Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : N-Korea geeft niet toe aan eisen atoomagentschap

Manimma
30-03-2003, 13:39

SEOUL - Noord-Korea sluit concessies aan de internationale gemeenschap over zijn nucleair programma uit. Het zal niet toegeven aan de eis dat inspecteurs van de Internationaal Atoom Energie Agentschap (IAEA) toegang krijgen tot zijn kerncentrales. Dat blijkt uit een commentaar van Rodong Sinmun, het officiële orgaan van de communistische partij. "Noord-Korea zou al hetzelfde ellendige lot als Irak hebben ondergaan als het een loopje had genomen met zijn revolutionaire beginselen en de eis van de imperialisten en hun handlangers voor nucleaire inspecties en ontwapening had aanvaard", schrijft het blad. Spanning De spanning tussen Noord-Korea en de internationale gemeenschap is de afgelopen maanden sterk opgelopen. Dat gebeurde nadat het land had toegegeven dat het in het geheim aan zijn nucleair programma had gewerkt en dat het de omstreden centrale van Yongbyon weer in gebruik zou nemen. Deze centrale kan plutonium produceren voor de vervaardiging van kernwapens. Pyongyang trok zich terug uit het verdrag tegen de verspreiding van kernwapens en zette inspecteurs van het IAEA het land uit.

roebla
30-03-2003, 14:18
je moet de irakezen ook niet onderschatten ze behoren tot de top van de geleerden in de wereld

roebla
01-04-2003, 12:14
Yahya you still don't know In geneeskunde (vooral oogartsen) zitten ze in de top Fysica top Biochemici top Taalwetenschappen (top) volgens mij nog een hele lijst maar van dit weet ik het zeker

Aeler
01-04-2003, 12:38
Origineel gepost door pista Natuurlijk beste Yahya, Technologisch inzake het aanmaken van een atoombom staat deze stalinistische getinte regering zeer ver. Dat het volk ondertussen verhongert is in deze maar een bijzaak. Soms had ik de indruk dat je toch wat meer nadacht dan sommige moslims die steeds staan te brullen uit haat tegen Amerika en de joden, maar je hebt al meerdere malen laten blijken dat wat extra geweld en bloedvergieten niet zo slecht zouden zijn, effe een atoombommetje op Amerika gooien zodat Amerika ineens verdwijnt.. :confused: als 70% van de amerikanen voor een oorlog in irak zijn, terwijl ze zich er van bewust zijn dat er sowieso 1000'den burgerslachtoffers zullen vallen, dan mag men voor mijn part een atoombommetje gooien op de amerikanen, daar hetgeen hen dan zal overkomen toch wordt toegejuigd door de meerderheid (onder hen) en wat die andere 30% betreft, zoals bush zei:'jah, er vallen nu eenmaal slachtoffers in een oorlog!', dus maw hebben ze pech en zullen ze gewoon mee tenonder gaan dit is een redenering gebaseerd op amerikaanse (militaire) denktheorieën ;)

Aeler
01-04-2003, 14:54

Origineel gepost door pista Ik had al eens aan iemand gevraagd om deze 70% hard te maken... En 30% van de Amerikaanse bevolking....=? Nou, je wil dus zeggen dat je op dezelfde wijze als de Amerikanen wilt denken. soms moet je je verlagen tot andermas niveau om duidelijkhied te brengen in bepaalde zaken Je zet jezelf dus gelijk met hen, je denkt net als de Amerikanen...je haat ze, en dus haat jij jezelf. waar haal jij ergens uit dat ik hen haat?? ik heb enkel gezegd dat het geen kwaad kan, refererend naar hen die dat niet erg vinden Daarom al die frustraties. :D ik gefrustreerd?? allessinds niet op dit gebied ;) En nu effe terug naar het onderwerp al was je er nooit bij... N:Korea en de atoombom wijl het volk krepeert van de honger??? in ameika is 40% van de bevolking werkloos en velen onder hen kunnen geen medische verzorging genieten omdat het kapitalisme daar te hevig aanwezig is, eigenlijk verhongerd de bevolking daar ook dus jah, wat wil je bereiken met je vraagstelling?

Abden_nour
01-04-2003, 14:59
In principe bestaat er geen amerika het zijn een grote kolonie vol met Chinezen,zwarten,arabieren,oost europene,west europeanen,gewoon elke bastaardzoon ter wereld samen onder leiding van leiders die lakeien zijn van zionisten die weer ons een kopje kleiner willen maken gaat lekker hoor

Aeler
01-04-2003, 15:06
Origineel gepost door pista 70%...40%......cijfers zonder ondersteuning. En inplaats van door te verwijzen naar Amerika..wat denk je over het genereren van een atoombom in een land waar het gros van de bevolking daadwerkelijk verhongert en het andere deel verhongert en in kampen zit. Probeer nu eens 1 maal bij de zaak te bllijven, niet gemakkelijk hé. :) Laat Amerika er nu eens buiten, hou het bij Noord-Korea! ik haal amerika er bij omdat het aanschouwd als the place to be, terwijl ze verdomme bijna elke humane regel overtreden, jij spreekt over N-Korea alsof zij de boeman is, de slechterik, ik haal dan steeds 'het ideale' er bij om te zeggen dat schijn bedriegend kan zijn, dus dat er mensen verhongeren in N.Korea is even erg als de situatie in amerika en nog vele andere 100'de landen, ...