Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108

scubduck
07-09-2005, 23:31

Wah trocher dejes takabath a meiske je bent gewoon de klos

chika23
08-09-2005, 18:38
Waarom trek je je kleding uit dan , of deed een geest dat.Meisje je bent er vrijwillig mee in gegaan en de consequenties zijn voor jou . Als je slim was dan zou je naderhand toch wel weten dat de 'meeste' jongens op den duur alleen sex willen het maakt niet uit met wie, goeie vriendin , beste vriendin, buurmeisje. Als ik jou was zou ik aan een maagdenvlies correctie denken. Het beste kan je naar je huisarts gaan. Het is we een aardig prijsje. Dit moet lukken als je je verhaal verteld. En voortaan nadenken. :goedzo:blabblablabalblabla

exotica
08-09-2005, 19:50
Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S.zoals het spreekwoord "spijt komt laat" dat heb jij nu voor. Ik vind het heel erg dat zulke jongens met meisjes playen maar weet je wat meid Allah is groot en heeft het gezien en hij krijgt ooit zijn verdiende loon, al is het niet nu dan is het later !!! Ga gewoon verder met je leven, en denk in het vervolg heel goed na voor je iets doet. als je erover wilt praten ofzo stuur me dan je e-mail adres ofzo op privé bericht, ik wil er gerust met je over praten !! Groetjes Dija

Ainhamra
08-09-2005, 19:54
een twede keer deze fout maken kan niet.. want ze kan waarschijnelijk niet nog een keer ontmaagd worden... maar voor de dame... je bent wel heel dom.. als een jongen met jou naar bed is geweest, die ooit heeft beweert dat hij met je ging trouwen.. dan weetje al genoeg... hij heeft jou nu gehad en waarschijnelijk beviel het hem niet en gaat hij een ander zoeken... :jammer: :( :( :( Salaam, Ik begrijp niet waarom ze niet een tweede keer deze fout kan maken. Wat is nou eigenlijk de fout?? Is het fout dat ze nu helaas voor de bruidegom niet gaat bloeden op het huwelijks nacht of is het fout dat er sprake is van zina. Kijk hier gaat het bij ons fout. Al bij de opvoeding. Er ontstaat zoiets als, zoalang je maar gaat bloeden op je huwelijksnacht is alles toegestaan. Het gaat er toch om dat men uberhaupt geen haram relaties mag aangaan. Of hier nou sex bij komt kijken of niet doet er dan toch al niet toe. Hoe zit het met een meid die zich haar hele leven netjes gedraagt en vervolgens verkracht wordt. Nou die zal niet bloeden dus is ze volgens onze Marokkaanse normen afgeschreven. Maar de slettebak die erop los neukt(excuseer mijn taalgebruik) en vervolgens een correctie ertegenaan gooit die gaat een leven met een echtgenoot tegenmoet die ze genept heeft met nep bloed. Ik vraag me af en toe echt af wat er voor de mannen hier nou echt belangrijk is.Dus imetawen ik begrijp het als je bedoelt dat ze niet een tweede keer ontmaagd kan worden maar dat hadden we allemaal al door maar ze kan de fout van de zina wel een tweede keer maken.

scubduck
08-09-2005, 20:23

:( :( :( Salaam, Ik begrijp niet waarom ze niet een tweede keer deze fout kan maken. Wat is nou eigenlijk de fout?? Is het fout dat ze nu helaas voor de bruidegom niet gaat bloeden op het huwelijks nacht of is het fout dat er sprake is van zina. Kijk hier gaat het bij ons fout. Al bij de opvoeding. Er ontstaat zoiets als, zoalang je maar gaat bloeden op je huwelijksnacht is alles toegestaan. Het gaat er toch om dat men uberhaupt geen haram relaties mag aangaan. Of hier nou sex bij komt kijken of niet doet er dan toch al niet toe. Hoe zit het met een meid die zich haar hele leven netjes gedraagt en vervolgens verkracht wordt. Nou die zal niet bloeden dus is ze volgens onze Marokkaanse normen afgeschreven. Maar de slettebak die erop los neukt(excuseer mijn taalgebruik) en vervolgens een correctie ertegenaan gooit die gaat een leven met een echtgenoot tegenmoet die ze genept heeft met nep bloed. Ik vraag me af en toe echt af wat er voor de mannen hier nou echt belangrijk is.Dus imetawen ik begrijp het als je bedoelt dat ze niet een tweede keer ontmaagd kan worden maar dat hadden we allemaal al door maar ze kan de fout van de zina wel een tweede keer maken. Jij hebt echt gesproken bij deze mijn complimentjes

