Bekijk originele versie : HELP! Ik ben ontmaagd
MissUgly
29-08-2005, 10:54
Wat gaat jou dat aan? hahahahaha meskiena je dacht toch niet dat ik jou op de hoogte ga houden :hihi:
Je vertelt wel open en bloot hoe 'nat' en 'geil' je was tijdens het n.uken maar vertellen wanneer je gaat trouwen wil je wel voor je houden?
Ik zoek de logica.
Nopes.
Nada.
Rien.
:hihi:
Safae_20
29-08-2005, 10:54
al krijgt ze een miljoen ringen :o respect van hem zal ze nooit hebben :(
Zijn RESPECT heb ik al en dat is het enige dat telt dus ga maar lekker dood van jaloezie!!!
weet je wat mij opvalt aan wijven zoals jullie, als iemand hier komt klagen dat ie gedumpt is of iets negatiefs dan steunen jullie die persoon ze3ma a schijnheilige bitches maar komt iemand zn meninge geven en het eindigd happy dan gaan jullie kapot..
vind je het gek dat niemand jullie neemt en dan maar schijnheilig roepen wij hebben zelfrespect en dat soort bullshit..
Safae_20
29-08-2005, 10:56
Gaan we nu ouders er bij halen :jammer:ach wat kun je anders verwachten van een stiekem ontmaagde :moe:
Moet dit me nu kwetsen ofzo? :rolleyes:
MissUgly
29-08-2005, 10:57
Zijn RESPECT heb ik al en dat is het enige dat telt dus ga maar lekker dood van jaloezie!!!
weet je wat mij opvalt aan wijven zoals jullie, als iemand hier komt klagen dat ie gedumpt is of iets negatiefs dan steunen jullie die persoon ze3ma a schijnheilige bitches maar komt iemand zn meninge geven en het eindigd happy dan gaan jullie kapot..
vind je het gek dat niemand jullie neemt en dan maar schijnheilig roepen wij hebben zelfrespect en dat soort bullshit..
Ik wilde jou ook steunen maar je vertelde niet verder. Getverdamme nog aan toe!
Safae_20
29-08-2005, 10:58
Je vertelt wel open en bloot hoe 'nat' en 'geil' je was tijdens het n.uken maar vertellen wanneer je gaat trouwen wil je wel voor je houden?
Ik zoek de logica.
Nopes.
Nada.
Rien.
:hihi:
Wat ik te vertellen had was niet voor jou bedoeld maar voor de topicstarter en aangezien jij mij zooooo interessant vind probeer je er meer uit te halen dan er neer gezet is dus ga verder met je leven dat was wat ik te zeggen had..
Safae_20
29-08-2005, 11:00
Ik wilde jou ook steunen maar je vertelde niet verder. Getverdamme nog aan toe!
Wie ben jij om aan te vertellen ga je leven leiden
MissUgly
29-08-2005, 11:00
Wat ik te vertellen had was niet voor jou bedoeld maar voor de topicstarter en aangezien jij mij zooooo interessant vind probeer je er meer uit te halen dan er neer gezet is dus ga verder met je leven dat was wat ik te zeggen had..
Ach... je bent volgens mij net ouder dan mij en geen logica te vinden. Het is inderdaad gebleken uit heel wat onderzoek dat vooral meisjes uit de lager sociale klasse te kampen hebben met gewetensproblemen achteraf.
Ik studeer seksuele wetenschappen om als seksuologe mijn brood te verdienen. Ondanks je vulgair gedoe mag je ooit rekenen op mijn deskundig advies.
Geen dank.
MissUgly
29-08-2005, 11:02
Wie ben jij om aan te vertellen ga je leven leiden
Ik heb net iemand leren kennen die een Marokkaanse gen.ukt heeft en haar een ring heeft geschonken. Je raadt nooit welke boodschap ie heeft doorgegeven. Tfoe, heb hem ter plaatse gedumpt. Hij stalkt me nog steeds. Hij blijft maar hopen... Weet je waarom? Omdat ik mijn benen dichtgehouden heb.
Groetjes
Cheima.
Safae_20
29-08-2005, 11:10
Ach... je bent volgens mij net ouder dan mij en geen logica te vinden. Het is inderdaad gebleken uit heel wat onderzoek dat vooral meisjes uit de lager sociale klasse te kampen hebben met gewetensproblemen achteraf.
Ik studeer seksuele wetenschappen om als seksuologe mijn brood te verdienen. Ondanks je vulgair gedoe mag je ooit rekenen op mijn deskundig advies.
Geen dank.
