Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help, Mijn Zoontje Gebruikt Mij Als Speen..

Pagina's : [1] 2

ZA3TAR
25-08-2005, 22:32

Salaam Dames, Mijn Zoontje Krijgt Bv, En Sinds We Terug Zijn Uit Marokko, Weigert Hij Bijvoeding En Een Speen... Nu Als Hij Wakker Wordt In De Nacht Dan Wilt Hij Alleen Sabbelen Aan Mij... En Als Ik Een Speen In Zijn Mond Doe Dan Gaat Hij Gillen En Spuugt Hij Het Er Uit!!!! Ik Hoop Zo Dat Julie Wat Tips Hebben, Om Hem Toch Nog Bijvoeding Te Kunnen Geven En Dat Hij De Speen Weer Pakt... Ik Wil Niet Stoppen Met Bv... Alvast Bedankt.... Miss France

lalajouhara
25-08-2005, 22:33
doe op die speen wat lekkers en dan pakt ie hem mischien wel zoals honing lukte bij mijn nichtje altijd

Ighlaas
25-08-2005, 22:38
Salaam Dames, Mijn Zoontje Krijgt Bv, En Sinds We Terug Zijn Uit Marokko, Weigert Hij Bijvoeding En Een Speen... Nu Als Hij Wakker Wordt In De Nacht Dan Wilt Hij Alleen Sabbelen Aan Mij... En Als Ik Een Speen In Zijn Mond Doe Dan Gaat Hij Gillen En Spuugt Hij Het Er Uit!!!! Ik Hoop Zo Dat Julie Wat Tips Hebben, Om Hem Toch Nog Bijvoeding Te Kunnen Geven En Dat Hij De Speen Weer Pakt... Ik Wil Niet Stoppen Met Bv... Alvast Bedankt.... Miss France Dit komt me al te bekend voor!! Mijn dochter krijgt ook bv en ik geef haar ook fruit en groente hapje, maar s'nachts wil haar proberen om zonder voeding door te slapen, omdat ik als ik toch voed dus de borst geef dat ze maar even sabbelt en in slaap valt.. dus ze drinkt niet echt.. de speen in de honing dommepelen heeft bij mij geen effect meer.. dus ik ben ook op zoek naar tips

lalajouhara
25-08-2005, 22:43
wil je dan verder met borstvoeding of wil je het stoppen

lalajouhara
25-08-2005, 22:45

want als je verder wil dan moet je gewoon de borst geven dat deed mij zus ook altijd todat dat kindje zelf niet meer wou drinken uit de borst

Ighlaas
25-08-2005, 22:45
wil je dan verder met borstvoeding of wil je het stoppen Vroeg je het aan mij of aan miss france.. Als het voor mij is. Nee ik wil zo lang mogelijk bv geven als ik kan Insha allah :)

ZA3TAR
25-08-2005, 22:52
Honing Helpt Niet Niets Help.. Ighlaas We Hebben Echt Een Probleem En Aymen Wordt Om De Haverklap Wakker Om Te Sabbelen.. Ik Wil Ook Zo Lang Mogelijk Door Gaan Met Bv Incha Allah

tangia21
25-08-2005, 22:53
jouw kind is pas 5 maanden...mijn dochter gebruikt mij al 1 jaar als speen...:moe:

ZA3TAR
25-08-2005, 23:01
jouw kind is pas 5 maanden...mijn dochter gebruikt mij al 1 jaar als speen...:moe: HEB JE ER NIKS AAN KUNNE DOEN DAN GEEN OPLOSSING NIKS.... :(

lalajouhara
25-08-2005, 23:07
neej je moet gewoon verder gaan met borstvoeding

haki
25-08-2005, 23:15
misschien is het gewoon omdat je net van vakantie terug bent en de baby gewoon terug in de dagelijkse routine moet vallen . ik zou zeggen heb nog wat geduld en als je genoeg melk hebt hoef je geen bijvoeding te geven . je kan proberen een kledingstuk van jou mee in het bed leggen het is namelijk zo dat ze dan hun moeder lichaamsgeur ruiken en geruster kunnen slapen. ps:zeker geen honing !! is helemaal niet gezond voor de toekomstige tanden van de baby

