Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
er zijn vele ergere zondes aan te wijzen, waaronder moord..
ten tweede is het wel een rotzakje, want hier was het hem om te doen.. en weet je waarom hij zo lang geduld had..? omdat hij enkele andere slachtoffers had waar hij ook zn tijd aan gaf.. je was slechts 1 in de rij op hetzelfde moment..
just get over it.. en wat betreft je familie: dat oeroude gezeik komt me de strot uit.. het is tussen Allah en jou.. dat gedoe altijd met de gemeenschap.. heb er eens een keer schijt aan..!
Eindelijk iemand die de essentie es verwoord.
Ainhamra
14-09-2005, 09:23
Niks te danken stadgenootje van me :goedzo:
Ha ha een echte hagenees of is het hagenaar :confused:
scubduck
14-09-2005, 10:58
Ha ha een echte hagenees of is het hagenaar :confused:
Nee het is hagenees van mij mag je mij beide noemen scheelt op zich niet veel ik noem jouw wel mijn haagsche :goedzo:
Hafsa_82
14-09-2005, 11:59
Heb je ooit gehoord van eigen schuld??????? :( :( :(
jullie geven dr tips die niet zullen helpen..! mijn moeder is een chirurg en mn vader een advocaat..als je me ooit nodig hebt moet je het zeggen..mijn moeder kan aan de binnekant van je vagina een heel klein stukje hechten zodat het lijkt alsof dat het maagdenvlies is..het zal je niks kosten..maar je kan het ook ergens anders doen..gewoon bij het ziekenhuis vragen naar een moslimse dokter (vrouwelijke)..mijn moeder heeft vaak zat meisjes geholpen die verkracht zijn of zijn misleid zoals jou..je hebt je fout gemaakt..je hebt spijt gekregen..en ik hoop dat mijn advies je helpt..mijn vader zou je eventueel kunnen helpen met papieren..hij kan een verklaring laten schrijven over dat je echt maagd bent..want soms moet je die laten zien als je gaat trouwen..anywayz..vraag het na in het rutgens ziekenhuis bij jou in de buurt..of zoek een vertrouwenspersoon in het ziekenhuis die je kan helpen..incha allah zal allah je ook helpen meid..als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen.. kSj hOuda..
Mirame_A_LaCara
14-09-2005, 17:14
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Echt Erg Voor Je....(allah zal hem insallah straffen), mannen zijn gewoon zo :kwaad: daarom lekker uit hun buurt bijven!!! :o :o
Mirame_A_LaCara
14-09-2005, 17:16
jullie geven dr tips die niet zullen helpen..! mijn moeder is een chirurg en mn vader een advocaat..als je me ooit nodig hebt moet je het zeggen..mijn moeder kan aan de binnekant van je vagina een heel klein stukje hechten zodat het lijkt alsof dat het maagdenvlies is..het zal je niks kosten..maar je kan het ook ergens anders doen..gewoon bij het ziekenhuis vragen naar een moslimse dokter (vrouwelijke)..mijn moeder heeft vaak zat meisjes geholpen die verkracht zijn of zijn misleid zoals jou..je hebt je fout gemaakt..je hebt spijt gekregen..en ik hoop dat mijn advies je helpt..mijn vader zou je eventueel kunnen helpen met papieren..hij kan een verklaring laten schrijven over dat je echt maagd bent..want soms moet je die laten zien als je gaat trouwen..anywayz..vraag het na in het rutgens ziekenhuis bij jou in de buurt..of zoek een vertrouwenspersoon in het ziekenhuis die je kan helpen..incha allah zal allah je ook helpen meid..als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen.. kSj hOuda..
Je bent gek!!! Alsof dat zin heeft, hij gaat het echt niet voor zich houden hoor! Hij heeft het toch al met haar gedaan dus dat weet iedereen ook binnenkort. Ook al heeft ze een nieuw randje of hoe je dat ook wilt noemen!
Beste is je ouders inschakelen zodat hij alsnog met je gaat trouwen, anders je broers.....
