Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
anoniempje123
04-09-2005, 16:00
hoe is dat toch mogelijk dat je daar nog een intrapt luister een jongen die je vraagt om naar bed te gaan is noooooooooit serieus in 99 percent van de gevalle, omdat hij geen respect heeft voor jou lichaam snap je, als ik me ware vind ga ik haar pas ontmaagde na huwelijk, maar een gewone straatchick naaie en dumpe
Ik wou dat ik u kon zeggen hoe hard dat ik hoop dat u straf gaat komen ..........
niemand heeft het recht om iemand te testen en ik kots hier gewoon van .je beseft voor de helft niet hoe erg je iemand kan kwetsen met wat jullie doen en zelf niet alleen kwetsten maar gewoon haar hele leven kunnen vernietigen .
anal sekssss is volgens mij nog erger dan ontmaagd worden
anoniempje123
04-09-2005, 16:11
anal sekssss is volgens mij nog erger dan ontmaagd worden
ja en dat niet alleen het is toch ook seks het is volgens mij hetzelfde dan een ontmaagd meisje he
.
jongenuittanger
04-09-2005, 21:21
dalamo 3alykom
als het ecth gebeurd is, moet ej zo snel mogen Berouw tonen., en volgens mij heb je het al gedaan of heb je andere plannen weer zina plegen pas op, we leven in een moeilijke tijd, en de zina( overspel) is verspried tussen de moslims , trouwens een nieuwtje: MAROKKO is de tweede ter wereld in zina ( overspel ) dit heb ik dit jaar in een marokkanse krant in Tanger gelezen, en in de eerste plaats komt Brazilie binnen kort is marokko in de eerte plaats denk ik dit et danken aan chatten...
jongenuittanger
04-09-2005, 21:21
in plaats van dalamo 3alykom Asalamo 3alaykom warahmato allah wabarakatoho
allah i fied. ben van het jaar echt geschrokken van alle dingen die ik heb gezien in tanger. had da echt ni verwacht
maghrebia01
04-09-2005, 21:43
hey sgat je kan het laten herstellen in het ziekenhuis me vriendin heeft ook zoiets meegemaakt en ze is na een jaar daarna getrouwd alleen het is wel duur zo een 200 euro volgens mij maar je moet het ervoor over hebben
heel veel sterkte
hoe durf je zoiets te zeggen. je eigen laten herstellen. eh das haram. heb je een fout gemaakt dan moet je de consequenties daarvan gwn nemen. wat een achterlijke idee
tetouania001
04-09-2005, 22:22
meid echt erg voor je
tarehhelt
05-09-2005, 21:47
Salem alleikom,
Meid, ik vind het erg zielig voor je. Maar wat gebeurt is kan je niet meer terugbrengen naar het verleden.
Richt je op de toekomst want daar kan je nog aan werken, het enigste wat je kan doen is, berouw tonen(wat al vaker is vermeldt hier).
Laat het niet nog is gebeuren.
Ghair Insha'Allah.
MAJDOLINA
06-09-2005, 08:18
Als ik van u was zou ik berouw tonen en dan voor de rest van mijn tijd dat ik niet getrouwd ben niet meer met iemand iets intiems delen. Zelfs tasten mag niet. Denk je dat als iemand in vuur en vlam staat nog kan denken met zijn hersens, het enige aan wat ze gaan denken is klaarkomen. Ja lieve dame ik ben hier niet om u te beoordelen wees blij dat je niet zwanger bent het had erger gekunt.
Maar nu is mijn raad hou u benen dicht tot de dag van u huwelijksnacht.
ma3a slm en ik wens je veel geluk toe.
scubduck
06-09-2005, 12:05
ewa roh houdit i jamam !!!!!!!!!! je bent gewoon genaait leterlijk en figuurlijk
niet alleen ie jemes maar ook tegen haar wewwes dan komt alles goed
mocro_scuadron
06-09-2005, 13:14
de ark van noah is ook gezonken.
Heeft hij je verkracht?
Zo ja, doe aangifte en informeer je familie.
Zo nee, eigen schuld, wel de lusten en niet de lasten.
Oh ja, Tip: het AMC ziekenhuis doet aan het plaatsen van kunstmatige vliesjes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.