Aliyyah
25-08-2005, 23:23
Tbarkallah hlekoum meiden dat je jullie zolang bv geven. Vooral jij tangia. ik moest met vier maanden stoppen met bv omdat ik fulltime baan had en moest kolven en dan houdt de melk vanzelf op.. En mijn borst lekte elke keer op het werk was geen gezicht.. dus moest ik ophouden jammer genoeg.. maar ga door meiden.. helaas heb ik geen oplossing, ik zou het gewoon blijven proberen de speen te geven en de baby gewoon terug in zijn bed leggen. Ook al zijn ze zo jong toch weten ze veel. het is wel zielig dat ze even huilen. maar je moet gewoon doorzetten....

TouriTouri
26-08-2005, 08:38
Ik ben zelf geen goed voorbeeld van hoe je het aan moet pakken, maar wil toch graag advies geven. Je moet je kind gewoon laten huilen 's nachts. Met 5 maanden hebben ze geen voeding meer nodig 's nachts en is het meer een gewenning en idd even lekker sabbelen. Als je er nu niet strikt mee omgaat, krijg je dezelfde taferelen als Tangia21 en ik. Mijn zoontje is nu ook 1 jaar en wordt nog steeds 's nachts wakker om aan mijn borst te leuten. En omdat ik hem zielig vond in het begin en ik ook op mijn eigen nachtrust gesteld ben, slaapt hij sinds zijn 7de maand bij mij in bed. Hij weigert om in zijn eigen kamer/ bed te slapen. :( Ik en mijn man moeten een keer een weekje vrij nemen en hem dan elke dag laten huilen in zijn eigen bed totdat hij zelf in slaap valt.....dit is wat ik als advies heb gekregen! Maar ja nu nog die woorden in daden omzetten! Jij in ieder geval veel succes!!

TouriTouri
26-08-2005, 08:44
Tbarkallah hlekoum meiden dat je jullie zolang bv geven. Vooral jij tangia. ik moest met vier maanden stoppen met bv omdat ik fulltime baan had en moest kolven en dan houdt de melk vanzelf op.. En mijn borst lekte elke keer op het werk was geen gezicht.. dus moest ik ophouden jammer genoeg.. Islam woman, jammer dat je bent gestopt, maar het had niet gehoeven hoor. Ik heb ook drie maanden op het werk gekolfd, het is geen pretje en je moet je ook aan vaste tijden houden, maar je had er ook voor kunnen kiezen om 's ochtends en 's avonds te blijven geven. Dat doe ik nu ook, en dat lekken is dan alleen de eerste paar dagen en dan stelt het zich bij. Misschien het proberen waard bij de volgende inschallah? Ik vind juist de leeftijd van 1 jaar leuk om BV te geven. Ze gaan zelf op zoek naar die borst en heel hebberig....van die is van mij dus geef hier!! :likje:

ZA3TAR
26-08-2005, 13:08

ik ben ook op mij nachtrust gesteld, en ik merk dat ik toch steeds onderbroken wordt... dus vanaf vandaag ga ik het op mijn manier doen, in zijn kamer en laten huilen... kijken of ik het aan kan.... :moe: ik heb alleen zo een man die niet wilt dat ik m laat huilen constant krijg ik te horen .... pak hem op!! of hij pakt m zelf op.. hoevaak heb ik er wel niet om geruzied... nou dan maar een huilend kind en ruzie met mijn man, als ik er maar mijn nachtrust voor terug krijg, overwin ik die twee wel ;) bedankt dames liefs misssssss france

Pagina's : [1] 2