Erg voor je echt! :jammer:
mohemmed
14-09-2005, 18:20
hahaha je moet niet zo zielig doen, hij heeft je misschien verleid..maar hij heeft geen pistool op je hoofd gezet..je hebt toch echt zelf je benen wijd gedaan, dus ik zou zeggen '' eigen schuld dikke bult''
magrebia_zwina
15-09-2005, 10:41
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Sorry dat ik dit zeg.. maar het is wel waar.. : Dat is knap dom van je..
Je had echt moeten wachten totdat je getrouwd was!!
Ainhamra
16-09-2005, 14:35
Nou nou nou :eek: :eek: wat klinkt het weer veelbelovend mijn moeder is arts en mijn vader advocaat en samen kunnen ze het probleem wel verhelpen. Mens ga toch alsjeblieft je tekst opnieuw lezen en corrigeer waar nodig je tekst. Ik neem aan dat jouw vader als advocaat wel weet dat het schrijven van zo een verklaring valsheid in geschrifte zou zijn. Hij zal vast niet om zoiets lulligs zijn naam willen verliezen. En wat je moeder betreft die zou in praktische zin iets kunnen betekenen maar als ik Soumaya20 zo mag beoordelen is het niet iemand die met zo een leugen kan verder leven. Ze toont immers berouw.En de tip om naar een moslimse dokter te vragen dat mag je mij best nog een keer uitleggen.Op het moment dat ik sex voor het huwelijk heb gehad en ik wil een maagdenvlies correctie wat the fuck kan het mij dan boeien of deze correctie door een moslim of niet moslim wordt gedaan. Of heiligt het doel de middelen. Sorry het enige wat ik hierover kan zeggen is je bent niet zo intelligent als je ouders. Chirurg of advocaat zal jij nooit worden met deze denkwijze .
Wa salaam oe aleekoem
jij bent letterlijk en figuurlijk genaaid,...
voor de rest kun je er niks aan doen en het leven gaat gewoon verder,..
wat een rot opmerking
jassz_meknessia
27-09-2005, 15:16
WAJOUUU wat zijn da wel voor een hoeren mennn k hooor diit te vaak wat iis diiit je bent fout man waar ben jij mee beziiig Jaaa tf0ee echte gare wijfe hier en zeg hhet niet op marokko.nl zeg het tegen je ouders Jaa awielliee wat zijn da voor wijfe hierrrr k snap diit niett keii vaak komen van die sletjes ik ben ontmaaaGd eigenschuld net g0ed voor Julliie eigen fout!!!!!!!!!k word stront ziek van die wijfe hiier iederee keerr k ben ontmaagd tazzzzzz fuck die sletjes eigenschuld KLAAR JULLIE DOEN HETTTT en als je wat anders hebt voorbeeld verkracht is wat anders maar gwn met je vriend in bed benje echt geen moslim je bent een Joood Jaaa viezeeeee Jooood elke keer ik ben ontmaagd wuhahaha awiellieee echte raare mensen!!!!!!!!!!!!!!!! A.U.B verttel maar aanje ouderssz ze worden echt blij;)veel plezier meid
je moet iemand zoeken die met je trouwt en die gene van tevoren vertellen en
dan als het niet klikt ken je met een goed hgevoel bij je ouders
wat een rot opmerking
klopt toch gewoon! :moe:
riffia_1985
27-09-2005, 18:53
hey meid, het is egt klote voor je... maar ik hoop egt dat hij zijn verdiende loon krijgt maar jah en allah jou ooit zal vergeven,zoals de meeste zeggen ga berouw tonen. het is jullie beide de fout geweest,niet alleen die van hem maar ook die van jou, erg stom maar jah, kan gebeuren... ik heb ook relatie gehad maar elhomdollih niets verkeerds gedaan,nooit iets waar ik spijt van heb en kijk. ben elhomdollilah gelukkig... flik het nie nog eens en denk aan de woorden van die jongeman van adam, mohamed L als ik het goed,,
veel sterkte
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.