" te maken. Wie dat denkt is zelf dom.
MissUgly
04-10-2005, 21:00
wat zijn marokkaanse jongens dan? Allemaal smeerlappen zonder enig zelfrespect?
miss_naoal
05-10-2005, 15:38
:moe:
Jullie zijn echt ziek
misshanane
05-10-2005, 15:44
wow hij heeft je ECHT genaait man
hoe durft ie tog
miss_blediebled
05-10-2005, 15:51
[QUOTE=catwaezzle]Je bent erin getrapt!! Die truc is al zo oud als de weg naar Rome. Maar ja, jij kan er ook nix aan doen (zie Cambridge onderzoek).
Hij zal z'n straf krijgen; hier of 'daar' .[/QUOTE
En niet alleen hij krijgt straf maar ook zei...
Hoe dom kun je zijn man!!! die tukje is zo oud en jij laat je gewoon letterlijk en figuurlijk naaie....wat zullen je ouders dr over zegge:rolleyes: mja inshallah komt goed met jou...
Tinkelbel
05-10-2005, 15:55
Ik heb ook medelijden met die jongens :jammer:
Maar ik heb nog nooit een jongen hier zielig komen doen... en daar gaat het nu om zij komt zielig doen voor iets waar ze zelf voor heeft gekozen :(
I understand ur point maar jah hij heeft haar dingen wijs gemaakt en beloofd en meisjes zijn nu eenmaal gevoeliger dan jongens zij vertrouwde hem meskina maarjah zoals je al eerder concludeerde ze heeft er zelf voor gekozen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.