Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie bidt er?????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

masrawy
30-03-2003, 13:00

Wie van jullie bid er zoveel mogelijk 5x per dag???

dodi_vega
30-03-2003, 13:02
Geen Mening. :(

naisha
30-03-2003, 13:02
ik elhamdolilah

HalfBlood
30-03-2003, 13:03
Origineel gepost door dodi_vega Geen Mening. :( hoe warm het hier soms is .. jahanam is veeeeeeeeeeel warmer.. onthou dat..

dodi_vega
30-03-2003, 13:05

Origineel gepost door Half Blood hoe warm het hier soms is .. jahanam is veeeeeeeeeeel warmer.. onthou dat.. Da wist ik al..;), alleen kheb geen mening.!

samira_el
30-03-2003, 13:08
Bij het opstellen van een enquete dient men zoveel moglijk rekening te houden met de mogelijke antwoorden. Je bent een belangrijk antwoord vergeten waarom velen niet bidden: Ik bid niet want ik vind het niet belangrijk genoeg

masrawy
30-03-2003, 13:09
Origineel gepost door flour Alhamdolillah bid ik elke dag 5x. Vroeger vergat ik het altijd daarom heeft mijn vader me een horloge gekocht die telkens gaat piepen als het tijd is voor het gebed. :) cooooool.. ik wil ook zo eentje.. begint dat ding opeens tijdens m`n tentamen te piepen.. :D dan ben ik gewoon weg

masrawy
30-03-2003, 13:10
Origineel gepost door samira_el Bij het opstellen van een enquete dient men zoveel moglijk rekening te houden met de mogelijke antwoorden. Je bent een belangrijk antwoord vergeten waarom velen niet bidden: Ik bid niet want ik vind het niet belangrijk genoeg dan kan je met gerust hart de laatste optie aanklikken hoor :D

Najib26
30-03-2003, 13:11
Origineel gepost door samira_el Bij het opstellen van een enquete dient men zoveel moglijk rekening te houden met de mogelijke antwoorden. Je bent een belangrijk antwoord vergeten waarom velen niet bidden: Ik bid niet want ik vind het niet belangrijk genoeg Niet belangrijk genoeg? Je bent dus geen moslim?

samira_el
30-03-2003, 13:12
Origineel gepost door Najib26 Niet belangrijk genoeg? Je bent dus geen moslim? Typisch een ondoordacht antwoord... Alhamdouiallah val ik niet onder die meesten

naisha
30-03-2003, 13:13
Origineel gepost door samira_el Bij het opstellen van een enquete dient men zoveel moglijk rekening te houden met de mogelijke antwoorden. Je bent een belangrijk antwoord vergeten waarom velen niet bidden: Ik bid niet want ik vind het niet belangrijk genoeg salaam aleikom, niet belangrijk genoeg?????? het is juist het belangrijkste wat vind jij dan wel belangrijk???

samira_el
30-03-2003, 13:14
Origineel gepost door masrawy dan kan je met gerust hart de laatste optie aanklikken hoor :D hahaha :rolleyes: Serieus.. Ik heb een enquete gehouden voor mijn profielwerkstuk Islam Anders.. Daar vulden veel mensen in dat ze het gewoon niet belangrijk genoeg vonden.. Maar dat ze wel Moslims zijn

naisha
Origineel gepost door flour Alhamdolillah bid ik elke dag 5x. Vroeger vergat ik het altijd daarom heeft mijn vader me een horloge gekocht die telkens gaat piepen als het tijd is voor het gebed. :) leuk ding waar kan je die halen??? :D

masrawy
Origineel gepost door samira_el Typisch een ondoordacht antwoord... Alhamdouiallah val ik niet onder die meesten ondoordacht?? what the f*ck.. bidden is een van de belangrijkste zuilen van de islam na de shahada

samira_el
30-03-2003, 13:15

Origineel gepost door naisha salaam aleikom, niet belangrijk genoeg?????? het is juist het belangrijkste wat vind jij dan wel belangrijk??? Hopeloos :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7