Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet dit?

Mirjamroosje
25-08-2005, 21:40

Als je een lening hebt en je betaald het terug dus met rente, is het mogelijk dit terug te vragen bij de belasting?> en welk formulier moet je hiervoor invullen dan? ALvast heel erg bedankt!!!

Atikaa
25-08-2005, 22:10
Normaal gezien kan je dat op de belastingen zetten, mijn ouders hebben dat toch altijd gedaan en raden het ook altijd iedereen aan. Hier in België hé, je moet daarvoor naar hen gaan

Mirjamroosje
25-08-2005, 22:19
ja maar wie weet ht dan over nederland

CocaCola_chick
25-08-2005, 22:34
rente terug vragen van de belasting, sorrie meid ik denk dat ze je daar vierkant gaan uitlachen. De enige lening dat aftrekbaar is van de belasting is een hypotheeklening, maar absoluut geen persoonlijke lening, doorlopend krediet etc. etc.

Mirjamroosje
26-08-2005, 21:38

rente terug vragen van de belasting, sorrie meid ik denk dat ze je daar vierkant gaan uitlachen. De enige lening dat aftrekbaar is van de belasting is een hypotheeklening, maar absoluut geen persoonlijke lening, doorlopend krediet etc. etc. bestaat wel hoor want ik heb een overzicht gekregen van de bank dat ik die nodig heb bij het invullen van belastingaangifte, maar moet weten welk formulier van de belastiing je daarvoor nodig hebt. dus het bestaat wel deglijk

trust
27-08-2005, 01:02
wa slm zuster, er is inderdaad een tijd terug het geval geweest dat je die terug kon vragen maar helaas is die al aantal jaren geleden afgeschaft, dus je kan het niet meer aftrekken, maar wel hypotheek rente wa thala