Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108

tatoooti
27-09-2005, 22:44

Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. wat naar voor je meid....maar treur niet hoor ik bedoel het is gebeurd en je kan het niet meer terug draaien.....leef je leven en insha allah kom je iemand tegen die van je gaat houden voor om wat je bent en niet om je verleden of je tekortkomingen...wees jezelf trots en met zelfvertrouwen...leef je leven en heb geduld....thalla

tatoooti
27-09-2005, 23:05
mama chirurg en papa advocaat haha...hebben ze ook een rol in sesamstraat....jeetje wat klinkklare onzin zeg! je moet een sprookjesboek uitbrengen....je duim is zeker bijna op he?

Aladin_afg
27-09-2005, 23:45
ik ben neiuwe hier, heb niks hierboven gelezen, maar, laatst vroeg ik aan me vader: pa waar staat in koran dat je voor je huwlijk niet mag ontmaagd worden, dus ik en me pa 1 uur zoeken, maar dat staat nergens. er staat: een vrouw moet haar lichaamsdele bedeken. maar staat nergens over maagdheid. Zoek zelf eens op en ceteer de arabishe zin. Mischien ben ik blind.

La_Cosa_Nostra
28-09-2005, 00:03
ik ben neiuwe hier, heb niks hierboven gelezen, maar, laatst vroeg ik aan me vader: pa waar staat in koran dat je voor je huwlijk niet mag ontmaagd worden, dus ik en me pa 1 uur zoeken, maar dat staat nergens. er staat: een vrouw moet haar lichaamsdele bedeken. maar staat nergens over maagdheid. Zoek zelf eens op en ceteer de arabishe zin. Mischien ben ik blind. er staan voldoende aya's die gaan over kuisheid bewaken tot het huwelijk (zowel mannen als vrouwen).. die aya's worden als dusdanig geinterpreteerd..

bajedoub
28-09-2005, 00:38

Asalaam aleikoem, :( Ik zou niet weten wat ik hiervan moet vinden, mijn mening hierover voegt hier ook verder niets aan toe maar wat ik mij afvraag is waarom je hier op deze forum ermee komt aanzetten, ik begrijp je namelijk niet. Zoek je soms troost in soortgelijke gevallen, ga je jezelf dan beter voelen door aan te horen hoe andere meiden ook DOMMMM zijn geweest ? Je zecht dat je advies wilt, het enigste advies dat je kan krijgen is dat je heel veel berouw toont, maar verder heeft het geen zin om hier ermee aan te komen zetten. Dit is niet iets wat niet te voorzien was, JIJ HEBT HIER ZELF BEWUST VOOR GEKOZEN!!! En waarschijnlijk heb je dit al eerder gehoord, DIT IS EEN PROBLEEM TUSSEN JOU EN GOD s.w.t. en niemand op deze planeet of deze forum kan jou hier verder uit helpen.

_Maghrabi_
28-09-2005, 01:45
Zulke topics breken maagdevliesjes,trust me!! proberen politiek te spelen met allah,door nu lekker het bed in te duiken met jan en alleman,met de gedacht van ik ga later berouw tonen en de weg van de islam volgen,maar nu eve niet nu ben ik geil en wil ik gepakt worden. Maghrabi

jasmina16
28-09-2005, 15:49
walah meid ik heb echt medelijden met je. tfoe zulke jongens he moet je echt vermoorden gewoon. maar ja het is al gebeurd,mischien kun je een maagdenvliesoperatie doen als je bang bent voor familie enzoo. maar wat ik niet begrijp hoe het je het zo ver kunnen laten komen succes meid

altomazoq
28-09-2005, 19:10
:o wil jij echt geen slechte gevolgen overhouden aan je onwettige ontmaagding? neem gerust contact met me op als je wil. ik ben erg goed in mijn beroep. binnen 10 seconden ben je dood. dan hoef je je ouders ook nix uit te leggen. :kwaad: :hadj: ALTOMAZOQ'S WOORD IS WAARHEID

