Bekijk originele versie : bieten i.p.v. olie
LELIJKERD
30-03-2003, 13:59
als saddam bieten in zijn grond had, dan zou een andere arabische land i.p.v. Irak het doel zijn geweest Amerika.....maar dat is nu niet het geval....
Het is Irak die lekker mag lijden.....de staatshonden van al die arabische landen zitten nu lekker toe te kijken want hun zal toch niks gebeuren ..................
wollah als ik vernietigings wapens had, dan zal ik eerst een nucliare bom droppen boven het paleis van staatshond Fahd van Saoudie arabie snel daarna volgt sultan Qaboos ibn said van Oman, niet te vergeten Abdellah van Jordaniƫ en seikh Hamad bin khalifa Al-thani van qatar waarvoor het vuurpeleton al klaar staat
en de grootste kontelikker van amerika "Emir jobair ibn sabah van koeweit" krijgt het genoegen om hoogst persoonlijk door mij geexecuteerd te worden :auw:
ik sluit me HELEMAAAL bij je aan.
en wat dacht je van koning mohamed van marokko?????
die stinkdier geeft miljoenen uit aan de verjaardag van puff daddy en het iraakse volk mag creperen!!
LELIJKERD
30-03-2003, 14:40
DIE AAP VAN MAROKKO KAN IK NIET IN 1 ADEM NOEMEN MET DIE ANDERE ARABISCHE LEIDERS.....MAROKKO HEEFT GEEN OLIE EN GRONDSTOFFEN DIE MILJOENEN OPLEVEREN.
EERLIJK GEZEGD KAN IK MAROKKO NIET EENS EEN STAAT NOEMEN. ZELFS INDIA HEEFT BETERE VOORZIENINGEN DAN MAROKKO
SCHANDALIG.... :jammer:
Kingofmaroc
30-03-2003, 16:03
Origineel gepost door sabryn
en wat dacht je van koning mohamed van marokko?????
die stinkdier geeft miljoenen uit aan de verjaardag van puff daddy en het iraakse volk mag creperen!!
Je Bullshit!!!,,, :kwaad:
SweetLady
30-03-2003, 16:08
Origineel gepost door Kingofmaroc
Je Bullshit!!!,,, :kwaad:
:p :p Sabryn ik denk dat de koning van maroc dit heeft gehoord :p :p
Kingofmaroc
30-03-2003, 16:10
Origineel gepost door lailaelhanti
:p :p Sabryn ik denk dat de koning van maroc dit heeft gehoord :p :p
;)
SweetLady
30-03-2003, 19:10
;)
hihihihi wist niet dat tie nederlands verstond :p :p
Kingofmaroc
31-03-2003, 19:20
Origineel gepost door lailaelhanti
hihihihi wist niet dat tie nederlands verstond :p :p ik beheers alle talen bijna :cool:
SweetLady
31-03-2003, 20:16
ik beheers alle talen bijna :cool:
Applausje voor meneer Maroc :hoera:
:p :p
Origineel gepost door LELIJKERD
als saddam bieten in zijn grond had, dan zou een andere arabische land i.p.v. Irak het doel zijn geweest Amerika.....maar dat is nu niet het geval....
Het is Irak die lekker mag lijden.....de staatshonden van al die arabische landen zitten nu lekker toe te kijken want hun zal toch niks gebeuren ..................
wollah als ik vernietigings wapens had, dan zal ik eerst een nucliare bom droppen boven het paleis van staatshond Fahd van Saoudie arabie snel daarna volgt sultan Qaboos ibn said van Oman, niet te vergeten Abdellah van Jordaniƫ en seikh Hamad bin khalifa Al-thani van qatar waarvoor het vuurpeleton al klaar staat
en de grootste kontelikker van amerika "Emir jobair ibn sabah van koeweit" krijgt het genoegen om hoogst persoonlijk door mij geexecuteerd te worden :auw:
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.