Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
MissUgly
02-09-2005, 23:06
voor alle meiden die bang zijn omdat ze ontmaagd zijn en moeilijke en dure operaties willen. No panic, er is wat nieuws op de markt gebracht voor moslim dames. Je duwt een soort capsule in je vagina voordat je sex hebt met je man tijdens de huwelijks nacht en dat ding knapt dan en dan bloed je
Is geen leugen, heb ik gehoord op de radio
ik vraag me wat jouw achterliggende bedoeling is.
MissUgly
02-09-2005, 23:07
Aangifte doen in Marokko weet je wat daar op staat be3da of drie jaar cel of verplicht te trouwen dus laat hem zelf die keuze maken
Weet jij iets meer of ben je echt zo naief?
scubduck
02-09-2005, 23:10
Dat zijn de regels in marokko dan of trouwen met het meisje of drie jaar de bak in draaien is ook met een vriend gebeurd toen hij bezig was met zijn bloed eigen nicht en nu is hij met haar getrouwd en ze hebben een kindje samen
ik vraag me wat jouw achterliggende bedoeling is.
smart girl :)
MissUgly
02-09-2005, 23:14
Dat zijn de regels in marokko dan of trouwen met het meisje of drie jaar de bak in draaien is ook met een vriend gebeurd toen hij bezig was met zijn bloed eigen nicht en nu is hij met haar getrouwd en ze hebben een kindje samen
Ah,maar je vieze neef en je vieze nicht werden tijdens de DAAD zelf betrapt! Dat is iets anders.
Want hoe kan je anders bewijzen dat je met die man/vrouw geslapen hebt? Alsof ze in Marokko aan sperma-onderzoek doen :rolleyes:
MissUgly
02-09-2005, 23:14
smart girl :)
Je hebt haar ook een beetje door , niet waar.
scubduck
02-09-2005, 23:17
Ah,maar je vieze neef en je vieze nicht werden tijdens de DAAD zelf betrapt! Dat is iets anders.
Want hoe kan je anders bewijzen dat je met die man/vrouw geslapen hebt? Alsof ze in Marokko aan sperma-onderzoek doen :rolleyes:
komop was men neef niet maar mijn vriend die het met zijn nicht deed die het toen aan der ouders vertelde ze wilde niet maar hij drong door dus stelde ze hem voor de keuze of aangifte doen en drie jaar de bak in of trouwen en koos uiteindelijk voor het tweede :confused:
Je hebt haar ook een beetje door , niet waar.
Mensen met slechte bedoelingen zijn makkelijk te herkennen.
MissUgly
02-09-2005, 23:21
komop was men neef niet maar mijn vriend die het met zijn nicht deed die het toen aan der ouders vertelde ze wilde niet maar hij drong door dus stelde ze hem voor de keuze of aangifte doen en drie jaar de bak in of trouwens en koos voor het tweede :confused:
sorry voor het misverstandje, vervang 'neef' door 'vriend' en problem solved.
Maar sorry.. stel dat een man met verschillende meiden geslapen heeft? en stel dat ze allemaal aangifte doen bij de politie? die viezerd kan slechts 4 vrouwen huwen en trouwens, het zal niet lang duren of polygamie zal verboden worden in Marokko.
en verder is het zeer achterlijk dat een vrouw voor het huwelijk haar benen spreidt om daarna die man te dreigen : hoe gelukkig kan je zijn in zo een GEDWONGEN" huwelijk., (hoewel ik goed besef dat heel wat vrouwen gewoon naief zijn en hun behoeften met de dag moeilijker kunnen beheersen. )
MissUgly
02-09-2005, 23:23
Mensen met slechte bedoelingen zijn makkelijk te herkennen.
Mijn eerste indruk was: die meid is naief en beseft niet dat ze onbewust jonge meiden leidt tot het slechte pad; dus, have s.ex met jan en alleman en als ze je dumpen, geen probleem, kan je ooit trouwen met een nerd die enkel bloed wil zien.
Het kan zijn dat ze het bewust heeft gepost, bewust meisjes wil verloederen.
Allah 3alem, dus ja, wie ben ik...
intisaar100
03-09-2005, 00:14
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
hahaha sorry :hihi: nou ik vind het niet erg hoor weees blij je hebt een opening tot alle heerlijkheden gemaakt hahahahaha
[B]Gij moet net zoals in de islamitische landen bestenigd worden!!!! als gij mijn zus was dan zou ik u buik opensnijden en als daar een kindje ofzo inzit scheur ik die eruit en eet ik die op. moehim lay rahmak. srry he maar jah kheb gehoord nederland is het land van de vrijemeningsuiting.
HHUJBAGLEPA
03-09-2005, 17:11
:jammer: doe eens aardig meid :jammer:
MissUgly
03-09-2005, 17:14
:jammer: doe eens aardig meid :jammer:
Je hebt een onjuist citaat gekozen om zo te kunnen reageren. Probeer nog eens.
P.S. goeie raad: lees in het vervolg duidelijker wat iemand bedoelt. Ok, soms kan het gebeuren dat er misverstanden gebeuren, maar dan bied je gewoon je excuses, dat doe ik ook.
HHUJBAGLEPA
03-09-2005, 17:18
Je hebt een onjuist citaat gekozen om zo te kunnen reageren. Probeer nog eens.
P.S. goeie raad: lees in het vervolg duidelijker wat iemand bedoelt. Ok, soms kan het gebeuren dat er misverstanden gebeuren, maar dan bied je gewoon je excuses, dat doe ik ook.
en dat bepaal jij hoertje?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.