la__bella
28-09-2005, 23:24
Daarom roep ik vaak "begin nooit aan een relatie!", jij bent het goede voorbeeld hoe fout het kan aflopen. Maar daar heb jij nu niks aan, ik zou zeggen. Praat met een goede vriendin erover om het te verwerken. Maar VEEL belangrijker is om berouw te hebben voor wat je hebt gedaan. want het is veelte makkelijk om te stellen dat hij fout zat. Jij hebt ook een steentje aan bijgedragen. Daarom Touaba doen, dat heeft drie fases die ik kort ga beschrijven, 1. Oprecht spijt hebben. 2. Stoppen met zondigen. (dus geen relaties meer) 3. In de toekomst de zonde niet nogmaals te herhalen. Jij zal altijd met dit moeten leven en inshAllah zal Allah het jou vergeven. Jij zal nooit weten of Allah het jou gaat vergeven. Maar als jij oprecht spijt hebt, zal dat inshAllah wel het geval zijn. Probeer dus verder na te denken hoe je in de toekomst het nooit meer gaat doen. En probeer jou band met Allah op te halen / versterken. Moge Allah ons allen leiden, amien. Mohammed L. mooi gezegd :goedzo:

TeTouaNia_PuRa
28-09-2005, 23:24
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. Weer zo'n Bla geval die ons hoofdpijn komt geven over haar kutprobleem :jammer: Chick je had je benen niet moeten verspreiden Ik vind het kut voor je... That's all for now.

lieve_meiske
29-09-2005, 00:51
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. sorry meid.. :jammer: mare het klopt niet helemaal... :jammer: kijk je hebt 1.5 jaar met hem en hij wou altijd dus meer dan alleen tasten en zoenen..en dan ontmage..en finito..ciaociao... tjah.. luister goed meid.. wolah als ie egt van je hield en jou als zn vrouw wou..waarom zou ie dan dit allemaal doen..wetende dat je later tog zn vrouw gaat zijn?? :moe: :moe: mare blijkbaar wou ie dat dus niet en nu die heeft gekregen wat ie wou..finito.. en hup naar de volgende "domme"..en mense kom nou nie zeure van fouten zijn menselijk..blabla..dit is niet zomaar een fout fout.. :jammer: !! tjah..zowel mannen als vrouwen horen maagd te blijven..houden ze zig er niet aan???tjah iedereen voor zig..mare men moet zeker niet met de flow meegaan.. uiteindelijk wordt iedereen voor zn daden gestraft en of beloond.. :o tjah..dit is tegenwoordig allemaal so normaal geworde...pff..te gek voor woorden..kvraag me af hoe het over een paar jaar zal zijn :maf2: tjah..en dan nu op marokko.nl om hulp vragen???nou..tjah het enige wat ik je kan zeggen is berouw tonen en je meer in de islam gaan verdiepen...en incha Allah zal alles naar behoren gaan..:sjans: :kus: M

habibel3omer
29-09-2005, 21:52
het is jou eigen schuuld je had je benen niet moet verspreiden dus moet je het zelf uit zoeken en vraag allah dat hijje vergeeft maar wij kunnen niet veel voor je doen al1 praatje je moet het hellemaal zelf doen. li bgha la3ssel yasber la9riss an7al

Grrover
29-09-2005, 23:37
het is jou eigen schuuld je had je benen niet moet verspreiden dus moet je het zelf uit zoeken en vraag allah dat hijje vergeeft maar wij kunnen niet veel voor je doen al1 praatje je moet het hellemaal zelf doen. li bgha la3ssel yasber la9riss an7al het is geen dagblad :moe:

