Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
MissUgly
03-09-2005, 17:20
en dat bepaal jij hoertje?
Voor hetzelfde geld ben jij een h.oerenloper die net enkele SOA's heeft opgelopen en nu elke vrouw ziet als een potentiele h.oer.
Maar jouw masker valt ook wel heel snel. Eerst keur je mijn zogezegd 'slechte' reactie af en dan kom je zelf met een scheldwoord. Ze moesten je mannelijk lid gewoon afhakken!
salaaam aliekom allemaaal,
Ik schrik nog steeds om het feit dat de meiden best naief zijn.
Ik heb het hamdulilah van huis meegekregen, vertrouw niemand...!!!
Een balhaar die mij komt zeggen,ik ga met je trouwen, je hebt toch geen bewijs dat ie komt, zolang je je zawzieja niet hebt moet je nooit ergens van uit gaan.
Hoe lief die jongen ook doet, ik weet het zijn playerpraatjes, maar wat iemand hier al eerder zei, je hebt hersenen,gebruik die ook. OP dat moment denk je van,lekker genieten,maar het is 5 minuten lol,en de rest van je leven dan.
Ik wil je niet kraken lieve meid, ik wens het beste voor je, vraag in ieder geval vergiffenis aan ALLAH swt,dat is het enige wat je kan doen.
Ik hoop voor de rest van de meiden dat ze hier van leren,wallah...
Ik heb al zawzieja met me man, maar dan nog ben ik maagd,hamdulilah.
ZOiets moois moet je houden tot je huwelijksnacht.
Ewa,heel veel succes lieve meid...
Oogje4Jou
03-09-2005, 23:34
hoi...
doei...
ps.. succes met je leven... toon berouw en allah swt zal je vergeven insha allah
tarehhelt
03-09-2005, 23:53
Salem,
Je hebt eenmaal een fout begaan, zoals dat al meerdere malen hier aangegeven is. Zoals je weet, moet je verder met je leven.
Richt je tot allah swt en toon zo vaak als je kan berouw. Dan zul je de draad langzamerhand oppakken. Probeer het verleden te laten zoals het is, en richt je tot het heden.
Als je in het verleden meer vrees had voor allah swt was dit niet gebeurd. Maar ik wil je ook geen schuldgevoel geven, want je weet denk ik wel beter.(moest het ffe melden).
Hoop dat andere jonge en vrijgezelle meiden niet de fout ingaan, en hun brains gebruiken bij alles wat ze doen.
En voor diegene die de mist in zijn gegaan rest mij nog één ding om te zeggen.'Houd je hoofd cool bij alles wat je doet'.
Alleikom salem
mootje_86
04-09-2005, 00:59
ik zal zeggen leer van jullie fouten mensen ! ! ! !
Oogje4Jou
04-09-2005, 01:10
Mootje je zult bedoelen...
LEER VAN ANDERMANS FOUTEN!!!! ALS JE ZELF DIE FOUT BEGAAT IS ER GEEN WEG TERUG... DOOR BEROUW TE TONEN KAN JE VERGEVEN WORDEN MAARRR WIE ZEGT DAT JE JE MAAGDENLIJKHEID TERUG KRIJGT.... IK KAN JE VERZEKEREN
NOT!!!!!
SUCCES ERMEE...
ik wor misselijk van meiden die zo dom zijn om dit te doen. vertrouw een jongen nooit . ik hbe totaal geen medelijden met haar. ze heeft het met eigen wil gedaan en heeft haar ni gedwongen. sorry eigen schuld dikke bult zeggen ze altij. nou maar hopen dat je heel erg veel spijt heb en nooit meer zon domme fout maakt.
Oogje4Jou
04-09-2005, 01:25
nee zo n domme fout kan ze niet meer maken... tenzij ze een maagdenvliescorrectie laat doen ieuw ieuw ieuw
bye
ja dan zou ze nog dommer zijn. want dan hou je alleen jezelf voor de gek. als je de fout heb gemaakt moet je ook zo stoer zijn om je eigen ni te fixen. allah fied mensen die ni nadenken
Oogje4Jou
04-09-2005, 01:33
Inderdaad... maar in een mand zitten altijd wel rotte appels...
zoals me moeder zegt...
NIET AL ME VINGERS ZIJN EVEN RECHT... :hihi:
mocroplaya
04-09-2005, 13:27
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
hoe is dat toch mogelijk dat je daar nog een intrapt luister een jongen die je vraagt om naar bed te gaan is noooooooooit serieus in 99 percent van de gevalle, omdat hij geen respect heeft voor jou lichaam snap je, als ik me ware vind ga ik haar pas ontmaagde na huwelijk, maar een gewone straatchick naaie en dumpe
lay hrak dinnemoek el kahba als ge tegen mij bezig bent tfoe hla dinnemoek e hoeeeeeeeeer geef deze keer ni alleen u kut maar ook u kont af dan ben je in 1 keer verdoemd voor het leven dan hoefde geen vergiffenis meer te vragen vuile goeiekope mislukte domme gefopte ****. tfoeeeeeeee hliekkkkkkkkkkkk!!!!!! yehowwwwwwww!!
zulke meiden verpesten het voor andere zbel del gra
anoniempje123
04-09-2005, 15:56
daarom dat veel marokkaanse meisjes aan anale sex doen meid. They save the best 4 (the) last ;)
Sword
ah ja en dat is dan wel goed !!!!!!!!zo kunnen ze achteraf jullie wat wijs maken .terwijl het even erg is .Maar ja voor smerige mensen is dat een slimme oplossing.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.