Mensen zonder een echte doel in het leven zijn degenen die overal werk van proberen te maken zodat ze altijd maar met anderen bezig zijn en nooit de tijd krijgen om erbij stil te staan dat ze zelf heel wat te kort komen en ga nu vooral niet twijfelen aan jezelf!!
over je zogenaamde aanbod om mij te adviseren heb ik toch maar besloten om je aanbod af te slaan en je een tip te geven wordt vooral geen workaholic probeer ook nog een EIGEN leven te leiden naast je obsessie en bemoeizucht naar anderen!!
Geen dank.
MissUgly
29-08-2005, 11:13
Mensen zonder een echte doel in het leven zijn degenen die overal werk van proberen te maken zodat ze altijd maar met anderen bezig zijn en nooit de tijd krijgen om erbij stil te staan dat ze zelf heel wat te kort komen en ga nu vooral niet twijfelen aan jezelf!!
over je zogenaamde aanbod om mij te adviseren heb ik toch maar besloten om je aanbod af te slaan en je een tip te geven wordt vooral geen workaholic probeer ook nog een EIGEN leven te leiden naast je obsessie en bemoeizucht naar anderen!!
Geen dank.
Ik ben nog steeds studente!
Maar ik hou vol; ik geef je een goede raad: ga iets studeren om je zinnen wat te verzetten! En verder wens ik je heel veel succes in je leven! Gewoon veel water bij de wijn doen en hem nooit irriteren, je weet wat ze erover zeggen!
Graag gedaan!
:D :hihi:
Safae_20
29-08-2005, 11:18
Ik ben nog steeds studente!
Maar ik hou vol; ik geef je een goede raad: ga iets studeren om je zinnen wat te verzetten! En verder wens ik je heel veel succes in je leven! Gewoon veel water bij de wijn doen en hem nooit irriteren, je weet wat ze erover zeggen!
Graag gedaan!
:D :hihi:
Ach nee je meent het niet je bent een studente, :wow: je kunt het toeval noemen maar ik studeer ook heb mn MBO diploma en begin dit jaar nog met HBO Economie en Management dat je het even weet!! :moe:
en over irriteren gesproken wat stel ik nou voor naast een irritatie als jou! :rolleyes:
Maroc-innetje
29-08-2005, 11:23
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb de grootste zonde begaan die een mens in zijn leven zou kunnen begaan. Ik heb een jongen in vertrouwen genomen en een relatie met hem opgebouwd van ruim 1.5 jaar. Hij wilde meer dan alleen tasten en zoenen. Ik was in het begin terughoudend maar hield toch zoveel van hem dat ik het heb toegestaan.
Hij heeft me beloofd om mijn hand te komen vragen en uiteindelijk met mij te trouwen. Ik vertrouwde hem erop omdat ik al een tijdje met hem ging. Het is niet dat hij een slechte jongen is ofzo die gelijk op dat uit was, maar nu merk ik hoe erg het is. Ik ben nu al 2 maanden niet meer maagd en ben bang om mijn ouders en familie verdiet te doen en hun kwijt te raken. Ik voel me zo alleen.
Die jongen wil niet meer met mij verder en heeft het uitgemaakt.
Help me door mij advies te geven. En aub serieuze reacties.
En als iemand ook zoiets heeft meegemaakt van de meiden reageer aub.
S.
Sneu voor je maar mannen zijn niet te vertrouwen als het om sex gaat.
LUISTER GOED a tamza ne souk eerst je benen spreiden en achteraf spijt hebben.
Zeer zwak argument van je, geef gewoon toe dat je zelf ook heel erg geil was en je zelf niet meer kon houden.
Geef niet altijd de jongen de schuld want je hebt het zelf in de hand girly.
Als jou NEE vaststaat is het ook NEE en gebeurt er verder niks,tenzij je verkracht word ok.
Kom niet elke keer met Jongens zijn niet te vrtrouwen.
Een jongen wil sex klaar, dat is de natuur hahahaa
wij willen geen meisje die haar benen wijd doet voor dat ze getrouwd is, punto finale
Soumaya01
29-08-2005, 13:59
jij bent letterlijk en figuurlijk genaaid,...
voor de rest kun je er niks aan doen en het leven gaat gewoon verder,..
Ja...Ik ben er stil van meid...Allah 3wanek..
magrabia17
29-08-2005, 14:51
hahahahahahahha wollah dit is grappigggggggg maar sorry miss ugly heeft wel gelijk vind ik
ik denk dat de kans nu heeeeeeeeel klein is dat ie nog respect voor je heeft.
mischien lijkt dat wel maar geloof me schat vroeg of laat sta je bij het vuil hahahha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.