Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
ellouisa
29-08-2005, 15:07
Jongens willen in hun jonge jaren zoveel mogelijk sex met zoveel mogelijk meisjes. Maar stel ze komen een meisje tegen van wie ze echt gaan houden en waar ze mee willen trouwen dan testen ze haar eerst, ze proberen vanalles. Geeft dat meisje toe en heeft ze seks met hem voor het huwelijk, dan weet hij genoeg en gooit hij haar weg, want wat moet hij met zo´n meisje. Als ze het met hem al zo snel doet (terwijl ze zich moslima noemt) met wie dan nog meer???
Kortom ze testen het meisje of ze echt een goed en netjes meisje en te vertrouwen is, voordat ze er mee trouwen. Dus meiden laat je niet verleiden tot dingen die je eigenlijk niet wil of die je leven kunnen verpesten, maar wacht ermee tot na het huwelijk!! Want jongens kunnen veel beloven en veel praten, maar beloftes nakomen ho maar (ze komen hun afspraken al niet na, altijd te laat :hihi: , dus laat staan zulke serieuze beloftes als je hand komen vragen).
Als hij jouw hand komt vragen zonder dat jullie seks hebben gehad, dan zit het goed, maar denk niet dat als je seks met hem hebt dat hij je hand dan nog komt vragen. :hadj: :hadj:
fatima_myself
29-08-2005, 15:18
Beste soumaya_222
Het kan mij niets schelen hoe oud je bent elke meisje maakt wel eens een fout dat is menselijk.
Je moet nooit iets doen om iemand te plezieren of als je denktvan hem te houden dat kan gewoon niet want dan ben je te makkelijk voor elke jongen die met je verkering neemt, en een jongen probeert je te onderdrukken om te kijken ben je dat ene type dat meteen doet wat hij zegt en jij niet wilt of ben je dat ene type dat komt op voor zijn of haar eigen rechten...
Nadat de relatie afgelopen is zegt hij tegen iedereen dat hij je heeft ontmaagd terwijl dat waar is en jij het geheim wou houden.
En dat komt heel hard aan voor later, je voelde iets voor hem en je deed het voor hem en hij maakte er misbruik van.
Houden van is iets anders dan intieme tijd.... :zweep:
Je bent nog jong ga naar school maak iets van je leven, niet zoeken naar de ''ware'', zoek wel een goede baan, maak geen misbruik van je ontmaagding, oké en de rest is iets tussen jou en Allah (swt), je zal moeten bidden en om vergeffenis vragen, verder kan de mens niets voor je doen
Maar Allah(swt) weet het beter.... :hadj:
jongens zijn klootzakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-xxxx- fatima en fatimaaaa :zweep: voortaan helder nadenken :zweep:
fatima_myself
29-08-2005, 15:20
ikk ho0op dat je hier aan wat hebt, me tante en ik hebben er aan gewerkt :)
nicemarokina
29-08-2005, 17:08
ja meisje u eigen schuld maar ja ik hoop insh'allah dat ALLAH u vergeeft maar ja ook zegt een jongen dat hij van u houdt moet je er nog ni mee in bed je moet maagd blijven tot je trouwt. Moehim ik wens u sterkte toe.En insh'allah da u ZONDE wordt vergeven
Ik vraag mij af of die jongen slecht slaapt van de daad en het feit dat hij "ontmaagd" is.
MissUgly
30-08-2005, 18:13
eej MissUgly volgens mij ben je egt Ugly,,:)
En toen?
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
woellah wat ben jij voor een domme sl*T gaattie voor het huwelijk doen ken je de regels niet??? eerst trouwen dan pas laten douwen!!! succes en het is een lesje voor jou gek!!!!
tegen wie hen je het a turk?..
wat voel jeje nu al aangesproken marokaan?
ooh ik zie het al tegen wie...
ze mag doen waar ze zin in heeft jah...
jij douwt je hmm tog ook in wijjven wat denk je en zegma later een maagde gaan zoeken.. tazz ghek :lekkerpuh
hoe weet je dat dombo dat doe ik niet! jij weet niet wat haram is zo doe jij gedraag je kind! van 1 jaar :hadj: :nerd: :hihi: :maf: :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh
dat doe ik niet met een maagd meisje hoor!!!!
ontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefd
ontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefd
heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefdontmaagd is zwanger en maagd is als een jongen een meisje niet heeft gebefd
wat ben jij tog een sukkel he :jammer:
ik heb medelijden met je vreindin als je die hebt.. tfoe ghes
ik ben geen sukkel jij begrijpt het niet dus
ten 2de het is vriendin en geen vreindin (komt omdat je marokaan bent)
en veragssen ofzo zij je als laatste?
en jij hoort bij verottemarokaan.nl kankerslet hou je klote bek
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.