Ainhamra
08-09-2005, 20:30
Jij hebt echt gesproken bij deze mijn complimentjes Dank je scubduck voel ik me ook weer een keer begrepen

scubduck
08-09-2005, 23:24
Dank je scubduck voel ik me ook weer een keer begrepen Niks te danken stadgenootje van me :goedzo:

chika23
08-09-2005, 23:43
Ja kan je niet tegen de waarheid.welke waarheid. de waarheid is dat ze het ni had moeten doen. en da advies van jou is helemaal ni goed. ze heeft een fout gemaakt dan maar mee leren leven. ze heeft het met eigen wil gedaan dus dan heb ik geen medelijden.alsje verkracht ben dan is het een heel ander verhaal

amir16
09-09-2005, 10:28
:( :( :( Salaam, Ik begrijp niet waarom ze niet een tweede keer deze fout kan maken. Wat is nou eigenlijk de fout?? Is het fout dat ze nu helaas voor de bruidegom niet gaat bloeden op het huwelijks nacht of is het fout dat er sprake is van zina. Kijk hier gaat het bij ons fout. Al bij de opvoeding. Er ontstaat zoiets als, zoalang je maar gaat bloeden op je huwelijksnacht is alles toegestaan. Het gaat er toch om dat men uberhaupt geen haram relaties mag aangaan. Of hier nou sex bij komt kijken of niet doet er dan toch al niet toe. Hoe zit het met een meid die zich haar hele leven netjes gedraagt en vervolgens verkracht wordt. Nou die zal niet bloeden dus is ze volgens onze Marokkaanse normen afgeschreven. Maar de slettebak die erop los neukt(excuseer mijn taalgebruik) en vervolgens een correctie ertegenaan gooit die gaat een leven met een echtgenoot tegenmoet die ze genept heeft met nep bloed. Ik vraag me af en toe echt af wat er voor de mannen hier nou echt belangrijk is.Dus imetawen ik begrijp het als je bedoelt dat ze niet een tweede keer ontmaagd kan worden maar dat hadden we allemaal al door maar ze kan de fout van de zina wel een tweede keer maken. :goedzo:

MISSYGIRL14
09-09-2005, 11:48
wollah erg voor je meid gelukkig heb ik het niet meegemaakt en weet nu wat de gevolgen zijn en ik heb ook nooit een realtie gehad met iemand dat vind ik nergens op slaan je kunt je grootste liefde later vinden en als je in de puberteit zit dan wordt je sneller verliefd maar mijn moeder zegt altijd dat is nog niet de echte liefde je vind die later en met die persoon zal jij je leven mee moeten delen maar meid veelsterkte en er niet over in zitten wat gebeurd is is gebeurd en als je echt spijt hebt dan vergeeft allah je insahalah

imaanbloemetje
09-09-2005, 12:50
As salaam alaikum, ik snap het niet, je mag nix voor het huwelijk doen, geen relatie....maar wajooow hoe ga die jongen serieus ineens spontaan naar de vader van dat meisje dan..(als ze uberhaupt nog heel jong zijn dan, en zonder elkaar echt te kennen of zo) En daarbij, je kan een jongen nooit vertrouwen voor het huwelijk dus.. En dan ook nog, als ze geen mocrochick vinden gaan ze toch naar die nederlandse ongelovige (hoor steeds vaker mocro + ongelovige dame) Kijk, ik ben zo van donder op als je ook maar probeert, maar als je steeds vaker elkaar gaat zien, word je zwakker en kan je niet meer helder denken...daarom beter moet je niet zo 1,5 jaar relatie hebben, maar zo snel mogelijk trouwen.... Aan andere kant....zien jongens je eerder als paranoia en triest als je geen contact wenst pfffff "ik ben niet zo" "wat denk jij van mij" etc etc Maar welke leeftijd kan je echt trouwen, meesten worden verliefd voordat ze uberhaupt 18 bereiken dussss (en denken aan el maktab terwijl het beproeving is)........ Verschil tussen beproeving en el maktab is volgens mij: als je iemand leuk vindt en je vergeet Allah niet, dan is het el maktab, anders kan je beter stoppen...mya gaat dit altijd op dan???? Ik snap nog steeds niet hoe kan je als jongen denken "ik ga het meisje testen, en ik ga haar ****** als ze toegeeft".......wat voor dombo ben je zelf dan....ik bedoel ik zou het nog begrijpen als je haar test en als ze het echt doe, dat je dan arrogant het verbreekt, zonder haar aan te raken...maar ook nog krikken is te triest voor woorden want dan ben je 1. medeplichtig (ook al denk je dat je haar heb genaaid, zij heeft dat toch ook bij jou gedaan..je ben dan toch geen maagd meer? Alsof je dan trots op jezelf kan zijn :maf2: ) 2. je heb een (zwakke) MOSLIMA onderuit gehaald (hoe triest ben je dan) :maf2: Walaikum salaam