Misstantan
30-09-2005, 00:51
Allah zegt in de Qor'aan: "Zondige vrouwen zijn er voor zondige mannen en zondige mannen zijn er voor zondige vrouwen; en goede vrouwen zijn er voor goede mannen en goede mannen zijn er voor goede vrouwen; zij zijn degenen die onschuldig zijn aan wat zij (de lasteraars) zeggen: voor hen is er vergeving en een weldadige voorziening" (Soerat Annoure, aya 26) En Hij Swt zegt (Vertaling): "En geoorloofd zijn voor u kuise, gelovige vrouwen en kuise vrouwen uit het midden dergenen, wie het Boek was gegeven vóór u, wanneer gij haar haar huwelijksgift geeft, een geldig huwelijk aangaande en geen ontucht plegende, noch heimelijk minnaressen nemende. En wie het geloof verwerpt, diens werk is waarlijk tevergeefs en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn." (Soerat al Ma'ida, aya 5) Beste broeder om een oprechte vrouw te vinden dient een persoon zelf godvrees te hebben. Er zijn andere wegen die leiden naar een huis waar een oprechte vrouw leeft. In de islam zijn onwettige relaties niet toegestaan, dit vanwege het feit dat mensen moreel veel aan zulke relaties lijden. Daarnaast ook de aanwezigheid van de satan die in de oren van de mens fluistert om in verboden zaken te vallen. Het feit dat de tijden veranderd zijn betekent dus niet dat we de islam moeten aanpassen. Wij moeten onszelf aanpassen aan de islam. De meeste jongeren tegenwoordig Kiezen de weg van een relatie voor het huwelijk om zodoende de partner beter te leren kennen, toch vinden ze hun vreugde en doel er niet In. Integendeel ze lijden aan somberheid, triestheid etc. Een persoon die een z.g.n. vriendin heeft speelt als het ware met de dochters van anderen. Terwijl hij niet wenst dat hetzelfde voor zijn eigen zus of dochter zal gebeuren. Aicha (moge Allah tevreden met haar zijn) heeft gezegd: "Ik zweer bij Allah, de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft geen hand van een niet-mahrem vrouw aangeraakt…" Allah de Verhevene zegt in zijn overheerlijke boek: "En nader niet de ontucht. Voorwaar, ontucht is een zedeloosheid en een slechte weg" (Soerat Al Isra: 33) Het is een duidelijke verbod voor de moslims om wegen naar overspel en ontucht te vermijden. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft gezegd: "Iedereen die in Allah en de Laatste Dag gelooft mag nooit alleen met een vrouw zijn zonder haar mahram te zijn, want anders zal satan de derde persoon (blijken te) zijn." Overgeleverd door Ahmed. Zoals de dichter eens zei: "Alles is door het kijken ontstaan; Een vonk kan in een vuurzee overslaan." En een moderne dichter verklaarde: "Een blik; Een glimlach; Een knik met het hoofd; Dan een praatje; Een belofte; De warmte van een bed." Als we de weg van Allah willen volgen dan dienen we het volgende op ons toe te passen: "Voorzeker, de Boodschapper van Allah is voor jullie een goed voorbeeld: voor wie op (de beloning van) Allah en het Hiernamaals hoopt, en voor wie Allah veelvuldig gedenkt" (Soerat Al Ahzab, aya 21) Als u op zoek bent naar een goede echtgenote, dan dient u niet de weg te volgen die de satan trasseert. Een meisje die met u als vriendin zou lopen kan ook met een andere hetzelfde werk doen. Een oprechte zuster heeft verschillende kenmerken, het hoeft niet te zijn dat haar ouders volgens de Qor'aan en de Soenna leven. Maar het feit dat een zuster een Hidjab goed draagt is een goede teken, daarnaast zijn er natuurlijk andere zaken die van belang zijn om een oprechte vrouw te vinden. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft ons geadviseerd om de oprechte gelovige vrouw te verkiezen boven anderen. Hij zei: "Een vrouw wordt gehuwd omwille vier doelen: haar rijkdom, schoonheid, bekende familie en toen zei hij (v.z.m.h.): neem de vrouw die de islam heeft, zij zal eeuwig voor je trouw blijven". [Overgeleverd door Boekharie, Moesliem en anderen]. Moge Allah u en alle ongetrouwde broeders en zusters oprechte echtgenoten schenken. En Allah weet het het beste....

