Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
beni_said_1978
30-08-2005, 18:58
ooh ik zie het al tegen wie...
ze mag doen waar ze zin in heeft jah...
jij douwt je hmm tog ook in wijjven wat denk je en zegma later een maagde gaan zoeken.. tazz ghek :lekkerpuh
:jammer:
beni_said_1978
30-08-2005, 19:04
en jij hoort bij verottemarokaan.nl kankerslet hou je klote bek
wrm?zit je nou zo te schelden :o is nergens voor nodig :jammer:
jij bent lief meisje :) heb je ook msn :P ik wil ook een marokaanse meisje op msn :P
Sherine20
30-08-2005, 20:10
Even terug naar het onderwerp,
Sjoeffie meid......je kunt het niet meer terug draaien..het is gebeurd punt...ga jezelf niet meer verwijten maken..ik weet dat dat heel makkelijk klinkt...maar ja het heeft geen zin om je schuldig enzo te gaan voelen omdat je het probleem dan toch niet op lost..
Het belangrijkste is nu wat ga je doen? Wil je dat ie met je trouwt om jullie begane fout te herstellen of laat je het hierbij?
Velen van jullie zeggen gewoon vraag God om vergeving etc maar volgens mij schrijft de islam juist voor om de fout te herstellen en dat kan alleen met een huwelijk.
Ik wens je veel sterkte en moed toe....
w s
ps. Mocht je behoefte hebben om erover te praten stuur me dan een pm´tje
Brothers,
Al die lekkere hollandse meiden die je kan naaien en die rotzak gaat een marokkaans meisje ontmaagden, die jongen verdient een pak rammel, als ik je was meisjie , stuur een paar jongens op hem af om hem eens lesje te leren.
MissUgly
30-08-2005, 20:42
sweetygirl17, LeipeMocro zal het wel weten, was voor hem bedoeld, snap je?
beni_said_1978
30-08-2005, 21:30
Brothers,
Al die lekkere hollandse meiden die je kan naaien en die rotzak gaat een marokkaans meisje ontmaagden, die jongen verdient een pak rammel, als ik je was meisjie , stuur een paar jongens op hem af om hem eens lesje te leren.
je mag helemaal niemand naaien :o
a salaam oe aleikom wa rahmatoelahie wa barakatoe
Eerst wil ik graag melden dat zinaa, zinaa is. Dus of je met een verleidelijke blik naar iets of iemand kijkt, of je met hem of haar zoent en of je met haar slaapt. Na stap 1 komt de volgende stap en voor je het weet heb je geen stappen meer...
Voor de mensen met wat minder verstand leg ik het op een andere manier uit. We zijn geneigd onze grenzen te verleggen, we willen steeds verder/steeds beter en steeds meer. Wanneer het ene al bereikt is: in dit geval zou dat contact zijn is het heel makkelijk om de volgende keer meer (lichamelijk)contact te hebben.
Of je nou even veel 'in de shit' zit wanneer je een maagd of geen maagd bent, vraag ik me af. Want wat is maagd zijn? Door een overgrote deel wordt onder het woordje maagd verstaan dat een vlies in de vagina aanwezig is. Dit mag je eronder verstaan wanneer je alleen in deze wereld gelooft en haar feitelijke aantoonbare dingen.
Maar wanneer je in Allah subhanoe wa ta3aloe gelooft en zijn profeet Mohammed vrede zij met hem denk ik dat je iets anders onder een "ontmaagde" verstaat.
Ben je nou ontmaagd wanneer je gezoend hebt, of is dat later en zo ja hoeveel later dan?
Dus lieve schatjes(including me) wees op je hoede van de sheitan en hetgeen wat hij schoonschijnend maakt. We kunnen wel allemaal S. duidelijk maken hoe dom ze was geweest of haar gerust stellen, wat in eerste opzicht iedereens neiging is. Maar we kunnen ook onszelf afvragen of we werkelijk zien wat er is gebeurt. Allah is Waar, Mohammed saw is Waar en Zijn Woord is Waar.
Dit betekent eerst geloven, vervolgens je manier van leven op je geloof aanpassen indien nodig. Het is een feit dat de jinn en de sjajatien bestaan. Het is een feit dat die je kunnen beinvloeden. Maar vaak vergeten we dat de jinn en sjajatien geen schijn van kans hebben wanneer je jezelf beschermd(bewaakt) met Zijn Woord.