scubduck
09-09-2005, 13:04
As salaam alaikum, ik snap het niet, je mag nix voor het huwelijk doen, geen relatie....maar wajooow hoe ga die jongen serieus ineens spontaan naar de vader van dat meisje dan..(als ze uberhaupt nog heel jong zijn dan, en zonder elkaar echt te kennen of zo) En daarbij, je kan een jongen nooit vertrouwen voor het huwelijk dus.. En dan ook nog, als ze geen mocrochick vinden gaan ze toch naar die nederlandse ongelovige (hoor steeds vaker mocro + ongelovige dame) Kijk, ik ben zo van donder op als je ook maar probeert, maar als je steeds vaker elkaar gaat zien, word je zwakker en kan je niet meer helder denken...daarom beter moet je niet zo 1,5 jaar relatie hebben, maar zo snel mogelijk trouwen.... Aan andere kant....zien jongens je eerder als paranoia en triest als je geen contact wenst pfffff "ik ben niet zo" "wat denk jij van mij" etc etc Maar welke leeftijd kan je echt trouwen, meesten worden verliefd voordat ze uberhaupt 18 bereiken dussss (en denken aan el maktab terwijl het beproeving is)........ Verschil tussen beproeving en el maktab is volgens mij: als je iemand leuk vindt en je vergeet Allah niet, dan is het el maktab, anders kan je beter stoppen...mya gaat dit altijd op dan???? Ik snap nog steeds niet hoe kan je als jongen denken "ik ga het meisje testen, en ik ga haar ****** als ze toegeeft".......wat voor dombo ben je zelf dan....ik bedoel ik zou het nog begrijpen als je haar test en als ze het echt doe, dat je dan arrogant het verbreekt, zonder haar aan te raken...maar ook nog krikken is te triest voor woorden want dan ben je 1. medeplichtig (ook al denk je dat je haar heb genaaid, zij heeft dat toch ook bij jou gedaan..je ben dan toch geen maagd meer? Alsof je dan trots op jezelf kan zijn :maf2: ) 2. je heb een (zwakke) MOSLIMA onderuit gehaald (hoe triest ben je dan) :maf2: Walaikum salaam Das een mooie reactie je hebt mijn complimenten echt bazzzz :goedzo:

badredin
09-09-2005, 13:26
Elaah yen3al tabont omok.. Alka7ba Alganza Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S.

badredin
09-09-2005, 13:33
ja zo zijn eenmaal jongens ze doen alles wat ze bereiken en als het bereikt hebben zijn ze sporrloos. het is hetelijk als jongens zijnde een slechte naam te krijgen door die jongens die zulke dingen flikken. wees gewoon sterk en vraag om god alleen maar vergiffenis god is met jou Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S.

BERKANIA85
09-09-2005, 13:36

Hoi, Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan. Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen. Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt. Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties. En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub. S. Waarom zijn de meisjes tegenwoordig zo snel voor gek te houden.. Waarom geloven jullie de boys zo snel??? Wat ik altijd zeg eerst trouwen dan s**. En zo hoort het ook. Als de man echt van jou houdt zal hij het nooit in zijn hoofd halen om eerst dat te doen?? begrijpie :(

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108