scubduck
30-09-2005, 10:22

Allah zegt in de Qor'aan: "Zondige vrouwen zijn er voor zondige mannen en zondige mannen zijn er voor zondige vrouwen; en goede vrouwen zijn er voor goede mannen en goede mannen zijn er voor goede vrouwen; zij zijn degenen die onschuldig zijn aan wat zij (de lasteraars) zeggen: voor hen is er vergeving en een weldadige voorziening" (Soerat Annoure, aya 26) En Hij Swt zegt (Vertaling): "En geoorloofd zijn voor u kuise, gelovige vrouwen en kuise vrouwen uit het midden dergenen, wie het Boek was gegeven vóór u, wanneer gij haar haar huwelijksgift geeft, een geldig huwelijk aangaande en geen ontucht plegende, noch heimelijk minnaressen nemende. En wie het geloof verwerpt, diens werk is waarlijk tevergeefs en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn." (Soerat al Ma'ida, aya 5) Beste broeder om een oprechte vrouw te vinden dient een persoon zelf godvrees te hebben. Er zijn andere wegen die leiden naar een huis waar een oprechte vrouw leeft. In de islam zijn onwettige relaties niet toegestaan, dit vanwege het feit dat mensen moreel veel aan zulke relaties lijden. Daarnaast ook de aanwezigheid van de satan die in de oren van de mens fluistert om in verboden zaken te vallen. Het feit dat de tijden veranderd zijn betekent dus niet dat we de islam moeten aanpassen. Wij moeten onszelf aanpassen aan de islam. De meeste jongeren tegenwoordig Kiezen de weg van een relatie voor het huwelijk om zodoende de partner beter te leren kennen, toch vinden ze hun vreugde en doel er niet In. Integendeel ze lijden aan somberheid, triestheid etc. Een persoon die een z.g.n. vriendin heeft speelt als het ware met de dochters van anderen. Terwijl hij niet wenst dat hetzelfde voor zijn eigen zus of dochter zal gebeuren. Aicha (moge Allah tevreden met haar zijn) heeft gezegd: "Ik zweer bij Allah, de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft geen hand van een niet-mahrem vrouw aangeraakt…" Allah de Verhevene zegt in zijn overheerlijke boek: "En nader niet de ontucht. Voorwaar, ontucht is een zedeloosheid en een slechte weg" (Soerat Al Isra: 33) Het is een duidelijke verbod voor de moslims om wegen naar overspel en ontucht te vermijden. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft gezegd: "Iedereen die in Allah en de Laatste Dag gelooft mag nooit alleen met een vrouw zijn zonder haar mahram te zijn, want anders zal satan de derde persoon (blijken te) zijn." Overgeleverd door Ahmed. Zoals de dichter eens zei: "Alles is door het kijken ontstaan; Een vonk kan in een vuurzee overslaan." En een moderne dichter verklaarde: "Een blik; Een glimlach; Een knik met het hoofd; Dan een praatje; Een belofte; De warmte van een bed." Als we de weg van Allah willen volgen dan dienen we het volgende op ons toe te passen: "Voorzeker, de Boodschapper van Allah is voor jullie een goed voorbeeld: voor wie op (de beloning van) Allah en het Hiernamaals hoopt, en voor wie Allah veelvuldig gedenkt" (Soerat Al Ahzab, aya 21) Als u op zoek bent naar een goede echtgenote, dan dient u niet de weg te volgen die de satan trasseert. Een meisje die met u als vriendin zou lopen kan ook met een andere hetzelfde werk doen. Een oprechte zuster heeft verschillende kenmerken, het hoeft niet te zijn dat haar ouders volgens de Qor'aan en de Soenna leven. Maar het feit dat een zuster een Hidjab goed draagt is een goede teken, daarnaast zijn er natuurlijk andere zaken die van belang zijn om een oprechte vrouw te vinden. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam heeft ons geadviseerd om de oprechte gelovige vrouw te verkiezen boven anderen. Hij zei: "Een vrouw wordt gehuwd omwille vier doelen: haar rijkdom, schoonheid, bekende familie en toen zei hij (v.z.m.h.): neem de vrouw die de islam heeft, zij zal eeuwig voor je trouw blijven". [Overgeleverd door Boekharie, Moesliem en anderen]. Moge Allah u en alle ongetrouwde broeders en zusters oprechte echtgenoten schenken. En Allah weet het het beste.... Kom je vandaag nog een lekkere bakkie heey ik wacht nog steeds :goedzo:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108