Voor de mensen die dat niet begrijpen; verdiep je in je geloof(maakt niet uit wat voor geloof dat is) en insha allah zul je zien. Onwetendheid is zonde, want het kan zo zijn dat je door je onwetendheid jezelf onrecht aandoet. Voorbeeld: je emigreerd naar Nederland en je bent niet op de hoogte van het feit dat je recht op uitkering hebt. Dat is toch zonde?!
En ow jah, aan de lieve aardige mensen die hier hebben gereageerd en S. hebben ingewreven wat voor sukkel het is wil ik nog een ding kwijt.
Je gebrek aan geloof(kuisheid) uit zich op verschillende manieren. Één manier daarvan is dat je (lichamelijk)contact hebt met het andere geslacht voor het huwelijk.
Met andere woorden, vraag jezelf af of je al DOM bent wanneer je flirt? Of moet je daarvoor eerst zoenen? Of nee misschien ben je pas DOM wanneer je aan gemeenschap gedaan hebt? NEE a tmiriest, je bent DOM wanneer je niet bid, wanneer je verwacht van Allah dat Hij jou zal helpen wanneer je dingen doet die Zijn Toorn opwekken....
S., Allah is Vergevensgezind.
En de rest, Allah is ook het Beste in de Afrekening
Moge Allah mij en mijn broeders en zusters vergeven voor elke zonde die wij begaan hebben, Moge Allah mij en mijn broeders en zusters voor geen enkele sec overlaten aan onze verlangens en moge Allah mij en mijn broeders en zusters scheidden van onze slechte daden zoals Hij het weste en het ooste heeft gescheiden in dit leven en in het hiernamaals.... amien amien amien
wa salaam oe aleikom wa rahmatoelahie wa barakatoe
mizzapart
31-08-2005, 23:25
sukkel man die gast ik hoop dat je zal leren van je fout er zijn ergere dingen er gaan baby.s dood in Afrika van de honger dusss het is niet einde van de wereld, maar als je maar geen **** wordt veel ontmaagden meisjes naaien erop los want ze zijn toch al afgeschreven en dat is niet zo natuurlijk
Amin4you
01-09-2005, 00:06
hi, don't worry.....ik regel wel een loodgieter voor je om de schade te herstellen:hihi:
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=12474922&postcount=211
Tawba
imetawen
01-09-2005, 19:04
hey meid jij bent echt niet de enige waarbij dit is overkomen. maa3lish
alles komt goed als je echt spijt toont bij rabie dan vergeeft ie het je echt.
HET IS NIET ERG OM EEN FOUT TE MAKEN MAAR MAAK HEM NOOIT TWEE KEER
veel sterkte meid en denk er niet te lang over na
een twede keer deze fout maken kan niet.. want ze kan waarschijnelijk niet nog een keer ontmaagd worden...
maar voor de dame... je bent wel heel dom.. als een jongen met jou naar bed is geweest, die ooit heeft beweert dat hij met je ging trouwen.. dan weetje al genoeg... hij heeft jou nu gehad en waarschijnelijk beviel het hem niet en gaat hij een ander zoeken... :jammer:
dammm ze moeten zich schamen zogenaamde moslimas ik heb geen woorden ervoor heb een meid leren kennen die een ander geloof heeft die verteld me gewoon dat ze maagd moet blijven tot ze gaat trouwen en denk ik bij me zelf waar gaat het heen met de zogenaamde slettenbakken, maar ik zeg altijd doe wat je moet doen zolang je andere niet lastig valt de slettenbakken zullen nooit gelukkig worden
slettenbakken= zogenaamde hoofdoek maffia
beni_said_1978
01-09-2005, 20:05
gebeurd is gebeurd meid..
dus je hoeft je niet schuldig te gaan voelen ofzo.. je weet tog
zijn veel marokaanse meiden die deze problemen hebben...
dus mehlies.. je kan het niet trg gaan draaien..
je moet er gwn niet meer aan denken... en insallah kom je er wel over
doeggg zinnna djellie ;)
:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.